Une ja kaalulangus Livestrong

Kuidas toetada tervislikku kaalu Kaalutakse korda nädalas. Kohe vähendada toidu kogus ei tööta, keha saab "alustada pateerimine" ja kaal ei lahku. Ootuspäraselt soodustasid anaeroobsed treeningvormid, nagu kaalu tõstmine, rohkem lihaste kasvu kui kardiotreeningud.

Une ja kaalulangus Livestrong

Alumine rida: käivitage, kuid alustage aeglaselt Kui istuv eluviis ja uus isoleeritus on uus norm, on olulisem kui kunagi varem hoolitseda oma tervise eest regulaarse treeningu abil. Kui teete kodus koostööd ja puudute jõusaalist, olete ehk mõelnud jooksma minna. Mõned inimesed võtavad seda regulaarsust eriti tõsiselt, kohustuvad jooksma iga päev - või isegi iga päev 5K-ga.

Kõik, mida peate teadma Vinyasa joogast ja selle peatumata südamevoolust

Kiire veebiotsingu abil leiate erinevaid 5K jooksvaid väljakutseid, nagu näiteks Run 5, Donate 5, Nominate 5 Instagrami väljakutse, millega kogutakse raha COVID vastu võitlemiseks, või fitnessi mõjutajad, kes dokumenteerivad omaenda kogemusi igapäevase 5K töötamise kohta.

Konsensus on selge: jooksmine on teie tervisele kasulik. Aga kui palju on liiga palju?

  • Teil on meditsiiniline probleem Teil on rangelt kalorit sisaldav dieet ja teete regulaarselt trenni, kuid see nõme skaala ei liigu.
  • Kuidas mõjutab magamine sinu keha?
  • Slimming W9rld Burgers
  • Alumine rida: käivitage, kuid alustage aeglaselt Kui istuv eluviis ja uus isoleeritus on uus norm, on olulisem kui kunagi varem hoolitseda oma tervise eest regulaarse treeningu abil.

Mis teie kehaga tegelikult juhtub, kui jooksete päevast päeva 5 kilomeetrit või 3,1 miili? Siin on, mida oodata.

5 enesehooldusstrateegiat, mis aitavad kaalust alla võtta

Hankige näpunäiteid selle kohta, kuidas püsida uudse koronaviiruse pandeemia ajal terve, turvaline ja terve mõistusega. Teie lihased Iga päev 5K-ga töötades näete tõenäoliselt paranemist oma lihaste vastupidavuses ja potentsiaalselt jooksmise ajal kasutatavate peamiste lihaste suuruses, nagu näiteks teie neljarattalised, reieluu, tuharad, puusa painutajad ja vasikad.

Kuigi on vähe uuritud, mis juhtub lihastega pärast 3,1 miili jooksmist seitse päeva nädalas, siis Teadlased hakkasid vaidlustama dogma, mille kohaselt kardiotõbi ei aita lihaste kasvu.

Nad võrdlesid nädalaste aeroobsete ja vastupanuvõimlemiskavade tulemusi väikeses vanemate täiskasvanute rühmas ning jõudsid järeldusele, et mõlemad treeningkorrad viisid lihaste kasvu sarnaseks.

Une ja kaalulangus Livestrong

Tegelikult olid tõendid piisavalt tugevad, et teadlased soovitasid kardiot vanusest tingitud lihaskaotuse tõhusaks vastumeetmeks. Kui aga teie eesmärk on lihaste Une ja kaalulangus Livestrong suurendamine, mida nimetatakse hüpertroofiaks, peate lisama ka jõutreeningu.

KUIDAS ENESEHOOLDUS AITAB KAALUST ALLA VõTTA JA PROOVIDA 5 TAKTIKAT - TERVIS -

Ootuspäraselt soodustasid anaeroobsed treeningvormid, nagu kaalu tõstmine, rohkem lihaste kasvu kui kardiotreeningud. Teie liigesed Levinud on arusaam, et jooksmine suurendab ühiste probleemide, näiteks artroosi, riski rohkem kui kõndimine ja muud väiksema mõjuga liikumisvormid, eriti pikkade distantside jooksmisel või ilma piisava puhkepäevata.

Kuigi 5K käitamine iga päev ei pruugi teie liigestele otseselt kasulik olla, on mõned uuringud näidanud, et jooksjatel on väiksem risk ühiste probleemide tekkeks.

Ka teised inimesed loevad: Saadaval olevate terviserakenduste arv kasvab iga päev - nii palju, et saate nüüd oma nutitelefoni või tahvelarvuti kaudu diagnoosida sümptomeid, jälgida viljakust, saada vormi, jälgida meeleolumuutusi ja kaalust alla võtta. Kui valitsus teatas, et perearstid võivad peagi välja kirjutada rakendused, mis aitavad patsientidel haigusseisundit hallata, näib, et me kõik võime oma tervise osas olla juhiistmel.

Veidi alla 1 protsendi, 0,8 jalutajatest olid puusaliigesed, samal ajal kui 0,35 jooksjatel, võib-olla seetõttu, et jooksjatel oli madalam keskmine kehakaal ja madalam kehamass koormab liigeseid vähem. Kuigi igapäevane 5K väljakutse võiks Mode emploi alustada rasva poletamist probleeme teie liigestega - eriti kui teil on veidi lisaraskusi ja olete jooksmises uus, selgub Ole lihtsalt teadlik oma sobivuse tasemest ja alusta aeglaselt.

Seotud lugemine Algajale sobiv jooksmise Une ja kaalulangus Livestrong Teie südame Kardiotreening, sealhulgas jooksmine, on eriti efektiivne südame-veresoonkonna vormis.

8 parimat terviserakendust - Healths -

Südame- ja veresoonte sobivus viitab teie keha võimele hapniku omastamisel ja kasutamise ajal treenimise ajal; see on teie kopsude, lihaste, südame ja vere sünkroonis töötamise tulemus. Mida rohkem kardiotreeninguid teete ja mida kauem teete, seda rohkem teie südame-veresoonkonna sobivus paraneb, vastavalt Kuid kui te pole jooksmas käinud, "võiksite teoreetiliselt oodata oma südame olulist paranemist," ütleb naine.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Simply download the app, set your goals and track your diet, food and exercises to lose weight.

Jooksudistantsi suurendamine 5 kilomeetri võrra oli Kardiotreening viis päeva nädalas 10 kuu jooksul aitas inimestel kaalust alla võtta ka siis, kui nende dieedil ei olnud rangeid piiranguid, selgub See on tõenäoline kaalulanguse põhimõttelise tõe tõttu: kui kulutate rohkem kaloreid kui sisse võtate, hakkate lisakilodest vabanema. Iga päev 5K käitamisega suurendate kulutatud kalorite arvu ja suurendate seetõttu kaalu langetamise tõenäosust, kui teete köögis ka arukaid valikuid.

  1. Kas arvate, et enesehooldus ja tervislik kaalulangus on kaks eraldi asjatut asja?
  2. MIS JUHTUB, KUI KäIVITATE 5K IGA PäEV - TERVIS -
  3. Kuidas mõjutab magamine sinu keha? - sõblogileht.ee
  4. MIS ON VINYASA JOOGA JA MILLEKS SEE SOBIB? - TERVIS -

Ameerika treeningnõukogu füüsilise aktiivsuse kalorite loenduri hinnangul põletab naelane inimene, kes sõidab kiirusega 5 miili tunnis, 5 kilomeetri jooksul umbes kalorit. Iga päev kalori põletamine aitab kindlasti kaalu langetada.

Söö KALORIT PäEVAS JA EI KAOTA KAALU? SIIT MIKS - TERVIS -

Kui aga sööd üle, ei pruugi te märgatavaid tulemusi näha. Liikumine on veelgi tõhusam, kui see on seotud tervisliku toitumisega.

Une ja kaalulangus Livestrong

Laadige alla MyPlate'i rakendus, et jälgida oma tarbitud ja kulutatud kaloreid, et saada ülevaade tervisest. Teie meeleolu Iga päev 5K käitamine võib avaldada positiivset mõju teie meeleolule ja vaimsele tervisele. Füüsilise aktiivsuse suurendamine näib kaitsvat depressiooni tekkimise eest, kusjuures kõik tegevused on paremad kui ükski, vastavalt Vaid minutiline intensiivne, südant pumpav tegevus, nagu kiire tempoga jooksmine või tund püsivamat kardiotreeningut nagu sörkimine, oli uuringus seotud madalama depressiooniriskiga.

Une ja kaalulangus Livestrong

Ehkki depressioon on keeruline seisund ja seda pole lihtne ravida, on igapäevase 5K käitamine kindlasti treeningvorm, mis võib aidata teie üldist meeleolu ja vaimset heaolu parandada. Seotud lugemine 6 hämmastavat asja, mida Une ja kaalulangus Livestrong suudab teie aju ja keha heaks teha Teie uni Igapäevased 5K-d võivad isegi paremini magada.

Mis juhtub teie kehaga tegelikult, kui käivitate iga päev 5K-d

Regulaarne treening sealhulgas jooksmine parandas une kvaliteeti 29 uuringus 34st, mida analüüsiti Enne heina löömist jätke kindlasti piisavalt aega jahtumiseks. Vastavalt veebruari ülevaatele ilmnes, et tunni jooksul enne Une ja kaalulangus Livestrong kestev jooksutreening mõjutab teie unekvaliteeti ja uinumisvõimet. Alumine rida: käivitage, kuid alustage aeglaselt Iga päev 5K töötamine võib olla suurepärane võimalus parandada oma südame-veresoonkonna tervist, tugevdada ja säilitada lihaseid ning hoida end mõistlikuna, kui olete kodus kinni, kui te pole jooksmise jaoks täiesti uus.

Lisaks võib see tervisliku toitumisega koos aidata isegi kaalust alla võtta.

Lisaks peate loobuma magus ja rasvane, vastutasuks on vaja suurendada köögiviljade ja puuviljade arvu. Kas on võimalik kaalust alla võtta ilma füüsilise pingutuseta?

Kuid uute jooksjate jaoks on igapäevane 5K suur eesmärk. Võtke aega selle saavutuse saavutamiseks.

8 parimat terviserakendust

Kui olete täiesti uus, alustage jooksu ja kõndimise segust. Seejärel suurendage järk-järgult oma läbisõitu.

Une ja kaalulangus Livestrong

Võib-olla alustate vaid ühe kilomeetriga 0,62 miili. Aja jooksul koguge 5 kilomeetri läbimiseks suhteliselt mugavalt.

Kuidas mõjutab magamine sinu keha?

Seejärel proovige 5K-d kaks korda nädalas, seejärel kolm korda nädalas, kuni suudate iga päev käitada 5K-d. Ärge unustage ka oma keha kuulata.

Goblet Squat

Kaalukaotusplaadid, väsimus, stress ja unehäired võivad kõik olla märgid, et vajate puhkepäeva - või et peaksite homset 5K-d vähemalt pisut intensiivsemaks muutma.

Lugege veel lugusid, mis aitavad teil uudses koronaviiruse pandeemias navigeerida: Väljapoole sõitmine on endiselt ohutu - siin on alustamine Registreeruge virtuaalsele võistlusele, et motiveerida end treenima Kas teha palju push-upe?

Teil on vaja ka seda kehakaalu tagumist treeningut Viimased Artiklid.