Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus, Sisuturundus

Selles artiklis käsitletakse jooksmise parimaid näpunäiteid ja kasu tervisele, et hoida motivatsiooni ja jätkata. Tegelikult on sel müüdil absoluutselt vastupidine efekt — seedimine aeglustub ja kaalulangust ei toimu. Aga sääreluu? Selles videos selgitatakse erinevusi. Toonib jalgu Shutterstock Toonis jalad näevad alati head välja. Kui aga John kõnnib tunnis 3 miili tunnis, kulutab ta kalorit.

Ameerika Kardioloogiakolledži ajakirjas avaldatud uuring teatas, et iga päev 5—10 minuti pikkune kiirus 6 miili tunnis töötamine võib vähendada surmaohtu kõigist põhjustest 1.

Prof William Haskell, endine tervishoiu- ja inimteenuste osakonna HHS juhataja, ütleb, et jooksmine võib teie elule lisada aastat 2. See lihtne harjutus võib hüppeliselt parandada teie füüsilist ja vaimset vormi. Selles artiklis käsitletakse jooksmise parimaid näpunäiteid ja kasu tervisele, et hoida motivatsiooni ja jätkata. Parimad jooksunipid 1.

Parimad jooksunipid

Investeeri headesse jooksujalatsitesse Shutterstock Jooksu jaoks ülioluline ja kriitiline näpunäide: ostke õiged jooksujalatsid, muidu vigastate ennast. Jooksmine võib olla pingutav, kui teil pole õiget tüüpi kingi. Alati soojendage Pidage Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus meeles, et enne jooksma hakkamist peate end veidi soojendama. See valmistab teie keha ja vaimu ette algavaks füüsiliseks tegevuseks. Õige kehavorm Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus Hoidke jooksu ajal alati õiget kehahoiakut.

Vale kehahoiak võib teha rohkem kahju kui kasu - see võib põhjustada valu seljas, kaelas ja isegi õlgadel. Hoidke selgroog püsti, ärge tõstke käsi vööst kõrgemale ja hoidke küünarnukid väljas. Hoidke püsivat kiirust Jookse tempos, mis sobib sulle kõige paremini. Algajad peavad oma tempot järk-järgult suurendama. Järsk ja sagedane tempo muutus võib põhjustada vigastusi ja väsimust.

Harjutage jooksu ja kõndimise tehnikat Shutterstock Kui olete algaja, jookse natuke ja siis kõndige mõnda aega. See aitab kehal harjutusega harjuda. Jätkates pikendage jooksuaega ja vähendage kõndimisaega.

Sarnased artiklid

Hinga paremale Veenduge, et hingate õigesti. Hingata tuleb nii suu kui ka nina kaudu. See aitab teil jooksu ajal saada lihastele piisavalt hapnikku ja tugevdab ka teie kopse. Parim hingamisharjutus on see, mis on laenatud chi-jooksust. See ütleb,'Hingake sisse kaks sammu, kolm sammu välja.

Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus

Aja ise Shutterstock Kui olete just alustanud, ajastage ennast kõigepealt ise. Ärge läbige miile. Jälgige kogu jooksu aega minutites.

Kõndimine kaalulanguse jaoks: kuidas kaotada 1 kilo nädalas

See on oluline, sest alustades alustate aeglaselt ja see ei põhjustaks liiga palju miile. Idee ei ole heidutada. Käivita ülesmäge Ülesmäge sõitmine hoiab sind vormis ja suurendab keha tugevust. Kõik, mida peate tegema, on käte pumpamise ajal lühikeste sammudega joosta. Allamäge minnes tehke pikemaid samme ja lõdvestage oma käsi.

Puhake keha vajadusel Shutterstock On väga oluline, et kuulaksite oma keha. Kui see valutab, võtke puhkepäev, et see saaks puhata ja taastuda. Jookse paljajalu Paljajalu rohul jooksmine on meie jalgadel ja kontsadel paiknevate punktmassaažipunktide jaoks väga hea. See aitab ravida erinevaid haigusi ja aknet.

  • KõNDIMINE KAALULANGUSE JAOKS: KUIDAS KAOTADA 1 KILO NäDALAS - PSÜHHOLOOGIA -
  • Share on Facebook Share on Twitter Ole 2-kuuline poolperioodil valmis Kui olete juba osalenud poole maratoniga ja olete jooksnud, ei pea te järgmise kuu maratoni käivitamiseks paar kuud ootama.
  • Kuidas oma keha treenida: 13 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Olge siiski ettevaatlik, sest võite lõpuks oma jalgu torgata. Kui te ei saa paljajalu jooksma minna, proovige paljajalu jooksu simuleerimiseks minimalistlikke kingi. Mine aeglaselt - jooksu asemel sörkige. Suurendage jalgade käivet Shutterstock Jalgade käibe suurendamine lühemate sammude tegemine võib teie keha tugevdada, mis aitab nahka pingutada ja lihaseid toniseerida.

Kõndimise tervislik kasu kaalulanguse jaoks

Eksperdid soovitavad teil teha sammu minutis. See aitab ka sääre vigastusi vältida. Jookse liival Kas teadsite, et liival või rannas jooksmine võib teie lihastoonust parandada? Uuring ütleb, et liival jooksmine nõuab 1,6 korda rohkem energiat kui rajal või pargis jooksmine. Seda seetõttu, et teie keha peab ebastabiilse ja pehme pinnaga toimetulemiseks rohkem tööd tegema. Need näpunäited aitavad teil tõhusalt joosta, kulutada kaloreid ja tunda end vähem väsinud. Vaatame nüüd, kuidas regulaarne jooksmine võib teile kasuks tulla.

Jooksmise eelised Vähendab kõhurasva Shutterstock Jooksmine on suurepärane viis punnis kõhu vähendamiseks. See aitab tugevdada südamelihaseid, nagu põiki kõhu, püstised spinae ja kaldu, mis aitavad teie kõhtu toonida ja imeda. Veelgi enam, lihaste klapp eemaldatakse, muutes teie kõhu tooniks ja Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus.

Hoiab teie südame tervena Spordimeditsiini kliinikutes avaldatud artikli kohaselt mõjutab pikamaajooks positiivselt südant ja aitab vähendada südame-veresoonkonna haiguste riski 3. Aeglane ja kindel jooksurajal või maanteel sörkimine võib teie südant korralikult töötada, aidata rasva mobiliseerida ja vältida arteri ummistumist.

Toonib jalgu Shutterstock Toonis jalad Rasvapoleti ohud alati head välja.

Fresh articles

Jooksmine aitab toonida reie väliskülgi, reie sisekülgi, reieosa, neljarattalisi, tuharalihaseid ja vasikaid. Jooksmisel kasutate kõiki jalgade, tuharate, südamiku ja käte lihaseid. Kui töötate nende lihastega, siis need kuluvad, kuid kasvavad tugevamaks, kui saate korralikult puhata ja aidata neil taastuda.

Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus

Abi kaalulangus Jooksmine on suurepärane kaalulangetamise treening. See aitab põletada rohkem kaloreid, töötab nii väikeste kui ka suurte lihasgruppide jaoks, aitab Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus rasva ja vähendab siseelundite rasva. Ameerika teadlased uurisid jooksu ja kõndimise mõju kaalulangusele. Nende uuringus jõuti järeldusele, et kaalulangetamisel on jooksmine efektiivsem kui kõndimine 4. Aitab võidelda depressiooni vastu Shutterstock WHO andmetel kannatab depressiooni all umbes miljonit Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus vanuses inimest 5.

See on tõsine Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus ja seda ei tohiks eirata. Teadlased on leidnud, et jooksmine võib stimuleerida serotoniini hea enesetunde hormoon vabanemist ja on sama tõhus psühhoteraapia depressiooni ravis 6.

Tugevdab luid ja liigeseid Jooks aitab tugevdada luid ja liigeseid. Paljudes uuringutes on leitud, et luude ja liigeste tugevuse suurendamisel on ülekaal kõndimise või mõne muu harjutuse ees. Jooksmine vähendab artroosi ja puusaliigese asendamise riski ning tugevdab lülidevahelist ketast 78. Maandab stressi Shutterstock Kui tunnete end stressis olevatena, lõpetage kõik, mida teete, ja jookske hea 20 minutit.

Selle lõpuks kaob teie stress nagu võluväel. Jooksmine aitab parandada meeleolu, loputab toksiine ja on suurepärane viis negatiivsete mõtete kõrvaldamiseks.

Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus

See aitab teil murettekitavate olukordade üle selgelt mõelda ja võimaldab teil paremaid otsuseid vastu võtta. Jooksmine on tervislikult kõrge Ma ütlen seda omast käest, et jooksmine annab teile kõrge - tervisliku. Kõrvaltoimeid pole, on ainult kasu.

  • Jooksmise 25 parimat näpunäidet ja kasu tervisele - Nahahooldus -
  • Ameerika Kardioloogiakolledži ajakirjas avaldatud uuring teatas, et iga päev 5—10 minuti pikkune kiirus 6 miili tunnis töötamine võib vähendada surmaohtu kõigist põhjustest 1.
  • Kuidas kaotada kaalu: 10 sammu tulemusteni | Buduaar

Kui olete harjunud vähemalt 10 minutit päevas jooksma, tunnete tungi iga päev joosta ja teil on ka võistlusvaim eelmise päeva soorituse ületamiseks. Saate joosta igal ajal ja igal pool Shutterstock Jooksmiseks pole vaja spetsiaalset ülikonda, varustust ega kindlat aega. Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus lihtsalt joosta igal ajal ja igal pool.

Võite joosta hommikul või õhtul, jooksulindil või pargis. Tegelikult, kui olete stressis või tunnete masendust, jookse. Ärge häirige, kui on pärastlõuna või südaöö.

Samuti, kui jooksjad külmetasid, olid sümptomid vähem tõsised. Niisiis, kui teil on tavaline nohu, astuge jooksulindile ja jookse, et anda oma immuunsusele hoogu. Aitab teil saada hea D-vitamiini annuse Shutterstock D-vitamiini toodetakse Kaivita 15 miili nadalas kaalulangus, kui olete väljas hommikupäikese käes.

See on oluline teie luude, naha ja immuunsuse jaoks. Kuid enamasti ei saa me korralikku päikese käes viibimist, mis põhjustab nõrka immuunsust ja luid ning suurendab nahavähi riski.

Tõuse hommikul vara ja jookse D-vitamiini annuse saamiseks. See paneb sind ka ülejäänud päeva energilisena tundma. Aitab teil kaua elada Teadlased on leidnud, et jooksmine aitab ära hoida südame-veresoonkonna haigusi, palavikku ja allergiaid, vähendab diabeedi, stressi ja depressiooni riski ning parandab ajutegevust 9.

See võib muuta teid immuunseks mis tahes surma põhjuste ja haiguste suhtes.

Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust. Amazoni partnerina teenime kvalifitseeruvate ostude kaudu.

Jooksmine on suurepärane treeningvorm ja teile meeldib see kindlasti. Loomulikult peate koos jooksmisega toituma tervislikult ja tegema jõutreeninguid, kui soovite lihaseid kasvatada.

Niisiis, minge oma jooksujalatsid ja hakake jooksma!