Rasva kadumise hommikusook, 3 rasva kadumise viga, mida teevad kõik

CB: Ja lõpuks, kas võite jätta meile oma parimad tulemused või juhtumiuuringud? On mõned levinud "rasvavõimaluste kaotamise" vead, kuid kui olete neid teadnud, ei võta te nendega enam vaeva vähemalt olete teadlik Kuid see samm võib tegelikult tagasilöögi anda. Ja muidugi, pöörake suurt tähelepanu sellele, kui palju kaloreid te sisse võtate. Neil läheb paremini 4 toidukorda päevas.

Toidud poletada talje rasva hommikusöök, lõuna- ja õhtusöök rasvade kaotamiseks Kas olete valmis uuteks tulemusteks?

LÕUNAPÄEV - LÕHK JA AVOKADO

Seejärel proovige vana meetodit. See plaan muudab teid lahjaks nagu kunagi varem.

Rasva kadumise hommikusook tervisliku kahe nadala soomine kaalulangus

Kaalukaotus Uute tulemuste saamiseks proovige vana meetodit. Kuulake meid välja. Me arenesime paastumise ja toitmise tsükli jooksul.

Rasva kadumise hommikusook toidud poletada talje rasva

Kasutatavad inimesed veetsid suurema osa oma elust päeva jooksul kergemini süües või paastudes, jälitades, jahtides ja toitu kogudes. Veetsime õhtu pidulikult pea kogu oma igapäevase toidukogusega.

See struktuur sobib meie loomulike instinktide ja sotsiaalsete mustritega. See pole kindlasti kõik või mitte midagi meie kaasaegses maailmas, kuid see plaan toob esile teie jahimeeste esivanemate kehaehituse.

Selle plaani lihtsad retseptid on välja töötatud kaloripuuduse jaoks, mis sisaldab rohkelt kvaliteetset valku ja mõõdukat kogust süsivesikuid, mis põletavad rasva, ergutavad uute lihaste kasvu ja kiirendavad nende taastumist. Need võimaldavad teil ka päeva esimesel poolel rasva põletada ja seejärel suunata suurema osa oma igapäevasest toitumisest lihaste kasvule, suurendades päeva edenedes toiteväärtust.

  • Kaalulangetajale ideaalne: 5 hommikusööki, mis lükkavad ainevahetusele hoo sisse - Anne & Stiil
  • Kaalu kaotamine ei pea olema stressirohke ja valus kogemus.

Proovige seda kuus nädalat ja vaadake. Kohvi valmistamiseks võite kasutada mis tahes meetodit.

2. Saage armastajateks veega.

Meile meeldib Prantsuse ajakirjandus. Koostis: 2 spl jämedat jahvatatud kohvi 12 oz vett Juhised: Pange kohv prantsuse ajakirjandusse ja lisage vesi. Vajutage kolbi Rasva kadumise hommikusook alla, kasutades vaid oma käe raskust, kuni see jõuab põhja. Vala ja serveeri kohe.

Kõhn keharasval

Numbrid: 4 kalorit; 0g valku; 0g süsivesikuid; 0g rasva; 0g kiudaineid Aeg kokku: 6 minutit Kas peate hommikul midagi sööma? Koostis: 8 oz metslõhe või küljepihv või kanarind 1 tl oliiviõli Sool tegevuskava kaalulangus pipar maitse järgi ½ avokaado või 3 muna; või ½ tassi mandleid, india pähkleid või makadaamiapähkleid Juhised: Hõõru lõhe õliga, puista maitse Rasva kadumise hommikusook soola ja pipart ning küpseta 5 minutit mõlemal küljel.

Lõika avokaado pooleks ja serveeri.

Õhtusöök Õhtune suupiste Iga söögikorra ja suupistega välja arvatud treeningueelne ja -järgne keskendudes lahjale valgule, tervislikele rasvadele ning kiudainerikastele köögiviljadele ja puuviljadele enne ja pärast treeningut pange 20g valku ja pool portsjonit puuvilju. Alustage oma päeva kohe 2 tassi veega, 3 kalaõli korgiga ja 20 g lahjat valku ning sööge seejärel kiudaineterikas hommikusöök. See söögikord aitab dikteerida teie veresuhkru ülejäänud hommikuks ja pärastlõunaks.

Numbrid: kalorit; 47 g valku; 9 g süsivesikuid; 29 g rasva; 7 g kiudaineid Aeg kokku: 13 minutit Õhtusöök - sealiha ja kartulid Oleme seganud valget riisi ja kartulit. Kui teile kartulid ei meeldi, kasutage süsivesikute jaoks tassi valget riisi.

Rasva kadumise hommikusook Slim Down Cup

Kui riis pole teie asi, katab teie alused 24 untsi kartulit. Koostis: 1 ½ punast kartulit, tükeldatud 1 suur bataat, tükeldatud 8 untsi sealiha või piisonit, kana või lõhet 1 tass valget riisi 2 spl punast sibulat, viilutatud 1 tass brokkoliõisikuid ½ tassi porgandeid, hakitud Juhised: Kuumutage 1 spl õli mittekleepuvas pannil keskmise kõrgusega.

Rasva kadumise hommikusook Chandler Bing Kaalulangus

Hautage punaseid ja maguskartuleid, segades sageli kuni kergelt pruunistumiseni, umbes 12 minutit. Enne 2 spl õli lisamist ja sealiha seljaosa küpsetamist 3 minutit mõlemal küljel puhastage pann.

Ideaalne hommikusöök, lõuna- ja õhtusöök rasvade kaotamiseks

Küpseta riisi vastavalt pakendi juhistele. Lõpuks kuumutage 1 spl õli nonstick-pannil keskmise ja kõrge kuumusega. Hautage punast pipart, sibulat, brokolit ja porgandeid, segades sageli kuni pehmeks ja kergelt pruuniks, umbes 10 minutit.

Rasva kadumise hommikusook Slim Down LED

Numbrid: kalorit; 62 g valku; g süsivesikuid; 14 g rasva; 15 g kiudaineid Aeg kokku: 22 minutit.