Kuidas poletada rasva relvadest

Biceps Curl vahelduva lõikusega See harjutus sobib suurepäraselt lisaks pikkadele ja lahjadele kätele ka kindla alakeha saamiseks. Ja ka kaalulangetamise osas pole nad lohakad.

Võib-olla proovite kaalut alla võtta, et teil olek toonue käed, ei olek enam rava lehvitamit ja väriemit. Naite jaok on käivarre rava kaotamiek vaja teha käte harjutui, m Sisu Sammud Võib-olla proovite kaalust alla võtta, et teil oleks toonuses käed, ei oleks enam rasva lehvitamist ja värisemist.

Naiste jaoks on käsivarre rasva kaotamiseks vaja teha käte harjutusi, mängida sporti ja osaleda tegevustes, mis kasvatavad käelihaseid ja hoiavad tervislikku toitumist.

Kuidas poletada rasva relvadest Kas virsikud poletavad rasva

Enamik naisi on puusas ja kõhus ülekaalulised. Tegelikult pole käte toonimine liiga keeruline, kui on harjutusi, mis on suunatud konkreetsele asendile, eriti kui proovite üldiselt kaalu langetada. Pidage meeles, et te ei saa kaalu langetada ühe kehaasendiga, kuid õige dieedi ja treeningu korral võite kogu kehakaalu langetada, vähendades seeläbi käte suurust.

Sammud 1. Triitsepsi kätekõverdused on lihtsad harjutused, mida saab kasutada triitsepsi, rindkere lihaste ja õlalihaste jaoks.

Kuidas kaotada rasva relvade all

Kui teil on tõukerattad uued, proovige harjutust reguleerida, asetades jalad maapinnale, et saaksite käte jõudu järk-järgult arendada. Tehke kätekõverdusi, asetades käed õlale mattile.

Kuidas poletada rasva relvadest 11 paeva kiire kaalulangus

Ärge unustage hoida sõrmi lahti ja jaotada raskus ühtlaselt käte vahel. Vajutage kõhulihaseid ja sirutage jalad tagasi, tõstes jalgade ülaosa. Aktiveerige oma jalalihased Kuidas poletada rasva relvadest lükake kontsad üles. Teie keha peab olema kindlalt toetatud, alaselg sirge ning külgedelt mitte vajuma ega värisema.

Kas saate rasva põletada ja ikkagi süsivesikuid süüa?

Kui te ei suuda oma algasendit hoida, korrigeerige seda, langetades põlvi ja hoides käsi ja õlgu sirgelt. Hoidke pea seljaga ühel joonel ja langetage rindkere põrandale. Küünarnukid surutakse puusade vastu, kui keha liigub kätele üles ja alla. Kui suudate end langetada vaid paar sentimeetrit, on see okei.

Mida rohkem harjutate, seda lihtsam on see. Hinga välja, kui surud end tagasi algasendisse.

Kuidas poletada rasva relvadest Kaalulangus Foods PDF

See on rütm. Biitsepsi arendamise alustamiseks tehke iga kord 3 komplekti 8 surumist. Väljakutse lükkega Kui leiate, et tavalised pingutused on liiga lihtsad, proovige seda harjutust kohandada.

Kitsad kätekõverdused aitavad triitsepsi liikumisel ja laiad käetõukajad arendavad rindkere lihaseid. Alustage plangust kätega õlgade laiuselt ja veidi alla õlgade. Pingutage kõhulihaseid ja liigutage jalalihaseid nii, et plank oleks kindel ja sirge. Tehke 2 kätekõverdust tavalise käte asetusega. Seejärel liigutage laiemat kätt, et mati servaga kokku puutuda. Tehke 2 kätekõverdust laiade kätega.

Kuidas eemaldada rasva relvade kasutamise eest teismeline

Lõpuks liigutage oma käed mati keskele nii, et käed moodustaksid kolmnurga rinna all. Tehke 2 kitsaste kätega surumist. Korrake järjestust kolm korda, tehes 2 kordust iga käe asetusega.

Kasta biitseps toolile. Selle harjutuse jaoks on vaja ainult tooli, kuid see aitab kaasa biitsepsi arengule ja siinsed lihased kujundatakse teravamalt.

Kuidas kaotada käerasva kiiresti ja hõlpsalt kodust ilma lihaseid juurde võtmata

Asetage tool kindlale pinnale vastu seina nii, et tool oleks teie poole. Samuti saate harjutada bicepsi kastmist redelil 2. Seisa tooli servast umbes Kuidas poletada rasva relvadest kaugusel.

Asetage käed taha, õlgade laiuselt lahti ja haarake sõrmedega tooli servast. Painutage põlvi kraadise nurga all nii, et põlved oleksid otse pahkluude kohal. Jaotage kaalu käed ja jalad ühtlaselt. Hingake küünarnukke painutades ja tagumikku põrandalt lükates. Vaadake oma keha langetades ettepoole ja pidage meeles, et painutage oma käsi kraadise nurga all.

Keerake käed ainult seni, kuni tunnete, et käelihased Kuidas poletada rasva relvadest. Hinga välja, kui tõstad keha tagasi algasendisse. Tehke seda õrnalt ja aeglaselt, nii et te ei venita oma õlalihaseid liiga palju.

Pidage meeles, et tõmmake oma abaluud tagasi ja hoidke õlad avatud, kindlad ärge libistage ette ega suruge üles.

Kategooria: Kaalu Kaotama

Niipea kui teil on raske stabiliseeruda ja oma õlad tagasi tõmmata, peatuge siin. Korrake seda harjutust kaks korda 10 korduse jaoks. Pärast kahe harjutuse sooritamist peaksite oma bicepsi tundma. Tehke biitsepsi hantlitega. Selle käteharjutuse tegemiseks vajate hantleid ja pinki või tavalist tooli. Kui olete jõutreeningu jaoks uus, alustage käte tugevusega, mis kaalub kg, et arendada käte tugevust vigastamata. Alustage hantlit paremas käes.

Asetage vasak käsi ja painutage vasak jalg pingile. Vasak ja parem käsi on keha toetamiseks veidi vasaku õla all.

Kuidas kaotada käsivarre rasva?

Painutage oma paremat kätt, hoides hantleid, hoides selga sirgena ja ülakeha peaaegu põrandaga paralleelselt. Tehke küünarvarre ja õlavarre vahele kraadine nurk.

Kallutage pea üles ja hoidke kaela otse. Hinga välja ja kasuta raskuste tõstmiseks oma biitsepsi, kuni parem käsi on täiesti sirge taga. Tõstke peopesad üles, kui käed tagasi liiguvad, nii et on suunatud lakke. Liigutage ainult käsivart ja ärge kasutage vasakut kätt ega jalga. Peatuge hetkeks, kui parem käsi on täiesti sirge, hange sisse ja Kuidas toon naha parast kaalulangus, kui hantlid algasendisse tagasi suunate.

Korrake seda harjutust paremal 10 korda, seejärel liikuge vasakule. Harjutage kaks korda, mõlemal pool 10 lööki. Harjutage kõigepealt biitsepsi rullimist. See harjutus aitab liigutada biitsepsi esiosa lihaseid, mida nimetatakse ka biitsepsiks. Selle harjutuse jaoks peab teil olema 3 kg raskuste komplekt.

Alustage jalgadest õlgade laiuselt, vabastage põlved ja tasakaalustage oma kaalu jalgadel. Hoidke mõlemas käes 3 kg raskust hantlit, peopesad ettepoole. Hinged üles rinnale keerates hingake välja.

Vaadake otse edasi ja jaotage oma kehakaal jalgadele. Harjutamise ajal kasutage oma biitsepsi. Haakekonks hantlitega. Kindlustage oma biitseps ja tugevdage tõstmisharjutustega õlalihaseid. Selle harjutuse jaoks peab teil olema komplekt 0, kg hantlitest. Alustage jalgadega puusa laiuselt, hoides mõlemas käes 0,5—1 kg raskust hantlit. Hoidke käsi peos üksteise vastas. Hoidke vasak rusikas sissehingamisel kindlalt ja lööge parem rusikas nii kõrgele kui võimalik.

Kuidas kaotada käsivarre rasva (naistele)

Hoidke käed kindlasti veidi kõverdatuna ja ärge hoidke küünarnukke mulgustades. Parema rusika lähteasendisse viimisel hingake välja. Hingake Kuidas poletada rasva relvadest, kui lööte vasakule rusikale nii kõrgele kui võimalik. Lööge kordamööda paremat ja vasakut kätt 60 sekundit. Suurendage oma kiirust aeglaselt, kuni saate nii kiiresti kui võimalik ülespoole lüüa.

Korrake seda harjutust iga päev minutit.

16 salajast kaalukaotuse relva

Tõstke hantlid külgplaadile. Armas kaalulanguse ajakiri harjutus aitab käelihaseid ja keskelihaseid üheaegselt liigutada. Selle harjutuse jaoks vajate kg hantlit või tasuta hantlit. Alustage ühepoolsest plangust, parem küünarnukk otse õla alla ja jalad virnastatud. Tõstke hantlid vasaku käega üles. Tõstke oma puusad üles Slimming Styles, et keha moodustaks õlast pahkluuni sirgjoone.

Pange parem käsi rusikasse, et luua tasakaal ja käelihased aktiveerida. Seejärel hingake sisse, sirutades oma vasaku käe nii, et see oleks täpselt teie parema õla kohal. Haarake vasakut kätt tõstes hantlitest.

Kuidas poletada rasva relvadest Slimming ajakava

Hinga välja, kui langetad vasaku käe nii, et see oleks maapinnaga paralleelne ja keha ees. Hoidke käed langetades puusad kõrgel. Korrake seda harjutust 10 korda mõlemal küljel. Need spordialad sobivad suurepäraselt käelihastele ja kogu kehale. Liituge oma kohaliku tenniseklubi või tennisetundidega. Kui teil on keegi, kes on tennisemänguga tuttav, paluge tal juhendada, kuidas mängida ja oma oskusi harjutada. Reketi abil saate palju sportides tunda paranenud käte tugevust ja paremaid käelihaseid.

Kuidas põletada kaks korda kiiremini rasva ja hoogustada lihaskasvu

Liitu aerutamisega. Käelihaseid kasutavate spordialade mängimine annab käele tooni. Kaaluge hobi leidmist, mis keskenduks käsivarrele nagu sõudmine, mis nõuab käte jõudu ja südamelihaseid. Võite jõusaalis alustada aerumasinaga, seejärel liituda sõudmistunniga. Sõudmisoskuste harjutamiseks ja aktiivsema elu elamiseks võite liituda ka kohaliku harrastussõudmise meeskonnaga.

Õppige poksi. Teine spordiala, mis nõuab intensiivset käte kasutamist, on poks, kus peab olema tugev käsi ja hea füüsiline tervis. Käige jõusaalis poksitunnis või harjutage kodus boksikotiga. Kodune eneselöök võib arendada käte tugevust ja klassis toimuvad löögiharjutused võivad ka käte tooni anda.

Käerasva kogunemise vältimiseks reguleerige oma kaloraaži, nii et te ei sööks ega söö tühja kalorit. Kui olete arvutanud oma päevase kalorite tarbimise vanuse, kaalu ja aktiivsuse taseme põhjal, proovige iga päev tarbida piisavalt kaloreid, et saaksite trenni teha. Söö palju rohelisi köögivilju, tervislikke rasvu ja lahjaid valke. Pidage meeles, et süsivesikute tarbimine peaks olema soovitatavas vahemikus g päevas. Vähendage süsivesikute, suhkrute ja loomsete rasvade tarbimist.

Kuidas poletada rasva relvadest UCI tervise kaalulangus

Süsivesikute- ja suhkrurikaste toitude söömine vabastab kehast insuliini, mis on peamine hormoon, mis põhjustab rasva ladestumist kehas. Kui insuliinitase langeb, võib teie keha rasva põletada.

Madal insuliinitase aitab ka neerudel eritada liigset naatriumi ja vett, aidates seega veepeetuse tõttu kaalu langetada. Kõrvaldage tärklise- ja süsivesikurikkad toidud, näiteks friikartulid ja valge leib. Vältige Kuidas poletada rasva relvadest magusainete rikkaid toite nagu karastusjoogid, koogid, kommid ja rämpstoit.