Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited

See tähendab, et roheline tee võib aidata teil ka pärast kiiret jalutuskäiku kiiremini taastuda. Tehke regulaarselt jõutreeninguid. Seda seetõttu, et nad teavad, et kõndimine on suurepärane viis rasvumise ja haiguste ärahoidmiseks. Shutterstock Lisaks kiiruse muutmisele on see suurepärane võimalus rohkem põletada kõhurasv on vahetada pinda, millel kõnnite.

Pole tähtis, mida te teete või kes iganes te olete, on tervisliku toitumise säilitamise kaudu kaalu kaotamine alati vajalik. Hoiduge liigsöömisest ja andke rohkem puu- ja köögiviljadele.

Samuti valmistage ette rekord selle kohta, mida sööte. Pange kirja iga tarbitud toote kalorid. Sel moel saate Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited, kus te eksite ja kus peate tegema mõned muudatused või põletama kaloreid. Mõõtke, kui palju olete kõndinud: Meeles kerkib selliseid küsimusi nagu see, kui palju peate päevas kõndima, kuid iga päev peate mõõtma, kui palju olete kõndinud.

Selleks on mitu võimalust. Kuid kui soovite asju lihtsana hoida, proovige oma kella kasutada. Pange tähele käivitamise aega ja registreerige see lõppedes. Seal on palju nutitelefonirakendusi, mis salvestavad teie kõndimise aja hõlpsalt ühe nupuvajutusega.

Märgi sõber mööda: Parim asi, mida saate oma jalutusplaani lõbusaks ja tõhusaks teha, on sõbra sildistamine. See motiveerib ja inspireerib teid end iga päev edasi kõndima.

Jalutuskäigu eelised kehakaalu langetamiseks - näpunäited ja nõuanded

Kui te mõlemad kõnnite iga päev koos, pole teil igav järgmise paari kuu jooksul samalaadset trenni teha ja see aitab teil kaalu kaotada. Tegelikult ootate seda igal hommikul ja saate hommikuse jalutuskäigu eeliseid. Jalutage, kui olete vihane: Kas teadsite, et saate endale parima füüsilise treeningu, kui olete vihane?

Jah, sa oled seda õigesti lugenud! Kui kõnnite, kui olete vihane, suureneb kiirus normaalselt ja põletate palju kaloreid. Sa ei oska isegi seda, kuidas kellegi peale oma viha välja visata ega tülitsemist visata. Võite lihtsalt kõndida järgmised viisteist kuni kakskümmend minutit, jahutada ennast maha ja kaalust alla võtta õigel viisil.

Jalutuskäik kaalulanguse näpunäidete jaoks

Kasutage oma emotsionaalse tasakaalutuse hetki kõndimiseks Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited automaatselt kukub asjad tagasi oma kohale. Kui kaotate antud nädalal rohkem kui see, on tõenäoline, et olete oma lihasmassi oluliselt vähendanud. Ainevahetuse kiiruse langetamine paneb sind lõpuks taastama kogu kaotatud kaalu ja võib-olla ka mõne.

Kui kaotate rohkem kui paar kilo nädalas, on ka suurem oht, et toidus ei ole piisavalt makrotoitaineid valke, süsivesikuid ja rasva ega vitamiine ja mineraale, selgitab Greaves. Seda mitte sellepärast, et kiire kaalulangus iseenesest võtab organismist toitaineid, vaid seetõttu, et kui kaloreid kärpida nii kiiresti, et nii kiire kaalulangus on võimalik, võib üldine toit ja seega ka toitainete tarbimine kaerahelbed kaalulangus koomiks ebatervislikult madal.

Uuring, mis avaldati Kuid isegi konservatiivse kalorsuse puudujäägi korral, mis on mõnisada kalorit päevas, võite töödeldud toitu või süsivesikuid drastiliselt vähendada, võite kiiresti kaalust alla võtta, ütleb Greaves. Dieedi ja kehalise koormuse arvestamine soovimatute kilode vabanemiseks Ükskõik, mis teie kaalulangetamise eesmärk võib olla, peaks 1 kg kaotamine hõlmama ideaalselt nii dieeti kui ka trenni. Üksteise tagaajamine on sättimine end hiljem kaalu taastama. Kuid ilma trennita on suurem osa kaotatud kehakaalust lihasmassi, mis tähendab, et kehakaalu langetades võib teie keha rasvaprotsent tegelikult väheneda.

Pikas perspektiivis vähendab vähenenud lihaste tase teie ainevahetust, mis tähendab, et aja jooksul võib teie keha tegelikult rasva koguda, selgitab ta. Üks võimalus enda eesmärgi hoidmiseks on oma toidu jälgimine ajakirja või rakenduse abil.

Paljud lubavad teil hoida vahelehti nii tarbitud kalorite kui ka treeningu ja igapäevaste ülesannete täitmiseks kulutatud kalorite kohta ning vastavalt Jällegi on kahjuks haruldane, kui kalorite loendurid saavad asjad täiuslikuks, ja tavaliselt hindavad nad energiakulu üle, ütleb Wilson.

Tegelikult näitavad mõned uuringud, et naised alahindavad kaloraaži keskmiselt 25 protsenti.

Populaarsed Kategooriad

Louisiana osariigi ülikooli teadlased avastasid, et inimesed, kes närisid kogu pärastlõunast igemeid, sööksid mõistuseta vähem kui need, kes seda ei teinud. Paki haarates pöörduge pigem piparmündi või piparmündi kui magusa või puuviljase maitse poole. Värskes uuringus leidis ta, et inimesed, kes vahustasid piparmündiõli enne sööki, tarbisid päevas umbes vähem kalorit. Igeme otsas?

Jalutuskäigu eelised

Haara kommipurk puu otsast või süüta piparmündilõhnaline küünal. Vaadake veel kahte näpunäidet kaalulanguse kohta, mis aitavad teil pühade ajal kaalu kaotada. Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 3. Ole valiv sööja Mõne eelneva planeerimise korral võib ka kõige dekadentlikum buffet muutuda dieediks.

Kaalukaotus | Mai

Esimene samm: oma võimaluste uurimine. Pennsylvania ülikooli hiljutise uuringu kohaselt kipuvad inimesed alahindama seda, kui palju nad tarbivad, kui neile antakse erinevaid toite. Enne lauale kõhtumist tutvuge kogu laotusega, et teaksite täpselt, mida peate valima.

  • Kreatiin ja kaalulangus kokku
  • Kiire Kaalulangus: Kuidas Kiiresti Kaotada 10 Kilo | Sobivus
  • Kuidas poletada rasva, kui taites
  • DNA rasva poletid
  • Puhkuse kaalulanguse näpunäited: võite süüa seda, mida soovite, ja ikkagi kaotada kaalu Need puhkuse dieedi näpunäited võimaldavad teil süüa seda, mida soovite - ja ikkagi kaotada kaalu.
  • Kuidas saavutada 1 kilo kaalulangust - Healths -

Siis minge tagasi ja aidake selle asemel, et kõike maitsta, aidake endale vaid need kolm või neli asja, mis teie tähelepanu köidavad. Ja kuna täiskõhutunde sisselülitamiseks kulub vähemalt 20 minutit, vahetage oma õega mälestusi või lonkige aeglaselt klaasi vett, enne kui lähete uuesti lauale abistamiseks või magustoiduks. Puhkuse kaalulangetamise näpunäide 4.

Need puhkuse dieedi näpunäited võimaldavad teil süüa seda, mida soovite - ja ikkagi kaotada kaalu.

Võtke maitsvaid hammustusi Tead paremini, kui oma toitu kühveldada, kuid isegi keskmine suutäis võib olla sinu toidulangus. Ajakirja American Journal of Clinical Nutrition uue uuringu kohaselt sõid inimesed, kes võtsid umbes supilusikatäie hammustusi, söögikorra ajal 25 protsenti rohkem kui need, kes võtsid teelusikatäisi.

Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited Tosi harmoonia salendav pakett

Nicola KatieGetty pildid Jalutuskäigu kalorikalkulaator Kas soovite teada, kui palju kaloreid oma jalutuskäigul põletasite? Telefoni endaga kaasaskandmine ja mõne allpool oleva rakendusega ühenduse loomine võib teile idee anda, kuid selle kalkulatsiooni saamiseks on veebis saadaval ka teatud kõndimiskalorid. Teie kalorikulu sõltub suuresti mitmest tegurist, sealhulgas teie kaalust, läbitud vahemaast, kaldest ja maastikust.

Kõndimine kehakaalu langetamise rakenduste ja ressursside jaoks Kui lähete ise jalutama, siis peate kindlasti olema meelelahutuslik ja teil on midagi oodata. Siin on mõned meie lemmikkõndimisrakendused ja heliraamatud, et jalutusajast maksimumi saada. Inimene: jälgib teie samme ja liikumist, keskendudes pigem aktiivsetele minutitele kui sammudele ja aidates teil kogu aeg väljakutseid seada.

Peloton Digital: pakub mitut tellitavat juhendatud kõndimistundi ja virtuaalseid maalilisi marsruute. TEED ID: Kui olete mures jalutuskäigu pärast ohutuse pärast, võimaldab see rakendus teie sõpradel ja pereliikmetel teid jooksmise ajal jälgida ning pakub muid turvafunktsioone.

Pacer: See nutitelefoni sisseehitatud sammulugeja on suurepärane kogu päeva sammude ja tegevuse jälgimiseks. Kuuldav: muudab teie jalutuskäigud harilikeks, kuulates heliraamatuid, mis aitavad aega ületada ja teid huvitada. Spotify: pakub laias valikus muusikavalikuid, esitusloendeid ja Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited, mida saate jalutuskäigul nautida. Need on suhteliselt odavad ja võivad lõpuks motiveerida teid mõnda kilo kaaluma. Ja kui soovite parandada oma igapäevase elu kõiki aspekte, siis kindlasti registreeruge meie uudiskirja saamiseks, et saada igapäevaseid retsepte ja toiduuudiseid oma postkasti!

Shutterstock On tõestatud, et päeviku pidamine suurendab kõndimisprogrammi efektiivsust 47 protsenti, kinnitas a Ameerika Kirurgide Kolledži ajakiri Uuring! Jälgige päevi, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, kellaaega päeval või öösel, mil te oma kõndimisrutiini sooritasite, iga kõndimisrutiini läbimise vahemaad ja aega, käiku, mille jooksul kõndimisrutiini sooritasite, ja oma nädalast kaalu.

Shutterstock Minge võtke jalutuskäigule mõni päikesepaiste või isegi päevavalgus. Noh, uurimus avaldati Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes puutusid pärast ärkamist hämarasse valgusesse, oli täisväärtusliku hormooni leptiini kontsentratsioon madalam, samas kui sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit oli leptiini tase kõrgem.

Laskes oma ellu pisut valgust, saate oma kaalukaotuseesmärkidele natuke elu, kui liigute saledama ja tervislikuma tuleviku poole.

Kuidas kõndida kaalulangus. Enne hommikusööki lüüa tellistest. Shutterstock Tervikliku tervisetreeneri Seth Santoro sõnul on keha rasvaprotsendi vähendamise parim strateegia saada jalutuskäik varsti pärast ärkamist. Shutterstock Kõndige nagu oleksite lennujaamas ja olete selle väljuva lennu jaoks lähedale lõiganud.

Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited Rasva kadu ja raske kaal

Kui olete naela, kõndides kiirelt umbes 3,5 miili tunnispõletab iga 60 minuti järel umbes kalorit. Kui mahute iga Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited minutilisele tasasele pinnale kiirele kõndimisele, olete nädala lõpuks kulutanud kalorit. Uuringud näitavad, et selline iganädalane kalorikulu aitab kaitsta südamehaiguste eest ja muidugi hakkate ilmselt märkama, et näete ja tunnete end peagi teistsugusena.

Shutterstock Inseneriuurijad on leidnud, et erineva kiirusega kõndimine võib kulutada kuni 20 protsenti rohkem kaloreid, võrreldes püsiva tempo säilitamisega. The Shutterstock Vaadake, jõuline käsivarre pumpamine mitte ainult ei kiirenda teie tempot, vaid annab ka hea ülakeha treeningu. Veelgi enam: käsivarrel kiikuv kõndimisstiil põhjustab 5—10 protsenti rohkem kaloreid.

Painutage oma käed 90 kraadi juures ja pumbake õlast. Kiigutage neid loomulikult, justkui sirutaksite oma tagataskus oma rahakotti. Ettepoole pöörates peaks randme asetsema rindkere keskosa lähedal.

Jalutuskaigu ja kaalulanguse napunaited Kaalulangus Banana Milkhake