Vahelduva paastumise uhe nadala kaalulangus

Sarnased postitused Ma pole perfektne. Pärast tundsin end uue naisena!

Need, kes läksid kohe üle tervislikumale, taimedel põhinevale terviktoidule, tegid suurema tõenäosusega püsivaid muutusi toitumises ning olid seitse aastat hiljem keskmiselt kergemad, kui alustades. Uurijad toovad välja, et kõige kehvemini läks neil patsientidel, kes olid juba lapsepõlvest saadik rasvunud.

Lihtne sobivus salendav plaaster rasvapoleti vadak

Neil oli kõige raskem normaalkaalu saavutada ja hiljem kaotatud kilosid eemal hoida. Samas paljud patsiendid tunnistasid, et ka see ajutine kaalulangus oli pingutust väärt. Neil paranes tervis, tõusis elukvaliteet, nad leidsid uuesti tööd ja sissetulekud suurenesid. Ehk siis, kui toitumisharjumusi ei muuda, tulevad ka paastumisega kaotatud kilod ikkagi tagasi. Need vähesed, kes aga muudavad oma toitumist tervislikumaks, saavutavad püsiva kaalulanguse.

Vahelduv paast kaalulanguse korral - kuidas see toimib ja kasuks tuleb

Tee mõlemat — paastu ja muuda toitumist tervislikumaks Et kui kaotaks paastuga kiiresti kilosid ja läheks edasi tervislikuma toidu peale? See annaks kiirema stardi ja tõstaks motivatsiooni tervislikumaid valikuid teha?

Probleem on selles, et paastuga kaotatud kilod on suuresti illusioon. Nädal või paar paastudes kaotad küll rohkem kilosid, kuid vähem keha rasvavarusid, kui traditsioonilisemate kaalulangetamise meetoditega.

Süües rohkem kaloreid võrreldes paastumisegakaotad rohkem rasva. Vähem kui pool esimese nädala-kahega paastumise käigus kaotatud kilodes tuleb rasvavarudest. Päevane kaalukaotus grammides Selleks, et täpsemalt uurida paastumise ja kalorite piiramise mõju keha koostisele, pandi üheksa rasvunud katsealust 37 päevaks kontrollitud keskkonda. Uuringu käigus jälgiti kehakaalu, keha veesisaldust, lihaste ja rasvkoe kaalu ning lämmastiku tasakaalu.

Kui vaadata katsealuste kaalu, siis ei ole võitjas kahtlust.

Intermittent Fasting

Kaal langes kõige kiiremini paastumise ajal. Nii see paastuaegne kiire langus ja paastujärgne kaalutõus olid mõlemad seotud keha veesisalduse muutusega. Nimelt langeb paastumise ajal keha veesisaldus järsult. Selle pärast ei tohi paastumise ajal tarvitada diureetikume.

Kui vaatame keha koostist lähemalt, siis avaneb hoopis teistsugune pilt vt joonist. Isegi kui kahekordistame paastudes kaotatud rasvakilod, on seda kokkuvõttes vähem, kui kaotaksime lihtsalt kaloreid piirates. Paastuga terveks? Mis on ohutu? Nüüd võib sul tekkida õigustatud küsimus, et kuidas siis eespool mainitud uuringutes rasvunud inimesed paastuga terveks said ja normaalkaalu jõudsid.

Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus

Tõsi, peale kolmandat nädalat paastumist hakkab rasvunud inimestel rasvapõletus ületama lihaskadu, kuid kas see on ikka turvaline viis üleliigsest rasvast vabaneda? Pikema paastumise eestkõnelejad kiidavad paastumisega kaasnevaid puhastusprotsesse, samas tuleb tõdeda, et selle puhastuse käigus kaotab keha ka vajalikke vitamiine ja mineraale. Nagu nägime, võivad piisavalt rasvunud inimesed paastuda kuni päeva, kuid keegi ei suuda nii kaua ilma vitamiinideta olla.

Näiteks võib skorbuut olla diagnoositav juba peale nelja nädalat ilma C vitamiinita. Või siis beriberi, vana haigus, mis tekkib B1 vitamiini puudusest ja võib paastu ajal tekkida veel lühema ajaga, kui skorbuut. Ja kord juba diagnoositud, võib põhjustada ajukahjustust juba loetud päevadegamis võib olla pöördumatu.

Ilma toidulisanditeta võib pikem paast kergesti lõppeda halvatusekooma või surmaga.

Kaalulangus koos tee ja ühe nädala jooksul paastumisega

Alati, kui ma söögikordade vahel liiga kauaks käisin, muutis madal veresuhkur mind tegelaseks palju hirmutavamaks kui need, mis neil Snickersi reklaamidel olid. Mõni inimene suudab naeratada, kui tema kõhud mürisevad. Ma ei kuulu nende inimeste hulka. Kuid ma olen inimene, kellele meeldib proovida uusi asju, eriti kui see puudutab dieeti ja trenni: Terve30, kuiv jaanuar, õhujooga, trapets, nimekiri jätkub.

Nii et kui mu toimetaja küsis minult, kas ma tahaksin ühe nädala jooksul proovida trendikat vahelduvat paastu või "IF", oli kiire jah. Minu peres jookseb sclerosis multiplex ja ma loeksin, et paastumine võib aidata mõnda põletikulist sümptomit kustutada.

Mul pole seda, aga arvasin, et sellest oleks abi. Lisaks on see dieet, mille abil Jimmy Kimmel kaalus kogu selle kaotas, ja ka mina üritan alati - okei, räägin proovimisest - alati 10 kilo maha.

Paastumine_FB Live 14.05

Niisiis, kui ma teadsin, et on olemas korralik võimalus, et mu mees on vähemalt ühe näljast põhjustatud sulamise vastuvõtul, otsustasin minna kõik sisse. Ta kinnitas, et kuigi on väiteid, et vahelduv paastumine võib teie tervisele kasu tuua ja kaalulangust soodustada, on andmekogu üsna väike.

Kuid enamasti on suuremahulistes uuringutes leitud, et teise päeva vahel praktiliselt pole vahet tühja kõhuga ja piirab iga päev lihtsalt kaloreid. London soovitas mul minna ajalise piiranguga paastumisega, kuna võite alustada väikestest ja teha oma teed üles.

Kuna kognitiivsed eelised on see, mis mind kõige rohkem huvitas, julgustas ta mind keskenduma Vahemere inspireeritud dieedi söömisele, mis on täis toitainerikkaid puuvilju, köögivilju, lahja valku, täisteratooteid ja tervislikke rasvu versus töödeldud toidud.

Evidence-Based Weight Loss: Live Presentation

Otsustasime, et peaksin alustama paastuperioodi kell 15 tundi, mis tähendas, et esimesel päeval võin süüa keskpäevast kella 21ni, kuid päevasel ajal juua nullkalorsusega jooke. See ei tundunud eriti piirav, eriti kuna ma pole kunagi olnud suur hommikusöögi inimene ja tavaliselt on mul keskpäevaks ainult kohvi ja smuutit.

Kuid see, mida ma õppisin, on see, et toidupiirang on nagu maanteereisil käimine: te ei arva, et vajate vannituba, vaid teisel korral saate aru, et teil pole selleks mõnda aega juurdepääsu, peate kohe pissima. Kaks tundi hiljem olin näljane. Mu abikaasa teeb meile igal hommikul smuutisid tavaliselt spinati, lehtkapsaste, külmutatud ananassi, banaani, jahvatatud linaseemnete ja selle supertoiduliku rohelise pulbri segu, mida ta saab mingisse tervislikku kohta ja mul oli põhimõtteliselt uimasus, kui ma teda enne teda vaatasin töö.

Kohe märkasin, et olen eriti väsinud ja keskendumata. Esiteks kulus mul kolm tundi, et kirjutada midagi, mis tavaliselt võtab ühe, sest mu mõte kaldus pidevalt selle juurde, mida ma hiljem sööma hakkan.

Ka mu kõht hakkas sõna otseses mõttes urisema ja mul tekkis päris tüütu peavalu, mis juhtus ikka ja jälle nende esimese paari päeva jooksul. Traumeerituna sellest, kui näljane ma enne olin olnud, panin end köögivilju lõpetama.

Üks asi, mis aitas mul hommikuti läbi saada, oli kohv.

Proovisin nädal aegajalt paastu

Ma joon tavaliselt kaks-kolm tassi, väikese kreemiga. Kuna olin paastu, soovitas London mul vahetada poole ja poole vastu, sest seda on raskem üle pingutada. Ta soovitas ka mitte midagi lisada, aga ma ei suutnud seda musta joomisega lihtsalt kiita. Arvasin, et smuuti hoidmine oma esimese toidukorrana poleks suur asi, arvestades, et "lõunasöök" ei jää kaugele maha. Suur viga. Kuid kuna keha muutub õhtupoole rohkem insuliini resistentseks, siis sellele toetudes oleks mõistlikum hommikul süüa ja õhtupoole alustada oma paastuakent.

Siis ongi 16 tundi söögivaba, kui alustada paastuga õhtul vahelduva paastumise uhe nadala kaalulangus Kuidas saada vajalikud toitained: tuleks lähtuda taldrikureeglist, vaadata, et oleks piisavalt eri värvi köögivilju. Vahepalaks võiks olla marjad või puuvili koos seemnete ja pähklitega. Menüü võib sisestada Nutridatasse www. Miks mitte süüa 3h enne magamaminekut — hiline söömine suurendab patogeenide halbade bakterite ja parasiitide kasvu.

Soovitatakse ka 2 korda nädalas tunnist paastu, mis mõjub samuti tõhusalt. Seda võib teha näiteks ka nii, et söömisperiood on päeval kuni kella Tervisliku toitumise vaatenurgast peaks öine söögipaus olema igal päev vähemalt 12 h. Sel puhul saab seedesüsteem öösel välja puhata ja puhastuda. Lühiajalise paastu kontekstis on ka sellist ajavahemikku juba paastuks nimetatud. Seega need piirid peab igaüks iseenda jaoks paika panema ning läbi katsetama.

SL 5x5 rasva kadu Kaalulangus Baton Rouge

See aga ei toimi mitte mingil juhul, kui paastuvälisel ajal on toitumine ebatervislik. Kui Sa ei suuda muuta toitumist tervislikuks, siis kaalulangust ega tervise paranemist ei ole mõtet loota.

Vahelduv paast võib aidata kaalulangust kiirendada

Siinkohal peab meeles pidama lisaks seda, et toitumine peab tervislikuks jääma elu lõpuni, isegi juhul, kui paastuga on saavutatud teatud hetkel positiivne muutus. Kohe, kui minna tagasi ebatervisliku menüü juurde, tulevad kaal ja terviseprobleemid tagasi.

Kas paastumise ajal võib trenni teha, kui on soov ka kaalu langetada?

Kokkuvõte Paastumine kaalulangetamise vahendina Paastu kasutamisel kaalulangetamise meetodina ei ole võib-olla nii pikk ja väärikas ajalugu kui paastumisel laiemalt, kuid sellegi poolest ulatub see tänaseks mitme kümnendi taha. Üks põhjustest võib olla see, et ülekaalulisus ja rasvumine on moodsa aja epideemiad. Ma ei ole isiklikult kohtunud kellegagi, kes oleks üle 40 päeva paastunud.

Paastu ja trenni kombineerimine aitab efektiivsemalt kaalu langetada, samuti vähendada südamehaiguste riski võrreldes ainult ühe metoodikaga. Uuringutest on ka see välja tulnud, et paastumise ajal võib energiatase suureneda.

Aga loomulikult tuleb lähtuda individuaalsest enesetundest. Kui alles alustatakse paastuga, siis võib tunda energiapuudust. Kui keha harjub, tuleb energiat juurde.

Burning Fat nouab hapnikku Slimming 101 Bad Review

Kuidas paastust välja tulla? Lühiajalise paastu puhul ei ole vaja järgida erilist väljatulekut, soovitatav on mitte liialdada toiduga ja teha tervislikke valikuid. Kui jutt käib pikaajalisest paastumisest, siis seda tuleb teha järelvalve all ja paastust väljatuleku määrab paastu juhendaja.