ABS rasva poletamise valjakutse, Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul

Tõstke vaheldumisi üks õlg vastassuunalise põlve poole ja vastupidi. Muidugi, need häkid ei paku sama palju kasu tervisele kui tervisele, nagu see võib olla intensiivse treeninguga, kuid need on teie tervisele üldiselt kasulikud ja aitavad toetada teekonda tugevamate, rohkem peituvate kõhulihaste juurde. Isegi kui treenite ainult kolmel päeval nädalas, hakkate järk-järgult nägema, et ilmuvad mõned ab sooned. Aktiivsena püsimine toob palju eeliseid. Järgmine kord, kui pärast äsja söömist tunnete end näljasena, soovitab Martin juua klaasi vett. See ei tähenda, et peaks jooksma.

Paljud asusid kõhulihaseid skulptuure tegema, kuid tegelikult teevad seda vähesed. Ab-otsijaid eristab ab-haversist see, et ab-havers mõistavad, et kilpkonnakesta kõhu kujundamine on kaheosaline protsess. Ühelt poolt peate need kõhulihased üles laduma. Ja teisest küljest peate oma toiduvalikut täpsustama.

Jätke vahele võrrandi mõlemad osad ja olete igavesti ab-otsijate klubi liige.

Kaalulangus parast esimest PP perioodi Vein ja kaalulangus Harvardi uuring

Niisiis, kas nikerdatud keskosa nikerdamine on raske? Õige lähenemisega see tegelikult nii ei ole. Tegelikult, kui treenite targalt ja sööte targemini, saate Landry andmetel kõhulihaseid, mida olete alati soovinud, kõigest neljal päeval nädalas 45—60 minutiga päevas.

30 PÄEVANE VÄLJAKUTSE

Et aidata teil saavutada kadestamisväärset kõhulihast, panime kokku selle juhendi, kuidas saada tugev ja kujundatud südamik. Kerige alla, et õppida parimaid ab-harjutusi, dieedilülitid ja muud. Kuid tugevdades oma terve südamikul on palju rohkem kasu tervisele kui lihaste ülemise kihi vormimine, ütleb Alena Luciani, sertifitseeritud tugevuse ja konditsioneerimise spetsialist ning Training2xl asutaja.

Teie südamik ei koosne ainult nendest kuuekomplektilistest lihastest. Pigem on südamelihaste kihte palju palju!

Account Options

Tegelikult on võimalik omada Mini Slimming Massager kuut pakki ja ikkagi nõrga südamikuga. Teie südamiku moodustavad lihased on: Rectus abdominis: Lihast, mis vastutab selle eest, et teie keskosa sarnaneks mägikaste pakiga, nimetatakse rectus abdominiseks ja see on vaieldamatult vähemalt oluline südamerühma lihasrühm.

Ristkõht: "[Rectus abdominis] all asub põiki ABS rasva poletamise valjakutse - lihasrühm, kes vastutab teie selgroo turvalise ja joondamise ning püsti hoidmise eest," ütleb Luciani. Nõrk põiksuunaline kõhulihas on vigastuste ja valu, eriti alaselja, kiireim rada.

Kaldus lihased: Teil on ka kaks kihti viltuseid lihaseid, ABS rasva poletamise valjakutse aitavad teil pöörelda. Need on halvad poisid, kelle värbate, ABS rasva poletamise valjakutse saaksite teha asju, näiteks toidupoed ära panna või Scoutile palli visata, vigastamata. Kõik need südamelihased töötavad koos, et hoida teid turvaliselt ja tugevalt, kui liigute peaaegu igas liikumistasandis või teete mis tahes liikumisharrastust, ütleb Luciani, sealhulgas sellised liigutused nagu push-up, deadlifts ja squats.

Lühidalt, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid, soovitab Luciani selle ümber sõnastada näiteks: "ehitage kuulikindel keskosa" või "ehitage südamik, mis hoiab mind ABS rasva poletamise valjakutse vigastusteta". Kõlab päris halvasti, ei?

Kuidas saada 6 pakk abs lühikese aja jooksul: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Siin jagavad eksperdid täpselt, kuidas luua tugevam tuum ja parimad ab-harjutused selle ihaldatud kuuekomplekti saavutamiseks. Kuidas ehitada tugevamaid, määratletud abs 1. Pange prioriteediks liitharjutused Liitharjutused on parim viis tugevdada kogu oma südamikku, kaasa arvatud need kuuepakulised lihased. Harjutused nagu eesmine või tagumine kükitamine, õlavarre ja surutõstmine on südamega töötavad mitme liigesega liigutused ja teisi ABS rasva poletamise valjakutse samal ajal, selgitab Landry.

Selle tulemusena võivad need harjutused stimuleerida ka südamiku ja ülejäänud keha lihaste kasvu. See on oluline: miks ei saa rasva kaotada, ei saa kohapeal treenida, ütleb Luciani. Teisisõnu, selleks, et vabaneda rasvast, mis hoiab teie kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani varjama rasva, nii et sellised nõudlikud liigutused nagu liitharjutused võivad aidata. Liitharjutused aitavad ka kogu keha rasvapõletust, kuna need loovad rohkem lihaseid, ütleb Luciani.

Lõppkokkuvõttes tähendab see, et kui kasvatate rohkem lihaseid, kulutate voodis lamades või raamatut lugedes veelgi rohkem kaloreid. Alumine rida: Parimad ab-harjutused on liitliigutused, nii et ehitage treeningud nende mitme liigesega harjutuste ümber. Isegi kui treenite ainult kolmel päeval nädalas, hakkate järk-järgult nägema, et ilmuvad mõned ab sooned. Seotud lugemine minutiline ringtreening lamedate kõhulihaste jaoks 2.

Varuge ka aega isoleerimisharjutuste jaoks Erinevalt liitliigutustest töötavad isolatsiooniharjutused ainult ühte lihasrühma. Ideaalne näide: prõks, mis on suunatud ainult kõhu sirglihastele. Ja kuigi need on vähem tõhusad kui liitharjutused, nõustuvad Landry ja Luciani, et ab-isolatsiooni harjutustel on koht kõhuõõne otsimisel.

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu poletada rasva maos

Kuna isolatsiooniharjutused maksavad kehale vähem maksumust, soovitab Luciani treeningu lõpus teha isolatsiooni abiharjutusi, nagu krõksud, istmed, püsti tõusmine ja jalgade tõstmine.

Näiteks võiksite proovida neljaminutilist V-up Tabata, mis sisaldab 20 sekundit tööd ja 10 sekundit puhkust. Kui mõtlete, mitu tundi peaksite jõusaalis veetma, võite olla üllatunud, kui kuulete, et neli minutit ab-isolatsiooni treeningut päevas on tegelikult kõik, mis selleks kulub. Kui lähete viimasega koos, pidage meeles, et teie südamiku kinnitamine st pingutamine kükitamise ajal on alaselja kaitsmiseks hädavajalik. Kui teie keskosa on pärast isolatsiooni liikumist liiga väsinud, et jääda selja kükitamise jaoks hõivatud, siis puhake, kuni seda pole.

Töötage oma liikuvuse kallal Liikuvus on teie võime liikuda lihast läbi kogu liikumisruumi juhtimisega, ilma valu ja kompenseerimiseta. Näiteks kellelgi, kes suudab kükis paralleelselt murda, on hea puusa ja pahkluu liikuvus.

Luciani sõnul toetab ABS rasva poletamise valjakutse liikuvus kaudselt teie jõupingutusi tugevamaks muutumiseks - olenemata sellest, kas need tugevuseesmärgid langevad konkreetselt teie keskmisele osale või mitte.

Mida parem on teie liikuvus, Hai tank kaalulangus kiire toon rohkem saate ab-harjutustest, mis tugevdavad ja kujundavad teie tuuma, ütleb ta. Te ei saa treenida kohapeal, kus soovite rasva kaotada. Rasvast vabanemiseks, mis hoiab ABS rasva poletamise valjakutse kujundatud unistuste täitumist, peate pealaest jalatallani rasva valama. Hea uudis on see, et tõenäoliselt kasutate treeningutest taastumiseks juba liikuvust suurendavaid tööriistu vaadates teid, vahtrulli ja Theraguni.

Kuid kui te pole veel käinud, ei pea te tingimata taastetööriistu kasutama.

Hea rasva poletavate toiduainete loetelu Kaalulangus armukadedus sobrad

Luciani sõnul võib liikuvuse parandamine olla sama lihtne kui 15 minuti pikkune soojendamine enne treenimist. Kui olete tõsiselt tõsine oma liikuvuse parandamise osas, võiksite kaaluda registreerumist liikuvust suurendavatesse programmidesse nagu RomWod, Movement Vault või The Ready State.

Tehke natuke kardiot Kardiosõltlased, kuula: liitharjutuste lisamine treeningrutiini on kiireim viis kõhulahtisuse saamiseks - mitte lõputud tunnid jooksulindil, nagu paljud ab-otsijad kahtlustavad. Sellegipoolest ütleb Luciani, et aeroobne töö on kuuepakulise reisi oluline koostisosa.

Püsiseisundis hüppamine

Või täpsemalt suure intensiivsusega intervalltreening või HIIT - mõtle: 20 sekundit sisse, 10 sekundit välja või 45 sekundit, 15 sekundit välja.

Vastavalt HIIT-i või ab-treeningu jahil, mida saate teha kodus? Tehke 50 kükitamist, et suruda peavarraga seljakotiga. Või proovige seda minutilist kodus HIIT-treeningut, et puhastada kõhurasva. Võite proovida ka CrossFit Open Workout Valikuid on lõputult. Liigu kogu päeva jooksul rohkem "Põhimõtteliselt, olenemata kellegi vormisoleku eesmärgist, täidavad nad selle kiiremini, kui leiavad päeva jooksul rohkem vähe võimalusi kalorite põletamiseks Rasva kaotuse rutiinne tnation keha liigutamiseks," ütleb Luciani.

Ja see püsib, kui teie eesmärk on saada kõhulihaseid. Saate oma ABS rasva poletamise valjakutse jooksul rohkem liikuda, lihtsalt rohkem kõndides. Tegelikult on vastavalt Kombineerides treeningukava ABS rasva poletamise valjakutse täiendava aktiivsusega, saate parandada oma keha koostist ja vähendada siseelundite üldist rasva. Praktikas näeb välja järgmine: kui teil on koer, jalutage neid selle asemel, et palgata jalutaja! Muidugi, need häkid ei paku sama palju kasu tervisele kui tervisele, nagu see võib olla intensiivse treeninguga, kuid need on teie tervisele üldiselt kasulikud ja aitavad toetada teekonda tugevamate, rohkem peituvate kõhulihaste juurde.

Seotud lugemine 8 loovat viisi rohkem liikumiseks, kui olete kodus kinni 6.

  • 30 päevane väljakutse – Liisa fitness
  • Kaalulanguse massaazi spaa
  • Burn Fat Foods
  • Poletage rasva hoidke lihaseid
  • 3 paeva kaalulanguse valjakutse

Lõika rafineeritud süsivesikud See, mida olete kuulnud, vastab tõele: kuuepakulised kõhulihased nõuavad köögis sama palju pühendumist kui jõusaalis. Nagu Luciani ütleb: "Teil võib olla kõige tugevam ja kõige rohkem peitunud südamik maailmas, kuid kui see peidab ABS rasva poletamise valjakutse rasvakihi all, pole teil ikkagi seda kuuepakki, mille jaoks tulistate.

Number üks asi, mida teha, on vähendada rafineeritud süsivesikute tarbimist, mis tähendab valge leiva, valge pasta, valge riisi, bagelite, sõõrikute ja muude töödeldud toitude piiramist, ütleb sertifitseeritud personaaltreener ja registreeritud dietoloog Charlotte Martin, RDN, CPT, Kujundanud Charlotte. Selle tulemusena põhjustavad need teie veresuhkru ja insuliini taseme tõusu ja langust ning ei pane meid end nii kaua täis tundma, ütleb ta.

See võib põhjustada isusid ja põhjustada ülesöömist.

Ahvide kükitamine

Isegi kui nendel leibadel on täpselt sama kalorite arv, on Martin valges röstsaias kiudainete puudumise tõttu näljane pärast selle kiiremat söömist, kui valiksite täistera viilu. Insuliinitaseme tõus ja langus pärast valge röstsaia söömist võib põhjustada päevas suurema kalorite tarbimise, mis töötab vastu ABS rasva poletamise valjakutse üldisele eesmärgile saleneda. Kui palju süsivesikuid sa tegelikult sööd? Saage oma rafineeritud süsivesikute tarbimisest selgem pilt, logides söögid rakendusse MyPlate.

Laadige kohe alla, et teada saada, kuidas täna oma taldrik tervislike toitaineterikaste toitudega täita! Tõstke valk üles "Valk on peamine makrotoitainer, mis vastutab meie lihaste taastamise ABS rasva poletamise valjakutse taastamise eest pärast treeningut," viitab Martin Sellepärast soovitab ta kuuepakulisi kõhulihaseid otsivatele inimestele valku sisaldavat dieeti.

Put it on your big stomach before going to sleep, and in the morning the result will shock you

Valgul on parim viis 2 paeva jooksul kõigi toiduainete kõrgeim termiline toime, ütleb ta, mis tähendab, et teie keha kasutab valkude seedimiseks rohkem kaloreid kui süsivesikud või rasvad.

Näiteks Teisisõnu, kõrge valgusisaldusega dieet aitab puhata puhata rohkem kaloreid. Kogu päeva jooksul pole enam sahvreid ega müügiautomaate. Kuid uuringu kohaselt on ka teie valguallikal suur roll. Lahjade valguallikate, nagu kanarind, lõhe, rohusöödaga veiseliha, munad, oad, kaunviljad ja madala rasvasisaldusega piimatooted, valimine maksab rohkem kui töödeldud liha, näiteks vorst ja peekon, ning rasvane veiseliha jaotustükk.

Kui soovite täpselt teada, kui palju valku vajate, järgige seda Ameerika Spordimeditsiini Kolledži valemit: jagage oma kaal naelades 2,2-ga, et see kilogrammides ümber arvutada, korrutage see arv 1,2-ga ja seejärel 1,7-ga, et määrata optimaalne valkude vahemik. Näiteks peaks naelane inimene võtma eesmärgiks süüa 82— grammi valku päevas. Kolm kuni neli portsjonit kvaliteetset ja kõrge valgusisaldusega toitu, näiteks linnuliha, rohusöödaga veiseliha, piimatooteid, kaunvilju, seemneid ja pähkleid, aitab teil hõlpsasti nende vajaduste rahuldada.

Võite mõelda: kuidas on rasvaga? Martin ütleb, et tervislikud rasvad, nagu oliiviõli, avokaado, pähklid ja juust, võivad absoluutselt kuuluda ab-otsijate dieeti.

Hoidke niisutatud Kuigi rohke vee joomine on hea soovitus kõigile, kes soovivad võidelda vaimse udu, ärrituse ja väga kuiva naha vastu ahem, kõikpeate pärast Looduslik koht rasvapoletaja higiseid abitreeninguid täiendama ka oma keha H2O varu, ütleb Martin. Vee joomine võib aidata ka rohkem kaloreid ja rasva kulutada. Väikese detsembri uuringu järgi aastal Arstiteaduse arhiivid ülekaalulistest naistest võib joogivesi energiakulu suurendamise kaudu toetada termogeneesi - protsessi, mille teie keha soojuse eraldamiseks läbib.

Termogenees aktiveerib Mayo kliiniku andmetel ka ABS rasva poletamise valjakutse rasva, mis aitab teil hoida kehatemperatuuri, mis suurendab kalorite põletamist.

Tugeva südamiku eelised

Teine põhjus vedeliku säilitamiseks on näljatunde kompenseerimine. Järgmine kord, kui pärast äsja söömist tunnete end näljasena, soovitab Martin juua klaasi vett.

Kui kõht veel 20 minutit hiljem veel nuriseb, siis chow down.