Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste, Seda kaotama!

Aste sammulugeja abil Vaadake graafikuid ja vahemaa arvu, aja, sammude kuvamist. Teine omadus on see, et saate lisada inimesi oma sõpradeks, kes on teie väljakutse. See tasuta sammude jälgimise rakendus salvestab automaatselt kogu teabe teie põletatud kalorite kohta, jalutuskäigu kauguse ja aja.

Päeva teatud arvu sammude löömine ja korporatiivse kõndimisega seotud väljakutsed on aidanud parandada igapäevast kehalist aktiivsust. Tegelikult soovitab USA tervishoiu- ja inimteenuste osakond täiskasvanutel liikuda rohkem ja istuda kogu päeva jooksul vähem ning nad nõuavad, et mõni füüsiline aktiivsus oleks parem kui ükski. Kui proovite oma kaalu juhtida, võib kõndimine olla kasulik kaalujälgimisvahend. Siin on kõik, mida peate teadma kehakaalu langetamiseks kõndimisest, sealhulgas meie näpunäited oma sammu maksimeerimiseks.

Jalutuskäigu eelised Uuringud näitavad endiselt, et üldine regulaarne treenimine on teie tervisele kasulik, kuid kõndimisel on endal mitmeid eeliseid, sealhulgas: Südame tervise parandamine: me teame, et südamehaigused on Ameerika Ühendriikides kõige olulisem tapja, seega peaks meie südame hoidmine olema esmatähtis.

Uuringud näitavad, et kõndimine võib vähendada südame-veresoonkonna haiguste riski ja parandada ka pikaealisust.

Parimad kaalulangusrakendused, mis aitavad teil põletada kaloreid

Vaimse tervise edendamine : Enda, vaimu ja keha eest hoolitsemine on heaolu ja tervikliku tervise osas nii oluline.

Regulaarne kõndimine võib parandada inimese tunnetust ja aidata vähendada depressiooni ja ärevuse sümptomeid. Rasvumise vastu võitlemine : rasvumine seab meid mitmete krooniliste haiguste, sealhulgas südamehaiguste, diabeedi ja isegi teatud vähivormide ohtu.

Uuringud näitavad, et rasvunud inimestel on kõndimine vähenenud ja ka kehakaalu tõusuga.

Aktiivsena püsimine on hädavajalik, et aidata võidelda rasvumisega ja oma kehakaalu hallata. NEAT -i maksimeerimine: mitte-treeningulise aktiivsusega termogenees aka NEAT on sisuliselt energia, mis Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste peale formaalse treeningu ja une kõigele muule. Kui kõnnite kaalukaotuse nimel, võib NEAT olla suurepärane abivahend eesmärkide saavutamisel.

  • Lisa sooviloendisse Installi Pedometer Step Counter-Calorie Counter App on täpselt samm-sammulood jalutuskäigu jaoks, mis on mõeldud teie sammude jälgimiseks androidi jaoks tasuta sammuloenduriga.
  • 8 näpunäidet, mida peate järgima, kui kõnnite kehakaalu langetamiseks - sobivus
  • Isagenix 30 paeva kaalulangus susteemi hind
  • Lõpumõtted nende FitBiti ühilduvate rakenduste kohta Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.

Aja jooksul saab NEAT tõesti üles ehitada ja see on see, mille atribuudiks aitan mul kaotada oma kilose kaalulanguse teekonna viimased viis kilo. Mõni kord nädalas jalutades võite põletada kalorit rohkem.

30 parimat kaalulangetamise rakendust

Kui nädala jooksul on kõik öeldud ja tehtud, võib see minimaalse vaevaga tekitada olulise kaloripuuduse. Jalutuskäik kaalulanguse näpunäidete jaoks Kontrollige ilmateadet: viimane asi, mida soovite, on jalutuskäigu keskel vihmasadu sattuda mida on minuga mitu korda juhtunud, Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste et õppige minu vigadest. Mulle meeldib vaadata hommikul ilmateadet, et näha, millal oleks parim aeg minu jalutamiseks. Kui ma tavaliselt kõnnin umbes kell Ja kandke alati laetud telefoni igaks juhuks juhuks, kui ilm pöördub ja teil on vaja kedagi, kes teid valiks.

Hüdraat: kui lähete pikale jalutuskäigule, peate veenduma, et olete hüdreeritud. Püüdke päeva jooksul hüdreeritud Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste ja jooge vähemalt 30—60 minutit enne jalutamist kaks tassi vett, nii et see pole teie süsteemist väljas ja te ei pea vannituba kasutama. Jalutuskäigult naastes veenduge, et keha rehüdreeriksite alla klaasi vett. Vältige suhkrut pakkuvaid jooke või elektrolüütide jooke; kui kõnnite mõõduka intensiivsusega, siis sobib vesi keha rehüdreerimiseks just hästi.

Hankige õige käik: eemaldage vanad klapid ja vali hea tossupaar. See aitab kehahoiakut jalutuskäigu ajal ja vähendab ka vigastuste riski. Lisaks sellele, kui teil on õiged tossud, võib see aidata teie sammu parandada ja pikema vahemaa peal käimise mugavamaks muuta.

4 rakendust, mis teevad sportimise põnevaks

Keskenduge vormile: kõndimine ise ei vaja palju oskusi ja on väga loomulik, kuid teatud rüht ja vormimärgid võivad teie kõndimist paremaks muuta. Keskenduge lõua üleval ja õlgade ruudu hoidmisele. Teie tuum peaks olema aktiveeritud ja selg peaks olema kena ja sirge. Kõige tähtsam on see, et oma tuharad peaksid iga sammuga tegelema ja proovima mõelda tagumiku sissepoole kallutamisele.

Tasub maanduda kandadele ja veereda edasi, et igal sammul varbad maha tõmmata.

Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste Parimad rasvakahjumi pahklid

Kiirem tempo: intervallidega jalutamine on suurepärane viis aidata teil põletada rohkem kaloreid ja hoida jalutuskäik huvitavana. Soojendage jalutuskäiguga, püsige kogu jalutuskäigu ajal hoogsas tempos ja pulsi tõusmiseks tehke iga viie minuti järel jõulisele kõnni tempole.

Vaadake, kui kaua saate jõutrenni tempot säilitada, ja proovige seda iga sekundi järel iga sekundi järel Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste sekundi võrra suurendada. Kaalulangetamiseks mõeldud kõndimine võib teie üldises tervises olulist rolli muuta.

Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste keha ohuke lahendus

Sea eesmärk: kui kaugele saab kõndida 30 minutiga või 1 tunniga? Oma kõnni tempo optimeerimiseks proovige sihtida 1,5 Parim rasva poletusmasin 30 minuti ja 3 miili tunnis, mis on hoogne tempo umbes 20 minutit miili kohta. Kui te ei saa pühenduda terve tunni või 30 minuti pikkusele kõndimisele, siis tehke, mida saate, kõik on parem kui mitte midagi ja see võib teie igapäevastele sammudele tohutult kaasa aidata.

Kõndige kallakul: kui olete siseruumides, võimaldab jooksulint teil kaldega manipuleerida ja see võib parandada teie jalutuskäigu kaloripõletust. Kui olete väljas, proovige oma kõndimise optimeerimiseks künklikku ala.

Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste Keha Slim 40 minimi

Uuringute kohaselt võib kalde suurendamine suurendada treeningu intensiivsust, vähendades samal ajal ka jalgade ja liigeste mõju. Jalutuskäik sõbraga: vastutustundlik sõber aitab teil teel püsida ja muuta selle igapäevase jalutuskäigu vabaks. Proovige leida mõni sõber, pereliige või töökaaslane, kes läheks teiega paar korda nädalas jalutama, et hoida teid motiveerituna ja asju muuta.

Nicola KatieGetty pildid Jalutuskäigu kalorikalkulaator Kas soovite teada, kui palju kaloreid oma jalutuskäigul põletasite?

Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste Chin UPS Kaalulangus

Telefoni endaga kaasaskandmine ja mõne allpool oleva rakendusega ühenduse loomine võib teile idee anda, kuid selle kalkulatsiooni saamiseks on Parimate kaalulanguse jalutuskaikude rakenduste saadaval ka teatud kõndimiskalorid.

Teie kalorikulu sõltub suuresti mitmest tegurist, sealhulgas teie kaalust, läbitud vahemaast, kaldest ja maastikust.

Parimad sammulugeja rakendused 2021 Androidile ja iOS-ile

Kõndimine kehakaalu langetamise rakenduste ja ressursside jaoks Kui lähete ise jalutama, siis peate kindlasti olema meelelahutuslik ja teil on midagi oodata. Siin on mõned meie lemmikkõndimisrakendused ja heliraamatud, et jalutusajast maksimumi saada. Inimene: jälgib teie samme ja liikumist, keskendudes pigem aktiivsetele minutitele kui sammudele ja aidates teil kogu aeg väljakutseid seada. Peloton Digital: pakub mitut tellitavat juhendatud kõndimistundi ja virtuaalseid maalilisi marsruute.

TEED ID: Kui olete mures jalutuskäigu pärast ohutuse pärast, võimaldab see rakendus teie sõpradel ja pereliikmetel teid jooksmise ajal jälgida ning pakub muid turvafunktsioone.

Pacer: See nutitelefoni sisseehitatud sammulugeja on suurepärane kogu päeva sammude ja tegevuse jälgimiseks. Kuuldav: muudab teie jalutuskäigud harilikeks, kuulates heliraamatuid, mis aitavad aega ületada ja teid huvitada.

Spotify: pakub laias valikus muusikavalikuid, esitusloendeid ja netisaateid, mida saate jalutuskäigul nautida.