Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Mõnikord soovitatakse sellist dieeti naiste jaoks, kellel on võimalus toksikoosi sümptomitest vabaneda. See on vähemalt 50 minutit sörkimist, ujumisringe, kiiret kõndimist või statsionaarset rattasõitu viis päeva nädalas. Olulisim — energiadefitsiit Rasvapõletuses mängib ülisuurt rolli ka tarbitava energia hulk, seega peaksid rasvapõletajad ennekõike muutma oma toitumise eesmärgipäraseks — parandama toiduainete valikut ja vähendama portsjoneid. Polüfenool hoiab ära rasvade ladestumise Sellel on antioksüdantsed omadused, mis pärsib vananemisprotsessi. Need, kes ei saa pikka aega ainult selle toote eest seista, saavad korraldada paastupäevi.

Kahjuks ei ole sa just seal, kus tahad kaalutarkus olla ja asjad, mida oled teinud, on andnud vähe tulemusi.

1. samm: seadke realistlik eesmärk

Kuidas kaotate kaalu kiiresti vaid 14 päevaga? Kuigi naela langetamiseks pole võlujooki, tuleb edukaks ja pikaajaliseks kaalulanguseks üks lihtne asi: kaloridefitsiit. Sisuliselt tähendab see rohkem kalorite põletamist kui te tarbite. Saate seda teha, vähendades dieedist kaloreid või treenides rohkem või mõlema kombinatsiooni. Kuna teil on kitsas tähtaeg, võite arvata, et avariidieedid ja tundide veetmine päevas jõusaalis aitavad teil veelgi suurema puudujäägi tekitada ja seega rohkem kaalu kaotada.

Ja kuigi see võib lühiajaliselt tõsi olla, võib see tuua kaasa kaotatud kehakaalu ja siis mõne taastamise.

Kaalulanguse võrrand

See võib kahjustada ka teie tulevasi kehakaalu langetamise pingutusi ja üldist tervist. Tehke targemat lähenemist, järgides neid kuut sammu.

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Kas teadsite, et toidupäeviku pidamine on üks tõhusamaid viise oma kehakaalu juhtimiseks? Laadige alla rakendus MyPlate, et hõlpsasti jälgida kaloreid, püsida keskendunud ja saavutada oma eesmärke!

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Isegi kui teil on suurem kaalulangetamise eesmärk näiteks 20 naela või rohkemon Mayo kliiniku andmetel hea rusikareegel eesmärk nädalas kaotatud üks kuni kaks naela. Kahe nädala jooksul neli naela võtab distsipliini ja pühendumust, kuid see on saavutatav eesmärk - erinevalt 15 naelast.

Mis on õunadieet kaalulangus

Ja selle numbri saamiseks arvutate kõigepealt oma põhimetaboolse kiiruse BMRkiiruse, millega teie keha kulutab loomulikult kaloreid ilma lisategevuseta. Istuvate inimeste jaoks, kellel on vähe või pole üldse harjutusi, korrutage 1,2-ga. Kergelt aktiivne treenides üks kuni kolm päevakorrutage 1,ga.

  • Tervisliku kaalulanguse saavutamine Kui kuue nädala jooksul on tähtaeg soovinud õhemat raami, seadke realistlikud eesmärgid.
  • Kas vesi poleb kohurasva
  • Kaalulangus spaad Vermontis
  • Soomine raske hommikusoogi kaalulangus
  • Kategooriateta Miks on kiire kaalulangus parim viis kaalust alla võtta Üllatus: kiire kaalulangus võib tegelikult olla parim viis kilo langetamiseks.

Mõõdukalt aktiivne treenides kuus või seitse päeva nädalaskorrutada 1,ga. Väga aktiivne võimlemine iga päev ja mõnikord kaks korda päevaskorrutada 1,ga. Kui teil on oma TDEE, lahutage — kalorit, et saada soovitatud päevane kalorikogus kehakaalu langetamiseks.

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Või selleks, et vältida kõigi nende numbrite ise krõmpsutamist, kasutage kalorite jälgimise rakendust nagu MyPlate, mis arvutab teie kalorivajaduse teie praeguse kaalu, aktiivsuse taseme ja kehakaalu langetamise eesmärgi põhjal.

Pange kirja kõik, mida iga päev sööte, või salvestage see rakendusse.

3-päevane õunadieet

Veenduge, et sööksite ka makrotoitaineid aka makrosid tervislikult tasakaalus. Nende hulka kuuluvad süsivesikud, valk ja rasv. Tüüpiline makrosuhe on 40 protsenti süsivesikuid, 30 protsenti valku ja 30 protsenti rasva.

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Süsivesikuid saate värsketest puu- ja köögiviljadest ning täisteratoodetest. Valk peaks tulema tailihast linnulihast või kalast või taimsetest allikatest nagu oad ja tofu. Ja hankige oma tervislikke rasvu sellistest allikatest nagu oliiviõli ja avokaadod.

efektiivne toitumine allergiline dieet urtikaaria jaoks teraviljal

Kuid paljud inimesed leiavad, et viie või kuue väikese toidukorra söömine päevas Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul hoida söögiisu kontrolli all ja vältida söögikordade ülesöömist. Alustage oma Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul hommikusöögi, hommikupooliku suupiste, lõunasöögi, pärastlõunase suupiste ja õhtusöögiga.

Teise võimalusena leiavad mõned inimesed, et vähem söögikordadega strateegia sobib neile paremini. See võib olla kas kolm suuremat söögikorda hommikusöök, lõunasöök, õhtusöök või söömisakna kitsendamine vahelduva paastumisega nt söömine ainult lõunast kella ni.

Ja kuna janu võib sageli segi ajada nälja pärast, aitab terve päeva jooksul või enne sööki klaasi vett juues vältida ülesöömist või mõttetut suupistet. Üldine suunis, mida võite olla kuulnud, on kaheksa 8-untsi klaasi vett päevas.

Riiklikud teadus- tehnika- ja meditsiiniakadeemiad soovitavad järgmist: Umbes 15,5 tassi vedelikku meestele Umbes 11,5 tassi vedelikku päevas naistele See peaks tulema enamasti veest, kuid see võib pärineda ka teie söödud toitudest eriti puu- ja köögiviljadest ning muudest jookidest.

Ameerika Spordimeditsiini Kolledž soovitab tervislikul täiskasvanul nädalas teha vähemalt minutit kehalist tegevust - umbes 30 minutit päevas.

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Siin on mõned ideed, et saaksite Parim viis nagu slim Päeval tervisliku tooni seadmiseks minge Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul esimese asjana minutiliseks sörkjooksuks või kõndimiseks.

Sõitke rattaga tööle ja tagasi või mõne lihtsa asjaajamise ajal. Tehke tööl sagedasi pause kiireks 5—minutiliseks jalutuskäiguks. Lisage jõutreening, mis aitab suurendada lihasmassi ja suurendada ainevahetust.

Tehke igal nädalal paar kõrge intensiivsusega intervalltreeningut HIITmis aitavad teie igapäevast kaloripõletust lühema aja jooksul tugevdada. Hoiatus Enne uue dieedi, treeningu või kehakaalu langetamise programmi alustamist peate kõigepealt nõu pidama oma arstiga.

Realistlik kaalulangus 6 nadala jooksul

Viimased Artiklid.