Ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise

Vahelduv paastumine võib olla ohtlik teatud tingimustega inimestele, näiteks diabeet. Nii et kui teil on näiteks enne magamaminekut valgu raputatud, ärkake siis kaheksa tundi hiljem, olete juba kaheksa tundi kiiret ja jõuate eesmärgi 16ni jõudmiseks veel vaid kaheksa tundi. Üks erand BCAA-de kasutamisel paastu ajal on treenimine tühja kõhuga. Mida pikem on paast, seda pikem olgu taastusperiood. Kontrollitud uuring vähendatud söögikordade sageduse kohta ilma kalorikoguseta tervetel, normaalkaalus, keskealistel täiskasvanutel.

Eksperdi vastused lugejate küsimustele Vahelduv paast on võimas vahend kaalulangetamiseks.

ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise

See on tõesti nii lihtne. Loe edasi, et teada saada, kuidas vahelduv paast kaalulangetamisel toimib, kuidas seda teha, dieeditabel, kalorite tarbimine ja näpunäited.

ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise

Kerige alla! Kuidas vahelduv paast aitab kaalulangust?

  1. Kas hirvede sarvepihusti poleb rasva
  2. OMB oma kaalulangus
  3. Autonoomse neuropaatia ja kaalulangus
  4. Paastumine kui organismi puhastaja | Toitu tervislikult
  5. HARJUTUS JA VAHELDUV PAAST: PõLETAGE RASVA JA KASVATAGE LIHASEID IF-L - KNOWLEDGES -
  6. Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.
  7. Vahelduv Paast - Kaalukaotuse Katkendlik Paastumine

Vahelduv paast on tõhus viis kiiresti kaalust alla võtta. Söömise ja paastu vahelduvad tsüklid petavad keha funktsioone ja kalorite tarbimist.

Samuti võid mõelda, et mida see sulle annab? Vastus: väga palju!

Siin on 10 tõestatud viisi, kuidas vahelduv paast aitab kaalulangetada: Vähendab kaloraaži Aeg-ajalt paastumine aitab vähendada kalorite tarbimist. Suurendab ainevahetust Vahelduv paast on metaboolse sündroomi ja rasvumisega inimestele äärmiselt hea. Alternatiivne päev modifitseeritud tühja kõhuga ja piiratud kalorite tarbimine aitab suurendada ainevahetust ja mobiliseerida rasva 2.

Uuringud näitavad, et vahelduv tühja kõhuga dieet aitab vähendada kehamassiindeksit, mis näitab, kas inimene on tervislikus kehakaalus või ülekaaluline või rasvunud 3.

Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine

Pidev kõrge veresuhkru või vere glükoosisisaldus võib põhjustada II tüüpi diabeedi. Vahelduv paast on ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise toitumisstrateegia veresuhkru taseme reguleerimiseks ja 2. Selle tulemuseks on kõrge veresuhkur.

Uuringud on näidanud, et kalorite piiramine ja tühja kõhuga saab parandada insuliinitundlikkust 56. See vähendab diabeedi ja diabeediga seotud tervisekomplikatsioonide riski.

Kasutab rasva kütusena Kui olete tühja kõhuga teil pole olnud toitu vähemalt 6—8 tundimuutub teie keha rasvade põletamiseks lihtsamaks, olenemata sellest, mida olete söönud. Kui valguvaru on täielikult ära kasutatud, kasutatakse rasva kütuseallikana.

Stressige oma rakke ja neuroneid õrnalt, neid tugevdades Reklaamida autofaagia - looduslik protsess, mille käigus rakud eraldavad kahjustatud rakke, toksiine Vahelduva paastu üks eriti huvitav eelis on see, et see näib olevat tõhus insuliinitundlikkuse suurendamisel, mis viitab sellele, kuidas rakud reageerivad insuliinile - hormoon, mis käsib rakkudel lasta suhkrul siseneda, et seda saaks kasutada kütusena. Kui meie rakud seda kõike ei kasuta, siis hoiame seda oma rasvarakkudes samuti. Kuid suhkur pääseb meie rakkudesse ainult kõhunäärmes toodetud hormooni insuliiniga.

Säilitab kõhna lihase Lahja lihase säilitamine on oluline, kuna lihased on seal, kus on rohkem mitokondreid. Mitokondrid on raku organellid, milles suhkur muundatakse kasutatavaks energiaks ATP. Mida rohkem on mitokondrite arv, seda parem on ainevahetuse kiirus.

ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise

Uuring näitas, et vahelduv paast oli lahja lihase säilitamisel efektiivsem kui igapäevane kalorite piiramine 7. Detoksifitseerib keha Söömisest või paastumisest puhkamine aitab keha detoksifitseerida. Autofaagia on rakujäätmete kõrvaldamise loomulik protsess.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Vale autofaagia põhjustab toksiinide kogunemist, mis pärsib ainevahetust. Vahelduv paast annab teie kehale aega korraliku autofaagia või võõrutusravi reguleerimiseks. See omakorda suurendab ainevahetust ja vähendab metaboolse sündroomi riski 8. Suurendab häid soolebaktereid Vahelduv paast suurendab ka soolestiku mikroobide arvu ja mitmekesisust, mis aitab korralikult seedida 9. Samuti aitab see vähendada põletikku ja põletikust tingitud kaalutõusu Kasvuhormoonide põhjustatud rasvade kadu Teadlased on leidnud, et paastumine kutsub esile kasvuhormooni sekretsiooni, mis omakorda aitab kaasa rasva kadumisele 11 Vähendab põletikku Vahelduv paast vähendab põletikku, mis ehitada lihaste poletada rasva vahelduva paastumise parandada vere lipiidide profiili ja vähendab vere glükoosisisaldust Krooniline põletik kahjustab keha metaboolset funktsiooni ja põhjustab põletikust põhjustatud rasvumist Kui otsite dieedirežiimi kehakaalu langetamiseks, minge vahelduva paastumisega.

Esiteks on siin 6 viisi, kuidas saate kaalulanguse jaoks vaheldumisi paastuda. Kes saab teha vahelduvat paastu?

Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Vahelduv paast on kaalulangetamiseks hea ja tõhus. Kuid see ei pruugi kõigile sobida. Vahelduv paast võib toimida, kui: Teil on toiduga tervislikud suhted.

Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib? Jim Stoppani, PhD, on teie vastused! Ma usun, et naudin põhjalikult elu ja naudin maitsvaid toite, kuid olen ka kirglik kõhna, lihaselise füüsise hoidmise vastu. Kui te pole kunagi varem isiklikult neid žongleerida proovinud, võib neid kahte jälitust olla äärmiselt keeruline tasakaalustada.

Ärge tavaliselt hommikul näljane. Saage aru rasva kadumise ja toitumise põhialustest.