Kaalulangus parandab sudame tervist, Mis on mõõdukas kaalulangus?

Veenduge, et teie jalgrattal oleks ekraan, mis näitab teie kiirust, pulssi ja põletatud kalorite arvu. Paremate tulemuste saamiseks kasutage piisavalt vastupanu. Duke'i ülikooli meditsiinikoolis viidi läbi uuring 12 stabiilse reumatoidartriidiga istuva täiskasvanuga.

Statsionaarne ratas on suurepärane sisetingimustes treenimine igas vanuses inimestele.

Statsionaarne ratas on suurepärane sisetingimustes treenimine igas vanuses inimestele.

Alates kehakaalu langetamisest kuni stressi vähendamiseni võib sellel harjutusel olla mitmeid eeliseid. Siin on 12 peamist põhjust, miks statsionaarne jalgrattasõit teie tervisele kasulik on. Loe edasi! Statsionaarse jalgrattaga sõitmise 12 parimat kasu tervisele 1. Abi kaalulangus Shutterstock Statsionaarne jalgrattasõit on suurepärane võimalus kalorite põletamiseks.

Kaalulangus parandab sudame tervist Mercy Johnsoni kahjumi kaalu

Sõltuvalt kehakaalust ja treeningu intensiivsusest võite kõigest 10 minutiga põletada 40—80 kalorit. See on suurepärane viis rasva eraldamiseks alakehast, kuna see aktiveerib tuharad, neljarattalised, reieluu ja vasikad.

5 kaalulangusega kaasnevat asjaolu, millest keegi ei räägi

Suurendab südame tervist Statsionaarne jalgrattasõit on kardiotreening, mis suurendab teie südame löögisagedust ja võimaldab teie südamelihastel rohkem töötada, et hapnikuvajadusega sammu pidada. See aitab omakorda parandada südame tervist. Parandab Toitlustamine kaalulanguse edendamiseks Statsionaarsetes jalgratastes saate reguleerida ratta takistust.

Ratta liikuma saamiseks peate kõvemini pedaalima. See aitab lõppkokkuvõttes parandada jalgade ja alakeha tugevust. Vähendab diabeediriski Shutterstock Diabeet on tihedalt seotud rasvumisega. Seega võib kehakaalu langetamine aidata vähendada diabeediriski. Statsionaarsed jalgrattad on suurepärased kaloripõletid ja aitavad kaalust alla võtta. Parandab liigeste liikuvust Jalgrattasõit aitab parandada liigeste liikumisulatust.

See on kasulik põlvedele, pahkluudele ja puusaliigestele. Pedaalides pöörlevad kõik need liigesed, parandades nende liikumisulatust ja tugevdades neid.

Kaalulangus parandab sudame tervist rasva kadu 10 paeva jooksul

Suurendab aju funktsiooni Mitmed uuringud on kinnitanud, et statsionaarne jalgrattasõit aitab parandada kognitiivseid funktsioone, mälu ja tähelepanu 123. Trenni ajal vabanenud head hormoonid ja Kaalulangus parandab sudame tervist tegevus mängivad olulist rolli. Vähendab stressi Shutterstock Igasugune treening aitab vabastada "hea enesetunde" hormoone. Selle tulemusena tunnete end seansi lõpus hästi.

Ka statsionaarne jalgrattasõit aitab teil higistada ja kaloreid põletada.

Mida teie kehakaalu kaotamine 5% teeb teie tervisele

See vähendab stressitaset ja stimuleerib serotoniini vabanemist. Parandab tasakaalu Statsionaarne jalgrattasõit aitab parandada ka tasakaalu, koordinatsiooni ja kõnnakut. See on eriti kasulik eakatele ja kroonilisest insuldist taastuvatele inimestele 14. Samuti aitab see ära hoida kukkumisi ja luumurde eakatel inimestel. Suurendab vastupidavust Vastupidavus või vastupidavus ei teki päeva jooksul.

See võtab aega ja harjutamist. Kuid saate seda kiirendada, lisades statsionaarsed rattasõidud oma treeningrežiimi. Saate lõpetada kõik südame- ja jõutreeningud kergemini ja liiga kiiresti hinge kaotamata. Vähese mõjuga treening Shutterstock Statsionaarne jalgrattasõit on vähese mõjuga treening võrreldes teiste kardiovormidega, nagu Zumba ja jooksmine.

See on teie liigestele ja Kaalulangus parandab sudame tervist lihtne. Parema tervise saavutamiseks võite istuda sadulal ja pedaalida.

Kaalulangus parandab sudame tervist Madala kehatemperatuuri kaalulangus

Suurepärane toonimiseks Statsionaarne jalgrattasõit sobib suurepäraselt ka alakeha toniseerimiseks. See toimib teie pakaratele, reieluudele, neljarattalistele ja vasikatele. Valate jalgadelt rasva ja kasvatate lihasmassi. Kui rattasõit edasi-tagasi tööle või kooli pole teile mugav, on statsionaarne ratas suurepärane võimalus end vormis hoida.

Samuti saate hõlpsasti vältida kuumust, reostust, tolmu, vihma ja kõiki muid välistegureid, mis võivad teil treenimist takistada. Need on 12 põhjust, miks statsionaarne jalgrattasõit teie tervisele kasulik on. Siin on mõned näpunäited jalgrattatreeningute lõbusamaks muutmiseks. Näpunäited hea statsionaarse rattatreeningu jaoks Shutterstock Siin on mõned näpunäited rattatreeningu maksimaalseks kasutamiseks: 1.

Sadul Valige sadul targalt.

  1. Kuus arvestatavat põhjust, miks kaalu langetada - Tervis
  2. Probiootikumid ja kaalulangetus - 5 tõestust, et see töötab
  3. 5 kaalulangusega kaasnevat asjaolu, millest keegi ei räägi - Toit ja trenn - Tervis

Teie sadul või iste peaks olema mugav, et trenni tehes tagumikule haiget teha. Asend Pange oma koht fikseeritud professionaali poolt. Kui teete seda ise, pidage meeles, et teie iste peaks olema sellises kõrguses, et jalgrattaga sõites oleks jalad vaid veidi painutatud.

Nii ei te te põlveliigestele liigset survet. Juhtraud Enamik spetsialiste soovitab teil osta lenksuga velotrenažöör ja lenks tuleks reguleerida teie istmest kõrgemale. Juhtraua kasutamine haakub ülakehaga, mis pole võimalik mini-velotrenažööridel, millel pole juhtrauda. Samuti peaks juhtraual olema küünarvarre kaugus teie kehast. Vastupanu Vastupanu on sama palju osa teie rattatreeningust kui ka kiirus. Ehkki kiirus pakub kardioeeliseid, on jõutreeningutel vaja vastupanu. Kui te ei kasuta piisavalt vastupanu, ei tööta te oma lihaseid tõhusalt.

See tähendab, et te ei kuluta nii palju kaloreid. Paremate tulemuste saamiseks kasutage piisavalt vastupanu. Keha positsioneerimine Ärge kallutage rattasõidu ajal ette ega taha. Kallutage ainult natuke ja hoidke jalgrattasõidu ajal oma südamikku pingul. Liiga ettepoole kaldudes häirib see teie hingamist ja hapnikutarbimist. Kas variatsioone Veenduge, et treeningus oleks mitmekesisust. Tulemuste parandamiseks kasutage erinevat Kaalulangus parandab sudame tervist ja takistust.

Samuti saate oma tavapärase treeningukavasse lisada 10 minutit statsionaarset jalgrattasõitu. Muusika Kasutage treeningu ettevalmistamiseks muusikat.

Koostage esitusloend. Valige laulud vastavalt nende rütmidele ja kasutage neid treeningu vahelduseks.

Probiootikumid ja kehakaalu langetus: kuidas probiootikumid aitavad kaalu langetada?

Kiirete laulude saatmiseks võite Kaalulangus parandab sudame tervist pedaalida ja aeglase löömise korral kasutada vastupanu. Kui teil on kodus treeninguvarustus ja soovite osta statsionaarset jalgratast, peate silmas pidama järgmist. Kuidas valida statsionaarset velotrenažööri Teie velotrenažööril peaks olema mugav sadul, mida saab reguleerida hea kõrguseni.

Kaalulangus parandab sudame tervist Parim vaate kaalulangus

Enne ostmist teadke kaalu, mida teie ratas võib võtta. Kui teil on seljaprobleeme, hankige kinnitatud seljatoega Kaalulangus parandab sudame tervist.

Teisest küljest, kui seljaga seotud probleeme pole, ärge laske end meelitada kallima Kaalulangus parandab sudame tervist ostmisele lihtsalt selleks vajaliku lisaseadme pärast, mida te ei vaja.

Rooliratas peaks olema reguleeritav ja liikuv, umbes nagu risttrenažöör. Veenduge, et teie jalgrattal oleks võimalus kasutada takistust. Veenduge, et teie jalgrattal oleks ekraan, mis näitab teie kiirust, pulssi ja põletatud kalorite arvu. See aitab treenimise ajal, kui saate oma edusamme registreerida.

Igapäevase kõndimise 12 kasu tervisele - näpunäited järgimiseks

Treeningrataste jaoks on valikuid, mis on varustatud hantlitega või millele on kinnitatud stepper ja twister näiteks Bodygym R mudel. On ka jalgrattaid, mis on modifitseeritud elliptiliste treeneritena ja pakuvad nende kahe eeliseid. Valige ükskõik, mis teile meeldib. Enne ostu sooritamist vaadake arvustusi, et teada saada, kas jalgratas on vastupidav ja ohutu ning võib seda veidi kasutada.

Loodetavasti teate nüüd, kuidas statsionaarset jalgratast kõige paremini ära kasutada. Selle regulaarne kasutamine aitab teie tervist parandada.

Niisiis, ärge oodake! Hankige oma ratta või jõusaali tellimus ja jätkake pedaalimist.