Statsionaarne bike HIIT rasva kadu,

Selle treeningu jaoks on vaja südame löögisageduse monitori. HIIT on tapja põletavad kaloreid kui te võtate seda õiges suunas. Anaeroobsete intervallide koolitamine , nagu Tabata koolitus, pakub veelgi rohkem neid kalorite põletamise eeliseid Miinused Mitte algajatele - Tabata koolitus sobib kõige paremini täiustatud treenijatele, kes on rahul kõrg intensiivsusega harjutustega. See nõuab vaidlustada ise, kasutades vahedega kui surute ennast piirata - maksimaalne aktiivsus - ja perioodide keskmise aktiivsus.

Fat Burn Esteira Kuidas poletada liigset rasva kohuga

Kui teil on, võite lugeda teise esitluse, sest sa ei saa vastust selle ühe. Tõesti kaotada keharasva võtab töö ja aeg, mida paljud kuulanud statsionaarne jalgrattad tundide ütlen teile.

Siiski on revolutsiooniline lähenemine kaalulangus, mis samal ajal on huvitav ja sulab soovimatu rasv enne, kui magama igavus kohta jooksulint. Vastus on Interval Training. Interval koolitus hõlmab intensiivsuse muutumise puhul in teie töö out ja seetõttu see nimetatakse "intervalli".

Populaarsed postitused

See on nõbu "intervalltreening" nimega High Intensity Interval Training - või HIIT - mis on mõõdukas kuni väga kõrge intensiivsusega mix mis on teil sulamine rasva nagu või päikese all. HIIT rasva kadu on kahtlemata parim viis põletada rasva ilma põhjustades keha kaotada lihasmassi.

Parim asi HIIT treening on see, et mitte ainult saate ainevahetus rasva, kuid veelgi tähtsam on see võimaldab teil põletada kaloreid tundi hiljem, mis on pisut nagu saada makstud ületunde kui sa ei teinud ületunde - tegelikult mugav. Kuid High Intensity Interval Training pole igaühe jaoks. Nagu nimigi ütleb, on koolitus nii intensiivne, et ta teeb oma jalad ja kopsud valutavad ja on teil naerukoht alates kogunemist lihastes.

Q es slimming lihaste ja fitness rasva poletid

Sellest hoolimata, tulemused on hämmastav ja tõeliselt worth the sweat ja süda raskepärane jõupingutusi. On teaduslikult tõestatud, et High Intensity Interval Training aitab põletada üheksa korda rohkem soovimatut rasva kui need, kes koolitada traditsioonilisel viisil.

Siit saate teada, kuidas seda jõusaali valmistada.

Selleks, et suurendada intervalli praktikant sprints lühikesteks tavaliselt meetritsiis muudab suunda ja kõnnib tagasi alguspunkti, et protsessi korrata. See võib teid mõnda aega ja vaeva, et saada viimase 10 minuti möödudes liin.

HIIT on tapja põletavad kaloreid kui te võtate seda õiges suunas. See nõuab vaidlustada ise, kasutades vahedega kui surute ennast piirata - maksimaalne aktiivsus - ja perioodide keskmise aktiivsus. Näiteks võite teha 5-minutilise soojenduse ja seejärel sooritada maksimaalse aktiivsuse sprint nii kiiresti kui võimalik, nii kaua kui võimalik.

Kaalulangus 50 naela 5 kuu jooksul salendav ava

Siis kohe teha teise keskmise aktiivsuse sörkimine umbes 1 minut ja siis te teete teise sprint. Et põletada ekstra kaloreid, korrake seda protsessi nii palju kordi kui võimalik.

30 minute HIIT Indoor Cycling Workout

Kui te esimest korda hakata läbi, proovige eesmärk on saada viimase 5 minuti möödudes kokku Statsionaarne bike HIIT rasva kadu soojenduseks. Pärast oma treeningutest, see on loomulik, et oma keha minna tagasi viis, kuid see on jätkuvalt Statsionaarne bike HIIT rasva kadu hapnikku jätkusuutlikult; nähtus tuntud ka liigne õppustejärgset hapnikutarbimine EPOC.

Kui te ei oska pingutus-löögi, südamepumpamise rühma klassis, siis jäävad jalgrattaga treeningud täpselt meelde põnevust. Pole tähtis, kus sa oled - terviseklubist kuni lollakas hotelli või korteri kompleksi jõusaali - sa oled kindlasti leidnud vähemalt ühe püsiva jalgratta.

Selles etapis on aeroobne süsteem, mis kasutab hapniku teisendada salvestatud süsivesikute energiaks. See tähendab lihtsalt seda, et teie keha on jätkuvalt põletada kaloreid ajal puhata.

Related Content

Other soovitatav, harjutused: Harjutuste valik seda tüüpi koolitust tüüpiliselt võivad olla statsionaarne bikes, jättes vahele köis või midagi, mis võimaldab teil saada plahvatuslik liikumine.

Olge ettevaatlik, kui te olete tõesti ülekaaluline või out of kuju. Starting aeglane on õige tee, et minema, mis lõpuks kuigi, nagu sa võita rohkem vastupidavust, sa ei saa öelda goodbye to teie igav 45 minut aeroobne workout.

Karen Lewise kaalulangus Parim viis rasva protsendi poletamiseks

High Intensity Interval Training tavaliselt võtab aega umbes 15 minutit, 15 minutit treeningut on paremad tulemused, kui kaua kestnud koolituse, mis muudab suur kasutamise pop oma lõunapausi.