Kickboxing rasva kadu, Mis harjutusi peaksin tegema, et saada lõhet minu reide vahel?

See on rasvade kadumise koolituse püha graer, just seal. Enesemõõtmisel on vale mõõtmise oht palju suurem kui tervishoiutöötaja või sobivuse spetsialist. Teie keha ja lihased vajavad täielikult taastumiseks aega, vastasel juhul on teil aja jooksul raskusi treenimisega.

Kickboxing rasva kadu

See on täiesti normaalne, et naised kannavad reie ümber rasva, kuid see ei tähenda, et sa pead selle vastu elama. Kombineerige tervislik toitumine harjutustega, mis töötavad kogu keha ja teie sisemise reite lihaste vahel, et saada lõhet reide vahel.

  • Interval kaalutreening Mis võiks olla parem kui treening, mis põleb ühe seansi jooksul tohutult hullud?
  • Mis harjutusi peaksin tegema, et saada lõhet minu reide vahel? - Teostada
  • P1 Kaalulangus
  • SüDAME KICKPOKS: MIKS PEAKSITE SEDA VINGET TREENINGUT PROOVIMA - TERVIS -

Südame-veresoonkonna harjutused Südame-veresoonkonna harjutus on üks tõhusamaid viise kalorite puudujäägi tekitamiseks, mis aja jooksul põhjustab reie ja rasva kogu keha vahel rasva kadu. Valige kardioõppused, mis töötavad suurtes lihasrühmades, nagu vilgas kõndimine, jooksmine, ujumine, sõudmine, jalgrattasõit, kickboxing või elliptiline koolitus.

Kickboxing rasva kadu

American College of Sports Medicine soovitab teha mõõduka intensiivsusega südame 30—60 minutit viis päeva nädalas või intensiivse intensiivsusega südame 20—60 minutit kolm päeva nädalas. Vastupanu harjutused Regulaarne vastupanuvõime võib ehitada lihaseid ja põletada rasva, et parandada teie keha üldist koostist.

Kickboxing rasva kadu

Tegelikult märgib National Strength and Conditioning Association, et vastupanu koolitus võib suurendada rasvavaba massi ja vähendada keha rasva ühe kuni üheksa protsendi võrra. Kombineeritud harjutused, nagu squatsid, lunges, step-ups ja deadlifts, töötavad teie keha sisemiste lihaste ja mitmete teiste lihasgruppidega.

Eesmärk on kaks kuni kolm kaheksat kuni kaheteistkümmet kordust iga harjutuse kohta kolmel järjestikusel päeval nädalas.

Sageli on lühike segment spetsiaalselt põhiliste harjutuste jaoks, nagu näiteks krigistamine ja plangutamine. Tüüpilised kardio kickpoksi tunnid kestavad 30 minutit kuni 1 tund, sõltuvalt spordisaalist või ateljeest. Vaatamata nimele on kardio kickboxing kontaktivaba treening.

Siseharjutused Samal ajal kui kohapealne vähendamine ei ole reaalsus, saate toonitada ja tugevdada oma Kickboxing rasva kadu reite lihaseid harjutustega, mis on suunatud sellele piirkonnale. Sumo squats, variatsioon kükitatult, mis kasutab oma varvastega väga laialdast hoiakut, asetab olulise rõhu oma adduktori lihastele.

Kickboxing rasva kadu

Teised harjutused, nagu puusaliigese puusaliigese lisamine ja kaabli puusaliigese lisandumine, on suunatud konkreetselt teie sisemine reide ja võivad luua tugevamaid, väiksemaid lihaseid. Siseharjutusi saab teha kuni neli korda nädalas vähemalt Kickboxing rasva kadu tunni jooksul iga seansi vahel. Tehke kaks kuni kolm kaheksast kuni kaheteistkümnele kordusele, kui kasutate vastupanu või 15 kuni 20 kordust, kui kasutate ainult oma kehakaalu.

Kaalutlused Ehkki oma reide vaheline lõhe on auväärne eesmärk, vältige selle ületamist.

John Lineker vs. Kevin Belingon - Top 3 ONE Championship Fights

Mõnedel kõige sobivamatel naistel maailmas ei ole reide vahel lõhet. Säilitada aktiivne ja tervislik eluviis, et saada kõige sobivam keha - ärge ohustage oma tervist, et saada lõhet reide vahel. Enne uue treeningprogrammi alustamist konsulteerige oma tervishoiuteenuse osutajaga.

Kickboxing rasva kadu

Populaarsed Kategooriad.