Kuidas loomulikult rasva poletada ja lihaste ehitada

Pildil sama inimene. Järgmisena: 7 tavalist lihasmüüdit - katkestatud. Põlvetõste kombineerituna kaalu tõstmisega. Üks tund, kolm korda nädalas. Aga kui füüsiliselt lihtsalt ei mahuta rohkem?

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk. Nagu ausalt, sa võid mu üle naerda, kuid imekombel avastasin endagi jaoks selle teadmise vaid paar aastat tagasi. Seega kui sa oled skinny fat, siis lihasmassi kasvatamine on sulle oluline, et su keha ei oleks lihtsalt sale, vaid ka prink! Küll neid noori näeb palju, kelle lihasmass on olematu ning tagumik on vanadekodurahva keskmise lodevusega.

Kuidas loomulikult suurendada oma testosterooni põletada rohkem rasva by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Kui te arvasite, et testosteroon oli ainult see, mida vajavad inimesed, oleksite valesti.

Kuigi testosteroon on peamine meessuguhormoon, on naistel ka testosterooni vaja ja vaja.

Seedeelundkond seedekulglast seedimiseni

Tema paljude funktsioonide hulgas on testosteroon tervisliku ainevahetusfunktsiooni jaoks otsustava tähtsusega. Tegelikult on see üks inimkehasest kõige tugevamaid rasvapõletavaid hormoone.

Nad on need, mida kasutate sellisteks tegevusteks nagu pikkade distantside jooksmine ja vähese mõjuga aeroobsed treeningud nagu Zumba," ütleb Michele Olson, Ph. Kiirelt tõmblevaid kiude kasutatakse lühemate plahvatusohtlike liikumiste jaoks, näiteks kükkehüpped või sprindid.

Nagu geneetikat dikteerib, on naistel üldiselt umbes 15 kuni 20 korda madalam testosterooni kontsentratsioon kui meestel. Õnneks on kõigil lihtsad viisid suurendada oma testosterooni taset loomulikult ja omakorda põletada rohkem rasva.

Lõika välja suhkur ja töödeldud toidud Kui te söödate suhkrut või rafineeritud süsivesikuid, insuliini ja veresuhkru tõusu, mis vähendab teie testosterooni taset.

Slimming nouanne

Sööge vähem rafineeritud, töödeldud toitu ja rohkem valgupakkumisi toite nagu kala, mune, pähkleid, oasi ja liha. Samuti võta oma dieedi sisse palju puu-ja köögivilju, näiteks spargelkapsas või lehtkapsas nagu spinat, on parim testosterooni stimuleerimiseks.

Fresh articles

Suurendage oma hea rasva tarbimist Nüüdseks te arvate, et rasv ise ei ole alati vaenlane - see on sinu poolt tarbitav rasv, mis mõjutab sinu tervist ja kaalu. Valige tervete rasvade, lina, oliiviõli ja maapähkliõli, avokaadod ja kalad.

Kui palju kaalulangus parast kohu tukki

Kaaluge lisamise teie toidule lina või kalaõli lisamist. Piirata alkoholi tarbimist Enamik meist tunnevad nüüd ja siis kena klaasi veini või mõnda kokteili, kuid tõsi on see, et alkohol võib häirida paljusid organismi loomulikke hormonaalseid protsesse, sealhulgas testosterooni tootmist.

Kaalulangus Kroger

Kuigi alkohoolne jook päev ei kahjusta, võib see enam mõjutada teie keha testosterooni tootmist. Nii et kui sa üritad põletada rasva ja saada lihaseid, piirata alkoholi tarbimist.

PGF rasva kadu

Ärge pühkige unerežiimi Ei, sa ei ole ainus inimene planeedil, mille CDC soovitusi vähemalt 7 tundi magada öösel ei kohaldata! Uni on sama oluline kui lihaste ülesehitamine ja rasvade põletamine kui teie treening ise. Nii palju olulisi protsesse juhtub, kui magate, mis aitab teie keha taastuda, säilitada tervislik ainevahetus ja tugevneda.

Unehäire vähendab teie keha testosterooni tootmist ja suurendab kortisooli taset, muutes teie keha rasvade asemel selle põlema.

kiudainete seemnete dieedi hüperstimulatsioon öko tursi kaalulangus

Veenduge, et teil on õiged vitamiinid ja mineraalained Täiendage tervislikku toitu koos tsingimagneesiumi ja D-vitamiiniga : need kolm võimsat vitamiini ja mineraalaineid propageerivad testosterooni tootmist ja suurendavad teie lihaste kasvatamise võimekust, lisaks sellele, et see on teie meeleolu ja vaimse tähelepanu keskmes.

B6 on veel üks vitamiin, mida tsiteeritakse selle olulise rollina testosterooni tootmisel, samuti selle immuunsuse suurendamise funktsioon. Tõstke raskusi Lühikesed, intensiivsed treeningud on teie testosterooni tootmise ja lihaste ülesehitamise võti.

Alutame tõetatud faktit - vaatamata kõigile ebateadulikele kaalukaalu menüüdele ja harjututele kõhurava kaotamiek, ei aa te ikkagi liiget ravat lahti.

Proovige HIIT treeninguid, mis sisaldavad Kuidas loomulikult rasva poletada ja lihaste ehitada intensiivsusega harjutusi. Mine raske oma kaaluga; mitte nii raske, et sa vigastad ennast, vaid piisavalt rasked, et see on väga väljakutse.

PGF rasva kadu

See tõsine tõstmine on see, mis suurendab teie testosterooni taset - omakorda aitab teil põletada rasva ja ehitada lihaseid. Proovige neid kuut taktikat oma rasvade põletamise võime suurendamiseks ja mitte - te ei kavatse vuntsust kasvatada ega üle kanda kulturistiks, aga jah, märkate ennast tugevamaks ja kergemaks!

parim viis rasva poletamiseks kohus

Related Content.