Poletage reie rasva nadalas

Need, kellel on sageli aeglane ainevahetus on liigne kehakaal. Kaalutlused Reie ja kõhu rasvast vabanemine on paljude naiste jaoks murettekitav, kuna rasv koguneb nendesse piirkondadesse. Mõista, et suudad teha ainult nii palju Lõppkokkuvõttes määrab geneetika, kuhu liigne rasv kehasse liigub. Süsivesikuid leidub paljudes toitudes, sealhulgas: puuviljad, piimatooted, tärkliserikas köögivili, oad, pähklid, suhkrud ja karastusjoogid nagu sooda või energiajoogid.

Ettevaatust ületreeningutega Ükskõik, kas valmistute bikiinihooajaks, valmistute ette eriliseks sündmuseks või proovite lihtsalt oma tervise nimel kilo alla võtta, võib tervisliku kehakaaluni salenemine suurendada teie enesetunnet ja enesekindlust.

mystyleevent.com

Kuid te ei saa kaotada rasva konkreetsest kehapiirkonnast, näiteks reitest, ja liiga kiiresti salenemist üritades võite tunda puudust. Selle asemel, et proovida reieid võimalikult kiiresti kärpida, alustage oma kehakaalu langetamist dieedi ja treeninguga, mis on loodud pikaajaliste tulemuste saamiseks.

Kas soovite kaalust alla võtta või olla tervislikum? Liituge MyPlate kalorite loenduriga ja saate juurdepääsu tasuta söögikavadele, tervislikele retseptidele ja kodus treeningutele.

Keha Slim Down Ou Acheter vahele jatta rasva poletamine

Samuti saate oma tervisereisi jaoks igapäevaseid kalorite- ja makroeesmärke. Ärge laske oma võimalust hämmastavate tulemuste saamiseks. Registreeru juba täna! Pange väiksematele reitele realistlikud eesmärgid Kindlasti seadke realistlikud eesmärgid, et kaal langeks tervisliku kiirusega ja oleksite suurema tõenäosusega lõpptulemusega rahul. Kuigi vähendatud kalorsusega dieet aitab teil kaotada kogu keha rasva, ei ole see suunatud just reitele. Ja sõltuvalt teie geneetikast ja sellest, kas teil on liigne kaal puusades ja reites, võivad teie reied olla üks viimaseid rasva kaotamise kohti.

Teie luustruktuur võib mõjutada ka teie puusade välimust; kitsad puusad võivad tähendada, et isegi õhukesed reied puutuvad kokku, nii et te ei pruugi saavutada "reielõhet" isegi väikese kehakaalu korral. Reie kiire kaalulanguse poole püüdlemise asemel võtke endale eesmärgiks kaalukaotus 1—2 naela nädalas, mis aitab teil kogu vormis välja näha.

  • Slimfast kaalulanguse ulevaated
  • KUIDAS KIDS SLIM DOWN
  • Ettevaatust ületreeningutega Ükskõik, kas valmistute bikiinihooajaks, valmistute ette eriliseks sündmuseks või proovite lihtsalt oma tervise nimel kilo alla võtta, võib tervisliku kehakaaluni salenemine suurendada teie enesetunnet ja enesekindlust.
  • Kus esmalt rasva kadu esineb
  • Но корабль ему больше не понадобился: все эти века он покоился здесь, под песками.
  • Вдалеке, частично скрытые башнями, виднелись поля, деревья, вечно текущая по кругу река.

Mõistke, et kuigi hea treeningkord võib teie reied tunduda toonuses ja tervena, ei pruugi need sarnaneda rajamudeli omadega, kui teil pole seda kehatüüpi juba olemas. Kaalulangus võib olla pikk, mõnikord pettumust valmistav lubadus, nii et saavutatavate eesmärkide seadmine ja keskendumine sellele, kui tervislikumana tunnete end, hoiab teid motiveeritud oma aktiivset eluviisi säilitama.

Alustage kalorite defitsiidi loomist Reie trimmimiseks koos ülejäänud kehaga peate looma kalorite puudujäägi, mis tähendab, et sööte ja joote vähem kaloreid kui kulutate, mis sunnib teie keha energia saamiseks rasva põletama.

Reie rasva kaotamiseks on 12 kiireimat ja lihtsamat viisi Soovin, et saaksite lihtsalt kaota juba reie rasv? Ma mõtlen, mis võtab nii kaua aega, eks?

Poletage reie rasva nadalas Püüdke puudujääki kuni aeglase ja jätkusuutliku kehakaalu langetamiseks kiirusega naela nädalas. Kui palju täpselt vajate kaloreid, sõltub mitmest tegurist - kui aktiivne olete, teie vanus, kaal, pikkus ja sugu.

Kasutage veebikalkulaatorit, et hinnata, kui palju kaloreid vajate, nii et teil on puudujäägi loomiseks lähtepunkt. Näiteks istuv aastane naine, kes on 5 jalga, 5 tolli pikk ja kaalub naela, vajab päevas umbes kalorit. Ta võib tekitada kalorite puudujäägi, vähendades oma päevase kalorite tarbimist kalorit päevas ja kaotades 1 kilo nädalas, või Poletage reie rasva nadalas kalorite defitsiidi, süües kalorit päevas ja põletades iga päev täiendavalt kalorit, et kaotada 2 naela nädalas.

Ärge tarbige vähem kui kalorit päevas või kalorit päevas, kui olete Kaalulangus kannab.

Kaalulanguse ulevaateid Armor kaalulangus app

Ehkki võite arvata, et kalorite suurem vähendamine muudab teid kiiremini saledamaks, aeglustab see tegelikult teie ainevahetust, et raskendada kehakaalu langetamist. Hankige rohkem Poletage reie rasva nadalas langetamiseks sobivaid toitaineid Ehkki tehniliselt põhjustab igasugune kalorite defitsiit kaalu langetamist, on kõige parem koostada piiratud kalorsusega toidukord, kasutades toitvaid, töötlemata toite, nii et te ei tunne oma dieeti puudust.

Kuidas kiiresti kaotada reie rasva - kuidas saada kodus reie õhuke

Mõned peamised toitained suurendavad küllastumist või täiskõhutunnet, nii et need aitavad teil dieediplaanist kinni pidada. Lisage valguallikas igal söögikorral. Valk seedib suhteliselt aeglaselt, nii et see suurendab teie täiskõhutunnet pärast sööki, mis vähendab teie vajadust täiendavate suupistete järele. Veenduge, et saaksite vähemalt 15 protsenti oma päevakaloritest valkudest - see on 45 grammi valku kalorite dieedil või 56 grammi kalorilise dieedi korral.

Esimese fitness kaalulanguse ulevaated vahelduva paastumise kaalu treening rasva kadu

Kana- ja kalkunirind, lõhe, tuunikala, pähklid, tofu ja tempeh, oad, kaunviljad ja piimatooted suurendavad teie valgu tarbimist. Samuti peaksite keskenduma kiudainetele, süsivesikutele, mida leidub täisteratoodetes, puuviljades, köögiviljades, ubades, kaunviljades ja pähklites. Nagu valk, suurendab ka kiudained täiskõhutunnet ja toitumise kohandamine 30 grammi kiudainete sisaldamiseks päevas on piisav kehakaalu langetamiseks, teatas Lisage oma dieeti täisteratooteid, nagu amarant, kaerahelbed, kinoa ning täistera leivad ja pastad, koos iga toidukorra juures rohkesti tooteid.

Boonusena pakutakse puuviljadele ja köögiviljadele vett, mis muudab need madala energiatihedusega toitudeks - madala kalorsusega grammi kohta. Nende toitude põhitoiduks muutmine toidus soodustab kehakaalu langust, märgib Penni osariigi ülikool.

Vältige kiirtoitu ja soolaseid hindu Reie saledaks saamine ei tähenda mitte ainult puudust, vaid soovite piirata töödeldud toidu tarbimist.

Kaalutlused Reie rasv võib olla tüütu asi, eriti kui olete selle suhtes eneseteadlik või kui see põhjustab teie reied kõndimisel koos.

Need toidud kipuvad olema täis kaloreid ja rasva. Näiteks on ühes populaarse frantsiisi kaubanduslikult saadaval olevas kiirtoiduburgeris kalorit ühe portsjoni kohta, samas kui teises juhtivas kiirtoiduprogrammis on suur friikartulite tellimus Poletage reie rasva nadalas.

Kuidas saada väiksemaid puusasid

Kana kiirtoiduvõileibadel ei lähe palju paremini - juhtiva kiirtoiduketi kodune kana võileib sisaldab kalorit. Ja kui ühendate toidukorra suhkru sooda või piimakokteiliga, võtate veelgi rohkem kaloreid.

  • Parimad kupsised kaalulanguse ajal
  • Aey salendav pihustus
  • Somatodrol — Ülevaateid, hind, kuidas see toimib, arvamused, kogemused, koosseisu, annus, kõrvaltoimed.
  • Rasva poletamine teie laual
  • Enamik tervihoiutöötajaid oovitab liada nädala vähemalt minutit või umbe 2 ja pool tundi mõõduka inteniivuega kardiot.
  • Kaalutlused Reie ja kõhu rasvast vabanemine on paljude naiste jaoks murettekitav, kuna rasv koguneb nendesse piirkondadesse.

Vaatamata suurele kaloraažile ei ole kiired ja töödeldud toidud tavaliselt eriti täis - tegelikult on kiirtoidud ja töödeldud toidud sageli mõeldud selleks, et tekiks soov rohkem süüa. Näiteks kiirtoidu söömine võib tähendada, et täidate kogu oma päevase kaloraaži ühe toidukorraga, mis tähendab, et jääte ülejäänud päevaks nälga või sööte üle ja saboteerite oma kaalulangetamise tulemusi. Neil on ka naatrium, mis käivitab veepeetuse, mis võib muuta teid paistes ja reied suuremaks. Näiteks kiirtoiduburgeris on peaaegu pool päevasest naatriumi tarbimisest ühe portsjonina.

Plaanige Poletage reie rasva nadalas, et te ei jõuaks müügiautomaati ega sõita läbi. Hoidke kotis untsitäit mandleid, et süüa näiteks kiibikoti asemel, ja pakkige tervislikud toidud, mida saate süüa liikvel olles, näiteks Kreeka jogurtist, puuviljadest ja köögiviljadest valmistatud hommikusöögimuuti või kalkunit ja köögivilja mähis täistera tortiljas.

Poletage reie rasva nadalas rasva kardiovaskulaarsete treeningutega Saate oma reite kiiremini salendada, lisades oma kardiovaskulaarse treeningu. Südame põletab kaloreid, nii et see aitab luua suurema kalorite puudujäägi, et käivitada rohkem rasva kadu.

12 lihtsamat ja kiireimat viisi reie rasva kaotamiseks

Südame sisselülitamiseks ei pea veetma lõputult tunde jooksulindil - proovige Poletage reie rasva nadalas segada kiire kõndimise või rattasõiduga, nädalavahetusel matkamiseks kulunud päevaga, aerutamismasina higistamisseansiga või intensiivse boot-campiga -stiili Poletage reie rasva nadalas. Valige kardioharjutused, mis töötavad kõik teie reielihased, kaasa arvatud sise- ja välimine reie, et muuta teie reied saledamaks ja toonilisemaks.

Mis laguneb rasva maksas kehakogu ei kao

Treeningud, mis liigutavad jalgu külgsuunas, nagu rulluisutamine, murdmaasuusatamine või jõusaalis olev uisumasin, on lisaks kalorite põletamisele suunatud ka reie sise- ja välisküljele. Treeningmasina vastupanu ületamine võib teie pulssi tõsta ja reied rohkem pingutada, mis võib teie lihaseid toonustada.

Samm-aeroobika, Zumba ja muud aeroobsed tantsutunnid hõlmavad liigutusi, mis töötavad ka teie reie sise- ja välisküljel.

Täppide vähendamine

Salendage reied jõutreeninguga Kuigi te ei suuda reie rasva vähendada, saate oma lihaseid kohapeal treenida. Vastupanukoolitus suurendab teie jõudu - mis võib tõsta teie enesekindlust - ja aitab teil kaalu langetamisel säilitada lihaseid, mis hoiab teie ainevahetust kiiremini.

Toonige reied alakeha harjutustega, mis töötavad teie tagumiku, reite ja vasikaid. Nende hulka kuuluvad kükid, kopsud, survetõstukid ja kettlebelli kiiged. Kuna need liigutused töötavad nii paljudes lihastes, tõstavad need teie pulssi, et aidata teil kaloreid põletada, ja aitavad ka teie reied pingul ja määratletud. Muutke alakeha harjutusi nii, et need oleksid suunatud teie reie Poletage reie rasva nadalas ja välisküljele, et neid saleneda. Näiteks pange oma jalad pisut laiemaks kui puusa kaugus ning suunake varbad väljapoole kükitamist ja surnud tõsteid, et reie sise- ja välimine osa tooni saada.

1. Harjutused saleda reie saamiseks kodus

Tehke lisaks tüüpilistele eesmistele kopsudele ka külgmised või lühikesed kopsud - variatsioonid, mis hõlmavad külgmist liikumist. Tehke tuharalihaseid - tõhus harjutus teie pakaratele ja reieluudele - samal ajal kui hoiate põlvede vahel padja või ravimipalli. Nii toniseerite nii reie sisekülgi kui ka reite tagumist osa. Tehke jõutreeninguid kaks kuni kolm korda nädalas järjestikustel päevadel, et teie lihastel oleks võimalus puhata ja ennast parandada.

Veenduge, et töötaksite ka teiste lihasrühmadega - kasutage oma südamiku tugevdamiseks ja toonimiseks planke ja hakkpuitu, samuti kätekõverdusi ja ridu käte, rinna, õlgade ja selja toonimiseks. Ettevaatust ületreeningutega Kui proovite reie saledamaks muuta, võib teil tekkida kiusatus nende kiirendamiseks iga päev treeningutega sihtida.

Ära tee seda; teie lihased vajavad parandamiseks ja kasvamiseks seisakuid. Reie treenimine iga Fat Burn Fitbit võib lihast tegelikult kahjustada ja takistab tulemuste nägemist ning Poletage reie rasva nadalas treenimine võib tekitada väsimust ja motivatsiooni, nii et pigem loobute oma dieedist ja treeningprogrammist.

See võib põhjustada ka peavalu, unetust ja liigesevalu ning häirida teie menstruaaltsüklit.

See on hea harjutus õhukeste reite hõlpsaks saamiseks kodus. Sammud Minge neljakäpukil, küünarnukid sirged ja varbad suunatud seina poole. Vaadake põrandale alla nii, et selg oleks sellega paralleelne. Löö kõrgelt sellise nurga all, et tald oleks laega paralleelne, reied ja vasikad oleksid risti. Mõne sekundi pärast astuge uuesti neljakäpukile.

Pakkuge reitele puhkust, sooritades reie toniseerivat kardiot - nagu uisumasinal kõrge vastupidavusega treening - samal päeval, kui teete oma jõutreeningu treeninguid; siis vali teistel päevadel muud kardiovormid.

Võtke vähemalt üks päev nädalas täieliku puhkepäevana, et teie lihased saaksid ennast parandada.

Kui soovite jääda aktiivseks ka oma puhkepäeval, piirduge liigse treeningu vältimiseks rahuliku jalutuskäigu või õrna yin-joogatunniga. Viimased Artiklid.