Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus. Ka modellid käivad paastulaagris | Buduaar

Tähtis on, et soolestik hakkaks tööle esimese kolme taastumispäeva jooksul. Nendele, kes muna tarbivad soovitaks mahemuna. Lõpuks ei olnud enam aega millelegi mõelda, ennast kurssi viia ega pabistada. Normaalse toitumise ja hea tervise juures ei ole paastuda vaja. Taastumise ajal on hea juua kibuvitsa-, pihlaka- või sõstrateed, millele võib soovi korral lisada natuke mett.

Need inimesed teatasid, et nad järgisid asenduspäeva paasturežiimi vähemalt 6 kuud.

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Neid mõõdeti ka ja nende mõõtmisi võrreldi 60 vabatahtliku omaga Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus alguses. Millised olid põhitulemused? Kolesterooli näitajad ei muutunud.

Immuunsuse funktsiooni markereid see ei mõjutanud.

Ettevalmistused

Alternatiivse päeva paastugrupi inimesed ei olnud vähem aktiivsed kui kontrollgrupp ja nende ainevahetuse kiirus ei aeglustunud.

Teises rühmas, kes oli 6 päeva või kauem kasutanud alternatiivset päevapaastu, ei ilmnenud kahjulikke mõjusid ning kalorite tarbimine, luumassi tihedus, aktiivsuse tase ja immuunrakud olid võrreldavad kontrollrühmaga.

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Neil oli ka madalam kolesteroolitase ja kuigi vere rauasisaldus oli madalam, ei olnud neil rauapuudust. Kuidas teadlased tulemusi tõlgendasid?

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Isegi rohkem kui 6 kuu pärast ei ilmnenud kahjulikke mõjusid. Kuid uuringul on piirangud. See oli suhteliselt väike vahelduva päeva paastu- ja kontrollrühmas kumbki 30 inimest ja kestis vaid 4 nädalat.

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Uuringus osalenud inimesed olid kõik terved ja nende KMI oli terve ja ülekaaluline. Me ei tea, mida uuringus osalenud inimesed tegelikult söövad päevadel, kui nad söövad.

  • Puruvate kaalulangus
  • Päevane paastumine võib aidata kaalulangust - Healths -
  • Lugu sellest, kuidas toidunautija paastuma läks - Loodus BioSpa
  • Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?
  • Ma vist olen juba seda postitust kommenteerinud ka ja rääkisin, et olen teinud pikemaid veepaaste ehk kuni viie päevaseid ja olin väga rahul mis mõju paastumine mulle kujutas.
  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand
  • Paastulaager, kus presidendiprouagi puhkas, andis hea enesetunde ja oodatud kaalulanguse.

Uuringus osalenud vabatahtlikud olid tõenäoliselt juba huvitatud tervisest, toitumisest ja vahelduvast päevast paastumisest. Uuring ei olnud ka pime.

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Kõik teadsid arusaadavatel põhjustel, kas nad olid kontrollrühmas või asenduspäeva paasturühmas. Ja me ei tea pikaajalisi mõjusid, näiteks seda, kas inimesed panevad uuringu ajal kaotatud kaalu tagasi. Pikaajaliste alternatiivsete paastu kasutajate rühm valis ise ja me ei tea neist midagi enne, kui nad hakkasid kasutama alternatiivset paastu, nii et nende kohta käivast teabest on vähe kasu selle tava pikaajalise efektiivsuse või ohutuse hindamiseks.

  1. Voimalused keha rasva poletamiseks
  2. Hele-Mai Alamaa,
  3. Paastumine – taasavastatud ime? - Paljas Porgand
  4. Paastumine kui parim dieet? - Terve Elu Keskus
  5. Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.
  6. Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.
  7. Kaalulangus GSD-s
  8. Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus

Teadlaste sõnul võib asenduspäevast paastumist olla lihtsam kinni pidada kui proovida kehakaalu langetada soovivatel inimestel kogu aeg kaloreid piirata. Kuid teised uuringud on näidanud, et paastumisperioodil tunnevad inimesed end näljasena.

Paastumine 4 paeva nadalas kaalulangus

Paljud inimesed panevad kehakaalu pärast dieedilt kaotamist uuesti ja pole põhjust arvata, et asenduspäevane paastumine oleks teistsugune. On väga oluline mitte kasutada äärmuslikku dieeti, kui teil on pikaajaline haigus või kui teil on söömishäire või teil on varem olnud söömishäireid.

Lisateave tervisliku kehakaalu saavutamise kohta Baziani analüüs.

Lesson 13 - When you fast - The Pioneer School