Poletage rasva ergomeeter, Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid - Tervis - sõblogileht.ee

Kui kilone inimene teeb seda tund aega, võib ta kulutada kilokalorit. Sellest veelgi olulisem on aga arvestada põhitõega, et ainuüksi trenniga tegelikult kaalu ei kaota. Kui su eesmärk on kaotada kaalu, siis kardiotreeningust ja lihtsalt kalorite põletamisest ei piisa.

Kui eesmärk on energiat kulutada ja rasvu põletada, tuleb kavasse valida baasharjutused. Enamasti on need harjutused jalgadele ja seljale või kombineeritud liigutused, mis kaasavad ühe korduse tegemiseks töösse korraga kaks või enam liigest.

Edetabel: 36 treeningut, mis põletavad kõige rohkem kaloreid Kui trenniks on vähe aega, tasub teada, kui palju kaloreid mingi treening aitab põletada. Sellest veelgi olulisem on aga arvestada põhitõega, et ainuüksi trenniga tegelikult kaalu ei kaota. Selleks tuleb suurem töö ära teha köögis, sest kaal tõuseb peamiselt ikka siis, kui süüakse oma keha vajaduste kohta liiga palju. Business Insider tegi Mayo Kliiniku uuringu põhjal kokkuvõtte populaarsetest treeningutest ja sellest, kui palju kaloreid saab midagi tehes põletada.

Mida rohkem liigeseid on korraga haaratud, seda rohkem lihaseid on töös ja seda rohkem kulutad ka energiat. Võrdle näiteks kükki ja biitsepsitõsteid kangiga!

Kodus trimmi 1. osa (harjutused kõhulihastele)

Lihtsustatult — ühe küki soo-ritamiseks kaasab meie keha võib-olla lihast, biitsepsitõste teeb ära 20 lihast.

Mõtle, milline kasutegur energiakulu silmas pidades!

Poletage rasva ergomeeter

Sobivad mitmesugused kükid, tõmbed nt traditsiooniline jõutõmme, sumo-jõutõmme, lõuatõmbed, Rumeenia jõutõmmesõudmisharjutused. Samuti surumised — seistes ja lamades, kangi ja hantlitega.

Edetabel: 36 treeningut, mis põletavad kõige rohkem kaloreid

Sellest, milline harjutus jõusaalis rohkem energiat kulutab, on väga lihtne aru saada. Mida enam on harjutust sooritades töös terve keha, seda raskem ja energiakulukam see harjutus on.

Poletage rasva ergomeeter

Energeetiliselt on eriti kulukad veel sellised harjutused, kus on kombineeritud baasliigutused. Kang rinnal, kükitakse alla, tullakse üles ja tehakse seistes surumine kohe peale. Parima tulemuse saamiseks tuleb esimese minuti jooksul vändata nii kiiresti kui võimalik ning siis järgmised paar minutit rahulikult vändata.

Poletage rasva ergomeeter

Kiirust saab muuta iga paari minuti tagant. Hüppenööriga hüppamine on laste seas alati populaarne, sest see on lõbus ning lihastele kasulik.

  1. Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid
  2. Hypno bandi kaalulangususteem
  3. Rasva põletamine
  4. Parimad toiduained rasva poletamisel suua
  5. Это неправда, - сказал он .
  6. Перистальтическое поле тотчас же подхватило их и понесло, а они, откинувшись -- ни на .
  7. Трудно было не думать о нем как о материальном макете, хотя Олвин и понимал, что на самом-то деле это всего-навсего оптическая проекция сложнейшей матрицы, распределенной по ячейкам памяти, которые он только что исследовал.

Kui sa hüppad hüpet minutis, põletad selle ajaga 13 kalorit. Alljärgnevalt on need treeningud järjestatud kergemast kõige intensiivsemani, pidades silmas, kui palju kilokaloreid kulutab tunnis ära umbes kilone inimene.

Hea uudis: jalgrattasõit meeste seksuaalfunktsiooni ei kahjusta 2

Muidugi sõltub täpsem kalorikulu veel kehatüübist, soost, vanusest ja muudestki asjaoludest. Peale selle, et välja toodud numbrid on umbkaudsed, peab meeles pidama, et kui mõne trenniga saab kulutada väga palju kaloreid, ei tähenda see, et tegu on tingimata kõige parema trenniga.

Poletage rasva ergomeeter

Kõige parem treening on see, mida ise täiel rinnal naudid ja mis ei tee su kehale liiga, et saaksid seda teha järjepidevalt. Kõndimine on tervisele väga hea.

Poletage rasva ergomeeter

Suurepärane treeningmasin, millega saad tõsta pulssi ja tugevdada jalgu, käsi ja keskkohta — seda kõike istudes. Asjatundjad soovitavad alustada viiendalt tasemelt ja siis minna raskemaks. Lisaks peaks jälgima seda, et masinat kasutataks nii, nagu on ette nähtud.

Poletage rasva ergomeeter

Lähteasendist tulles suru kõigepealt jalad sirgeks, seejärel käed ja nõjatu natukene tahapoole. Tagasi tulles vii kõigepealt käed ette ja see järel kõverda jalad. Niisiis — jalad, käed, käed, jalad.

  • Toiduainete kinnitamise kaalulangus
  • Trimmi keha õigesti!