Tervisliku kaalulanguse ajakava

Kui juua kalorite kohvijooke Latte, Mocha, Cappuccino jne - proovige neid hommikul juua kuni Kaunviljad — kerge taimne valk. Teie kehamassiindeks KMI , hinnanguline keharasva protsent ja lihasmass arvutatakse automaatselt. Kindlasti süüa riisi, kaerahelbed, tatar on suurepärased adsorbendid, mis ei võimalda räbu ja toksiinide edasi lükata. Kuid kui enamik inimesi kaalub kaalulangetamist, mõtlevad nad pigem sellele, milliseid toite nad söövad, mitte milliseid harjutusi nad teevad - ja jätab vahele võimlemine võib nende toitumisalaseid jõupingutusi saboteerida.

Tervisliku kaalulanguse ajakava merisea kaalulangus ravi

Looge kaalulanguse tugivõrgustik iStock Enne kui saate Tervisliku kaalulanguse ajakava tervisliku kaalulangusega kaasnevaid füüsilisi muutusi, peate esmalt läbima vaimse muutuse, mis aitab teil vanu halbu harjumusi kaotada.

Ümberkujundamise alustamise võti on sellele õigesti mõtlemine - kaalust alla võtmise kiire krahhi dieedi asemel soovite tõelist elustiili muutust. Mõelge oma eesmärgist kui kaalustkontroll ja pidage meeles, et soovite lähitulevikus jääda oma uue tervisliku Tervisliku kaalulanguse ajakava juurde.

Tervisliku kaalulanguse ajakava 52 kg Kaalulangus

Kui te dieedite ja seate ebareaalseid ootusi, taastate tõenäoliselt kaotatud kaalu kohe, kui plaanist maha lähete. Kuid kui muudate saavutatavaid elustiili muudatusi, jäävad kaotatud kilod eemale. Enne oma uue elustiili juurde asumist valmistuge korralikult, järgides edu mõttes seda vaimset kontrollnimekirja.

See võib olla nii lihtne, kui soov välja näha ja ennast paremini tunda - 30 lisakilo ringi lohistamine väsitab ja loid ning riietes on ebamugav. Või võib teil olla konkreetseid tervisevajadusi, näiteks vähendada diabeediriski või vähendada kõrget vererõhku.

madala kalorsusega dieet mao gastroskoopiaga supertoit

Kaalu langetamise tõeliste hüvede suhtes psühholoogiline ülesehitamine loob motivatsiooni, mis muudab söögikava ja treeningkava järgimise lihtsamaks, selgitab Heather Bauer, RD, raamatu autor Leib on kurat: võida kaalulangetamise lahing, võttes oma dieedidemonite kontrolli alla. Dietoloog võib aidata teil ka vaimseks ettevalmistuseks eelseisvaks väljakutseks. Kui olete mures kulude pärast, pöörduge oma kindlustusfirma poole. Mõnes plaanis hüvitatakse toitumisnõustamine. Iga nädala alguses koostage oma dieedi jaoks söögikava, mida kasutate toidukaupade ostmiseks, toiduvalmistamiseks, väljas söömiseks ja plaaniväliste järeleandmiste vältimiseks.

Kui teate, et kohtute restoranis õhtusöögil sõpradega, soovitab Bauer menüüd vaadata Tervisliku kaalulanguse ajakava vaatama. Planeerige, mida tellite, et sinna jõudes kiusatusi vältida.

toitumine veregrupile 4 ja negatiivne enterosgel kaalulangusskeemi jaoks

Valige tema sõnul kaks tervislikku eelroogu, nii et kui restoran jääb teie esimesest valikust välja, siis ei jää te kinni. Kuid kui enamik inimesi kaalub kaalulangetamist, mõtlevad nad pigem Tervisliku kaalulanguse ajakava, milliseid toite nad söövad, mitte milliseid harjutusi nad teevad - ja jätab vahele võimlemine võib nende toitumisalaseid jõupingutusi saboteerida. Treeneriga töötamine - või lihtsalt jõusaalis tasuta konsultatsiooni seadmine - aitab teil kaardistada endale meeldiva treeningrutiini ja leida viise, kuidas seda oma hõivatud ajakavasse sobitada, ütleb White.

Iga nädala alguses märkige oma kalendrisse kõik treeningseansid, nagu teeksite juuksuri või hambaarsti vastuvõtule - jääte suurema tõenäosusega oma plaanist kinni, kui näete seda mustvalgena. Ükskõik millise vormingu valite, lubage endale oma kaalulangetusprotsessi kõik aspektid religioosselt välja tuua ja jälgida, alates igast näksimisest kuni iga esindajani treening rutiin.

Kui olete truu hommiku- lõuna- õhtusöögi ja suupistete söömise registreerimisele, näete mustreid ja tavasid.

Toitumis- ja trenniplaanide loomine

Bauer ütleb, et saate neid analüüsida, et leida lahendusi probleemidele, mis on teie varasemad kehakaalu langetamise püüded rööpast välja viinud. Pidage meeles, et töötate välja elukestvat strateegiat, seega ärge seadke kättesaamatuid ajapiiranguid - unustage mõte, et 10 päeva jooksul langetatakse 10 naela. Ja ehkki peate lõpuks kaotama 50 naela, võib see eesmärk olla esialgu ülekaalukas, ütleb Quebbemann. Parem mõtteviis on keskenduda 1—2 naela kaotamisele nädalas ja selle püsiva kaalulanguse määra säilitamisele nädalate, kui mitte kuude jooksul.

Lähenege treeningu eesmärkidele samamoodi.

Tervisliku kaalulanguse ajakava Kaalulangus Kerge rasvne maks

Kui te pole mõnda aega trenni teinud, oleks maratoni jooksmisega alustamine tohutu viga - kui olete vormist väljas, võib isegi esimesel päeval miili jooksmine anda tagasilöögi. Alustage väikesest: otsustage, et kõnnite viis korda nädalas 15—30 minutit, ja seejärel mõõdetavate edusammude tegemisel oma ajakava üles tõstma.

  • Mai 26, Mitu korda olete olnud dieedil ja kas te olete katsel ebaõnnestunud?
  • Mis muudab?
  • Õige tasakaalustatud toitumine kehakaalu langetamiseks — menüü Kõigil kehale ohutut kaalulangetust puudutavatel küsimustel on arstidel, spordiinstruktoritel ja toitumisspetsialistidel soovitatav järgida kaalukaotuse korral õige toitumise põhimõtteid.
  • Levitage toiduainete vastuvõttude sõltuvalt režiimist.
  • Kast hupata rasva poletamine
  • Looge kaalulanguse tugivõrgustik iStock Enne kui saate nautida tervisliku kaalulangusega kaasnevaid füüsilisi muutusi, peate esmalt läbima vaimse muutuse, mis aitab teil vanu halbu harjumusi kaotada.
  • Rasv maksa kadu
  • Kalorite Dieet - Söögikava Efektiivseks Kaalulanguseks | Tervis ja heaolu

Muidugi, ees on päevi, millal te seda teete süüa rohkem kui peaks või jätke planeeritud treening vahele, kuid see on hädavajalik, et püsida positiivsena ja oma plaaniga edasi liikuda. Mõistke, et teie kaalulangetamise eesmärkide saavutamine võtab aega, kuid uskuge, et saate läbida ühe verstaposti korraga, soovitab Newgent.

Isegi 5 naela kaotamine on tervisele kasulik ja võib anda tõuke järgmise 5-naelase languse poole püüdlemiseks.

5 PÄEVA HAIGLAS: MÄLUKAOTUS, EPILEPSIA JA TOITUMISHÄIRED?!

Mõistke, et kaalulangus toimub harva sirgjooneliselt ja kui te ühel Tervisliku kaalulanguse ajakava üle sööte, siis ärge ajage Tervisliku kaalulanguse ajakava - lihtsalt jätkake oma programmi uuesti järgmisel söögikorral. Ei, mitte oma lemmikpagari koogikook - ärge korrake vanu mustreid, muutes selle toidupreemiaks. Fat Burn Thermo Max Review asemel valige muud tüüpi lemmikroogad, näiteks lõõgastava massaaži või pediküüri saamine, kontserdil käimine või uue moeaksessuaari ostmine, mis aitab teil oma "paksudest riietest" lahti saada.

Pange oma hüved kirja oma põhiplaani osana, nagu teete dieeti ja treenite, ütleb Newgent.

Video Meditsiin: Юнимобиль SkyWay: внешний вид и технические особенности (Mai 2021).

Te ei pea oma dieedist maailmale teada andma, kuid peaksite usaldama kõige lähedasemaid inimesi, näiteks oma lõunarühma tööl. Öelge neile, miks proovite tervislikult toituda ja kuidas need aitavad teil rajal püsida, ütleb Bauer. Kui annate neile teada, kui palju kaalulangetamise eesmärkide saavutamine teie jaoks tähendab, tahavad nad teha selleks, et aidata. Ja kui teil on sõber, kes üritab ka kaalust alla võtta, tehke pakt, et päeva jooksul otsustavatel aegadel üksteisele sõnumeid saata, ja mõlemad jäävad rajale.