Kahju ja paastumine

Kui pealik Abner lahingus langes, siis Taavet vandus ja ütles: Jumal tehku minuga ükskõik mida, kui ma enne päikeseloojakut maitsen leiba või midagi muud 2Sa 3, Väikestes kogustes peate välja minema kerge toiduga. Neist kõikidest siin jutustada pole ruumi ega aega. Kristus ütles, et üksi paastumise ja palve läbi.

Kuigi see võib olla väga kasulik, tuleks igat paastu teha läbimõeldult ja teadlikult.

Selles artiklis saad lugeda intervall paastumise kohta lähemalt. Selle meetodi puhul kestab ööpäevas läbi viidava paastu periood: meeste puhul 16 tundi ja naiste puhul tundi. Sellesse aega mahub ja rohkem söögikorda.

Ühepäevase paastumise tunnused

Söö-Nälgi-Söö meetod. Selle meetodi puhul on nädalas üks kuni kaks tunnist paastu perioodi.

Paastumine vabastab vaimu ja värskendab keha

Vahelduva paastu meetod. Selle meetodi puhul toimub paast üle päeva.

Ma vist olen juba seda postitust kommenteerinud ka ja rääkisin, et olen teinud pikemaid veepaaste ehk kuni viie päevaseid ja olin väga rahul mis mõju paastumine mulle kujutas. Siis paastumine on lihtsalt parim asi mida ma oma elus teinud olen ja ma kavatsen selle juurde jääda kuna ma tunnen et mis puudutab kaalulangetust ja Kahju ja paastumine siis see on reaalselt ainuke asi mille peale ma suudan jääda. Ennem selle proovimist oli mul lihtsalt meeletu väsimus, ma olin vahepeal nagu zombie, selline loid ja väsinud olemine oli pidevalt ja ma oleksin peaaegu läinud arsti juurde selle asjaga kuna arvasin et mul võib vabalt mingi rauapuudus või teab mis olla. Alates IF mul on energiat megalt, ma pole väsinud ega loid, ma jaksan palju rohkem pluss ma teen paastumisaknas trenni ennem paastu katkestamist ja ma jaksan isegi trenni rohkem teha kui seda siis kui ma sõin. Söön toidu õhtusel ajal, tavaliselt siis

Selle meetodi puhul on paastu päeval lubatud süüa mõnisada kalorit või on söömine täielikult välistatud. Kliinilised uuringud on näidanud, et intervall paastumisel on järgnevad tervist turgutavad mõjud: Tõstab energia taset Parandab mälu ja muudab mõttetöö selgemaks Suurendab insuliini tundlikust, vähendades diabeeti haigestumise riski Parandab südame tervist Paastumise mõju naiste hormoonidele Intervall paastumine võib kahjustada naiste hormonaalset tasakaalu. Naiste organism on nälja signaalide suhtes väga tundlik.

Kui mõtleme paastu all toidukoguste mõõdukat piiramist ja toidukaloraaži vähendamist, siis võib seda käsitleda kui liigsöömise vältimist, mis annab tõepoolest häid tulemusi. Miks on liigsöömise vältimine kasulik?

Näljatunde tekkides, suureneb isu tekitavate hormoonide tootmine. Kui naine tunneb piiratud toitumise juures rahuldamatut nälga, on tegu just isu tekitavate hormoonide taseme tõusuga. See on naistesse sisse kodeeritud mehhanism, mis kaitseb loodet alatoitumise eest naise raseduse ajal.

Paastumise kasud ja kahjud

Nälja signaale vältides, kasvab rahuldamatu nälja tunne veelgi. See võib viia ülesöömiseni. Kui peale sellist olukorda uuesti näljutada, tekib uuesti oht üle süüa.

Rasva kadumise kasu tervisele

Selline käitumine viib hormonaalse tasakaalutuseni, võides isegi peatada ovulatsiooni. Intervall paastu on uuritud ka loomkatsetega rottidel. Peale kahe nädalast intervall paastu lõppes emasloomade menstrueerimine ja nende munasarjad olid kärbunud.

Võrreldes isasloomadega esines emastel rottidel ka rohkem unetust. Isasloomade testosterooni tootmine vähenes. Kahjuks on intervall paastu alaseid inimuuringuid liiga vähe. Eriti, mis puudutab mõju eri sugupooltele.

Tervise kaalulangus nadalas

Siiski leidub loomkatseid, kus on leitud, et pikaajaline intervall paastumine mõjub halvasti naiste hormonaalsele tasakaalule. Paast mõjub halvasti põhjustades viljatust ja söömis häireid nagu buliimia, anoreksia ja üle söömine.

Paastumise nõuanded naistele Ära paastu iga Kahju ja paastumine. Pea paastu vaid mõned päevad nädalas. See on kehasõbralikum viis paastuda. Paastu päeval nädalas.

Ära paastu mitmel järjestikusel päeval. Paastu üle päeva Kahju ja paastumine üle kahe päeva.

Ühe päeva paastumine - kasu ja kahju

Paastu päevadel tee kerget trenni näiteks joogat. Paastu korraga tundi. Jäta paast vahele, kui sul on kõrge intensiivsusega trenni päev. Joo piisavalt vett.

voimalusi kaalukaotuse kiirendamiseks loomulikult

Kui sa oled harjutanud kehasõbraliku paastuga, võid kahe nädala pärast lisada veel ühe paastu päeva. Tervisliku toitumise tähtsus Kõik keha detoksifikatsiooniks vajalikud elemendid tulevad toidust. Detoksi kohta käivaid müüte on mitmeid. Näiteks usutakse, et vajalik on Kahju ja paastumine näljutamine ja seda on vaja teha paar korda aastas. Teadus aga tõestab, et detoksi protsesside toimumiseks kehas on vaja süüa tervislikult.

Detoksi protsessid toimuvad meie organismis pidevalt, iga päev. Saades toidust kätte kõik vajalikud toitained, toetad oma tervist.

Liitu perekonnaga, tee püsiv muutus

Ilma toitaineteta keha efektiivne funktsioneerimine on takistatud. Tervislikult toitudes toetad sa oma immuunsüsteemi, toidad lihaseid, hoiad südame tervist ja toetad kõiki kehas toimuvaid funktsioone. Tervislike valikuid tehes, on võimalik kõik vajalikud toitained söögiga kätte saada.

Siiski võib tekkida vajadus toidulisandite järele, et toetada oma keha kõigi vajalike toitainetega.

Paastumine – taasavastatud ime?

Näiteks tekib vajadus toidulisandite järele, kui sa oled piiraval dieedil, milleks on ka intervall paastumine. Be More supertoidud on loodud, et laadida oma keha kõige vajalikuga.

Koostas toitumisnõustaja Riin Reimer.