Vahelduva paastumise ajakava rasva kadu.

Loomkatsete närilised ja primaadid tasemel on näidatud, et vahelduv paast parandab tervist kogu elu vältel, samas kui kliinilisel tasandil inimesed on uuringuid läbi viidud vaid lühiajaliselt kuid , nii et teha on veel palju uuringuid. Kuid tunnine paastumine ja 4-tunnine söötmine võivad toimuda igal ajal.

Paljud inimesed ütlevad, et IF aitab neil kaalust alla võtta ja kulutada vähem aega toidule mõeldes. Kuid see pole ainus potentsiaalne kasu. Üha rohkem tõendeid näitab ka seda, et IF-tüüpi dieet võib aidata kaitsta teatud haiguste eest ja parandada üldist tervist.

Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta

Vahelduva paastu tüübid Kui kaua te vahepealsel paastul ei söö? See sõltub IF tüübist, mida proovite. Seal on paar erinevat stiili ja igaüks töötab veidi erinevalt. Ajaliselt piiratud paast Seda tüüpi paastumine hõlmab söömise piiramist päevas teatud arvu tundide kaupa.

Inimesed püüavad üldjuhul paastuda vähemalt 12 tundi, millest suurem osa ajast toimub une ajal. Näiteks ajaliselt piiratud paast 12 tunniks võib tähendada söömise lõpetamist kell Kuid uuringud näitavad, et pikemad paastud võivad tuua suuremaid eeliseid.

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu

Värskest uuringust selgus, et osalejad, kes paastusid 18 tundi päevas, põletasid rohkem rasva ja tundsid end vähem näljasena kui need, kes paastusid 12 tundi.

Vahelduv paast See tüüp on just see, mis see kõlab: Teil on vaheldumisi paastupäevi vesi, must kohv ja tee on korras päevade söömisega tavapärasel viisil. Uuringud on näidanud, et see on kaalulangetamiseks umbes sama kasulik kui madala kalorsusega dieedi järgimine iga päev.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Tegelikult leiti väikesest Nende tühja kõhu insuliinitase vähenes samuti 57 protsenti. Igal nädalal sööte tavaliselt viis päeva ja piirate kaloreid kaheks.

Tundub, et selline paast aitab inimestel kaalu langetada ja ka tavapäraseid madala kalorsusega dieete. Kuid uuringud näitavad, et kuue kuu möödudes võib paastumine 5: 2 põhjustada talje ümbermõõdu suuremat vähenemist ja insuliinitundlikkuse suurenemist.

Kuidas vahelduv paast toimib?

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu

Söömise piiramine teatud perioodidega võib hõlpsasti seada sööma vähem, ilma et peaksite jälgima kaloreid või hoiduma teatud toitudest.

Näiteks kui lõpetate söömise pärast õhtusööki ja ei söö uuesti hommikuni, võite säästa mõnisada kalorit, kui te ei maga enne magamaminekut.

Kuid teadus viitab sellele, et selles on tõenäoliselt veel midagi. Iga kord, kui sööte, valmistab teie keha insuliini, et toidust energia rakkudesse viia. Ja kogu energia, mida te ASAP-i kasutamiseks ei vaja, salvestub rakkudesse rasvana. Harvem söömine võib aidata teie keha insuliinitaset madalamal hoida, mis võib soodustada rasvade põletamist.

Vahelduv paast: alge

Kui teie vereringes pole püsivat kasutusvalmis energiaallikat, mis ootaks rakkudesse transportimist, peab teie keha lootma energiale, mis on juba rasvarakkudes salvestatud. Ja vastupidiselt sellele, mida võite arvata, võib pikem ilma söömata viibimine teid tegelikult vähem näljutada. Ühes uuringus leiti, et inimestel, kes paastusid 18 tundi päevas, oli madalam näljahormooni greliini tase ja nad teatasid, et neil on vähem isu.

Kuidas inimesed harjutavad vahelduvat paastu? Vahelduvale paastumisele on palju lähenemisviise. Kõige populaarsemad ja enim uuritud näivad olevat vaheldumisi paastud ja pikendatud hommikused paastud näiteks hommikusöögi vahelejätmine. Vaatame mõnda enim meeldinud tehnikat: Vahelduvpäeva paast tunnine kiire, tunnine kanal Selle kavaga sööte lihtsalt ülepäeviti.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Esmaspäeval sööksite siis tunnise akna sees, näiteks kella 8. Siis paastuksite esmaspäeval üleöö, samuti kogu päeva ja teisipäeval üleöö.

Sööksite jälle kolmapäeval kella 8. Ja nii edasi. Vahelduva päeva paastujaid julgustatakse tegema häid söömisvalikuid, kuid paastupäevadel lubatakse süüa vaid seda, mida nad soovivad. Eine vahelejätmine Juhuslikud kiire- ja söötutsüklid Mõned vahelduva paastumise pooldajad usuvad, et me peaks käituma samamoodi nagu meie evolutsioonilised esivanemad: arenedes said nad oma toidu ja treenisid juhuslikult; seetõttu peaksime seda tegema.

Reeglid on väga paindlikud see on ju juhuslik. Söö, peatu, söö tunnine kiire, üks või kaks korda nädalas Selle kava järgi paastute 24 tundi üks või kaks korda nädalas, sööte ülejäänud nädala jooksul mõistlikult tarbides suuremaid valgukoguseid, minimeerides töödeldud toite jne. See on paindlik: saate valida ükskõik kumma soovitud tunni, paastudes näiteks hommikusöögist hommikuni või õhtusöögist õhtusöögini.

Vahelduva paastu eelised ja kuidas seda teha

Leangains tunnine kiire, 8-tunnine kanal See paastumise kaubamärk põhineb 8-tunnisel söötmisperioodil, millele järgneb tunnine paastumine. Kuid lisaks sellele kihistab see lisaks veel mõned toidueeskirjad. Dieet peaks on kõrge valgusisaldusega; sisaldada paastuõpet; ja kasutage toitainete ajastust suurema osa kalorite söömine pärast treeningut. Selle kava järgi kiirendate õhtusöögist järgmise päeva lõunani, jättes vahele hommikusöögi ja hommikused suupisted.

Kui kavatsete treenida, teete seda vahetult enne lõunat, võttes treeningu ajal 10 grammi BCAA-sid hargnenud ahelaga aminohappeid.

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu

Pärast treenimist sööte ülejäänud päeva jooksul kaks või kolm söögikorda, kusjuures teie suurim söögikord tuleb kohe pärast treeningut. Paast algab igal õhtul uuesti, kestab järgmise lõunani ja kordub iga päev.

Kuidas aitab vahelduv paast kaalulangetamisel?

Sõdalase dieet tunnine kiire, 4-tunnine kanal Selle kava järgi paastute - või sööte väga kergelt - 20 tundi iga päev, treenides paastu ajal. Seejärel sööte oma igapäevase toidutarbimise 4-tunnise söötmise aknas. Pärast seda algab taas paastumistsükkel. Üldiselt paigutab enamik inimesi oma 4-tunnise söötmise akna päeva lõpuks, kuna see on mugavam pereõhtusöögil ja pärast trenni. Kuid tunnine paastumine ja 4-tunnine söötmine võivad toimuda igal ajal.

Kui mõtlete nendele erinevatele vahelduva paastumise variatsioonidele, ärge keskenduge liiga palju nendevahelistele erinevustele. Selle asemel võtke natuke aega ja küsige endalt, mis on programmides sarnane. Leiate, et need kõik on ühe teema variatsioonid. Kus on tõendid? Kuigi tõendusmaterjali paastumise eeliste kohta on üha enam, pole uuringud kaugeltki veel veenvad ja vaja on rohkem uuringuid.

Vahelduva paastu eelised ja kuidas seda teha - Psyhology

Keegi ei tea kindlalt, kas vahelduv paastumine on tõesti kasulikum kui traditsiooniline dieet. Vahel on näidatud, et vahelduv paastumine vähendab lümfoomi esinemist närilistel, kuid mitte veel inimestel Descamps jt Mida peaksin vahelduva paastu ajal sööma või jooma?

Ilmselt ei söö sa paastumise ajal mitte midagi ega kuluta kaloreid - lihtsalt öeldes, sööge toitu ega raputusi. Vesi on muidugi täiesti korras. Peale selle võite valida nullkalorivabad magustamata joogid.

  • KUIDAS VAHELDUV PAAST TEGELIKULT TOIMIB? - HEALTHS -
  • Keedetud muna kaalulangus retseptid
  • Bibliograafilised viited: Kas teate, mis on vahelduv paast?
  • Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma - Atleetvõimlemine
  • Uurimistöö on intrigeeriv, kuid ebaselge.
  • Kuidas vahelduv paastumine võib aidata teil kaalust alla võtta | Toit | May
  • Ideed kaalulanguse motiveerimiseks

Minu isiklike lemmikute hulka kuulub must kohv, milles pole piima, koort, suhkrut, võid teie jaoks kuulikindlad kohvifännid ega midagi muud selles sisalduvat - ning tavalised magustamata teed, näiteks must tee või roheline tee. Kunstlike magusainetega nt maitsestatud veed ja soodsad joogid kalorivabade jookide osas on natuke ebakindlust.

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu

On tõendeid selle kohta, et mõned kunstlikud magusained põhjustavad insuliinivastust, mis nüristaks teie võimet rasva põletada ja oleks vastuolus paastu olekuga, kuid see on teadusringkondade arutamiseks. Et olla ohutud, soovitan paastu ajal mitte jooma kunstlikult magustatud jooke.

vahelduva paastumise ajakava rasva kadu

Kui olete viimase paari tunni paastu ajal absoluutselt suremas millegi muu kui vee, tavalise kohvi või tee järele, vali vahuvesi, mis on väga kergelt maitsestatud loodusliku lubjaga.

Kas mul on vaja päeva jooksul söögikordade väärt kaheksa tundi kokku tõmmata? Mis puutub "toitmisaknasse" AKA on rõõmus aeg, mil söötesiis soovite jõuda sama kalorite ja makrotoitainete kogusummani, nagu te varem olite - st rasva, süsivesikute ja valkude kogused - eeldusel, et olite juba kindel toitumisplaan, mis vastas muidugi teie eesmärkidele.

Kindlasti ei taha alahinnata toitumisakna ajal, või kahjustate teie jõudlust jõusaalis ja teie võimet ehitada või säilitada lihasmassi. Saate sisse kõiki oma toitaineid, eriti valku. See on eriti oluline kulturistidele ja kõigile, kellel on tugevuse suurendamise eesmärke.

Teoreetiliselt sööd sa päevas sama palju kaloreid ja makrosid, lihtsalt erineva söögikorraga kui tavaline toitumisprogramm iga paari tunni tagant.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb - Nahahooldus -

Muidugi saate alati kaloreid ja makrosid näpistada, kui ja kui teie füüsiline ja treeningueesmärgid muutuvad. Mis on vahelduva paastumise eeliseid? Suurem rasvade põletamine: Teadusuuringud on näidanud, et suhteliselt pika aja jooksul paastumine võib põhjustada suurema rasvapõletuse ja kiirendatud rasva kadu isegi siis, kui kogu päevane kalorikogus jääb samaks.

Enamik inimesi leiab, et neil on toitmisakna ajal võimalik saada veel paar oma lemmiktoitu ja näevad ikkagi tulemusi. Seetõttu on IF paljudele inimestele nii ahvatlev dieet.

Järgimine: Muud põhjused, miks nii paljud inimesed armastavad IF-d, on see, et sellega on suhteliselt lihtne harjuda ja sellega kinni pidada ning see on dieet, mida te ei pea kunagi katkestama.

Vahelduv paast: alge - Tööstuse probleemid / suundumused

Võite teha vahelduvat paastumist ilma kahjulike tervisemõjudeta. Selle asemel näete IF-ist tegelikult kasu tervisele. Kuidas vahelduv paastumine suurendab rasvade põletamist võrreldes tavaliste dieetidega?

Paastumisel lülitab keha sisse geenid, mis kodeerivad teatud lahtihaakivaid valke ja ensüüme, mis suurendavad rasva oksüdeerumist - see tähendab, et see lülitab sisse keha rasvapõletusmehhanismid. Lahastatavad valgud "torkavad auke" lihasrakkude mitokondritesse.

  1. Chris Pratt Kaalulangus koolitus

Mitokondrid on pärit enamusest teie energiast, eriti puhkeolekus. Neisse aukude tekitamisega toodavad teie mitokondrid vähem energiat ja peavad seega sama palju energiat ATP kujul tootma palju rohkem kaloreid.