Ultimate kaalulangus sooki prep

Kui te põlgate kalkuniburgereid, ärge sundige neid valmistama lihtsalt sellepärast, et nad on tervislikud. The people looking for healthy yet delicious alternatives for all the junk food they have been consuming can try the following six recipes.

Viga 5: maratonitreeningute läbiviimine Teie esimene ettevalmistusetapp lavale astumiseks võib olla üks teie sportliku elu tipphetki või õudusunenägu, mida te aastaid kahetsete. Õppige köied kõrgel tasemel võistlejalt, kes seal on olnud!

Suurepärase füüsise saavutamiseks ei pea te lavale astuma. Ja ausalt, isegi kui õigesti tehtud, on võistluste ettevalmistamine kurnav ettevõtmine, mis pole kindlasti kõigile. Kui olete juba unistanud konkureerida, on nüüd aeg seda teha. Esiteks on teie kehatüübile ja eesmärkidele sobivamaid kategooriaid kui kunagi varem.

Account Options

Kuid teisest küljest pole võitmine esimest korda tegelikult eesmärk. Lisaks pole kalendril midagi sellist, nagu kuupäev, mis julgustaks teid avastama oma elu parimat kuju.

  1. Viga 5: maratonitreeningute läbiviimine Teie esimene ettevalmistusetapp lavale astumiseks võib olla üks teie sportliku elu tipphetki või õudusunenägu, mida te aastaid kahetsete.
  2. Meal Prep ideed kaalulangus - TERVISLIK ELUVIIS> KAALULANGUS
  3. Mis on metalli jaoks parim pihustusvärv? - Wikipedikia entsüklopeedia 💡
  4. Virtual kaalulangus app
  5. 6 Weight Friendly Dinner Recipes to Kick Start Your Healthy Eating - Buffet Near Me
  6. Kuidas valmistate kroomitud rattad värvimiseks ette?

Ma tean, et see tegi minu jaoks ära. Olen olnud enam kui viis aastat loomuliku füüsise võistleja, võistelnud 10 näitusel ja võitnud kaks Ühendkuningriigi tiitlit.

Olen juhendanud ka teisi füüsise, fitnessi ja bikiinidega võistlejaid.

Arvustused

Olen näinud nii õiget kui ka valet teed - eriti selle üliolulise esimese saate osas. Kui ma saaksin ajas tagasi minna, siis ma ei lubaks mul neid viit viga teha. Kuid kuna ma ei saa seda, püüan teile suunata hoopis õiges suunas!

omatehtud rasva kadu keha wrap

Viga 1: kalorite kärpimine liiga kiiresti Esimese nädala jooksul lõikasin dieedist umbes kalorit ja maksin tõsist hinda. Muidugi, ma langesin märkimisväärselt palju kaalu, kuid mu keha andis mulle kiiresti teada, et seda on liiga palju, liiga kiiresti.

Kalorite dramaatilise kärpimisega juba ettevalmistamise ajal on mitmeid riske.

Teie juhend parimate söögiks ettevalmistatavate konteinerite ostmiseks

Alustuseks on teie kaotatav kaal kombinatsioon glükogeenist ladustatud süsivesikudveest, liigsest keharasvast ja kindlasti ka lihaskoest - võistleva füüsise sportlase kõige hullem õudusunenägu! Kalorite langus põhjustab teie energia taseme langust, mis mõjutab teie võimet treenida. Kogesin agressiivse kalorikoguse tagajärjel mõned koledad päevad ja tõeliselt kehvad treeningud. Kui teie kaalulangus on plaat, pole enam vaja kaloreid kärpida - te ei saa lihtsalt olla agressiivsem!

Seejärel on teil laual väga vähe võimalusi, kuidas jätkata edasiminekut, kahjustamata ainevahetust. Minu soovitus on alustada oma ettevalmistamist väikese kalorite defitsiidiga. Tegelikult soovitan isegi nädalat enne ettevalmistamise alustamist leida kalorite säilitustase, eemaldades kõik rämpstoidud, ja määrata oma makrod, mis võimaldavad teil säilitada stabiilset kehakaalu.

HMR kaalulangus toidud

Seejärel tilgutage esimesel nädalal vaid — kalorit, millest piisab tõhusa kaloridefitsiidi loomiseks. Teie eesmärk on kaotada 0,5—2,0 kilo keharasva nädalas, mis on ohutu ja jätkusuutlik kogus. Lõigake oma süsivesikute tarbimisest saadavaid kaloreid ja väikest kogust toidurasvast, hoides valkude tarbimise stabiilsena kogu ettevalmistuse ajal. See selleks.

Laparoscopic left partial nephfrectomy - Renaud Bollens

Ärge tehke praegu midagi dramaatilisemat, sealhulgas ka süsivesikutega sõitmist, kuni olete oma ettevalmistustesse sügavalt sattunud. Ultimate kaalulangus sooki prep 2: teie progessi mõõtmine ebaõnnestus Algajate väga levinud viga on selle tiivustamine ja usaldamine, et nende tavalise lähenemisviisi modifitseeritud versioon on "piisavalt hea".

See võib neil algusaegadel toimida, kuid platoolise arengu korral peab teil olema süsteem, mille peale tagasi minna. Nagu paljud algajad, leidsin end peeglist nähtule nii keskendunud, et pöörasin skaaladele ja muudele edunäitajatele väga vähe tähelepanu. Pärast mitu nädalat kestnud ettevalmistamist hakkas peegel sama välja nägema ja mul polnud enam aimugi, kas ma edenen.

Meal Prep ideed kaalulangus

Kui ma oleksin oma lähenemises hoolikamalt käitunud, poleks seda juhtunud. Mõelge oma põhimõõtmiste registreerimisele.

  • Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde?
  • Rasva poletamine ripitud
  • 5 viga, mida algajad teevad võistluse ajal Prep - Atleetvõimlemine
  • Parimad söögiks ettevalmistatavad mahutid Teie juhend parimate söögiks ettevalmistatavate konteinerite ostmiseks Nii et hakkate söögikordade ettevalmistamist võib-olla selle päevase söögikorra ettevalmistamise juhendi abil algajatele.
  • Teie Juhend Parimate Söögiks Ettevalmistatavate Konteinerite Ostmiseks | Tervisliku toitumise

Need hõlmavad mitte ainult kehakaalu, vaid ka keha ümbermõõdu mõõtmeid, nagu teie rind, õlad, käed, vöökoht ja sääred. Salvestage see statistika ettevalmistamise alguses ja iga nelja nädala tagant, kaaluge end iga päev, tehke iganädalaselt progressipilte ja logige oma treeningud esindajasse.

Kasutage BodySpace'i ja jälgige kõike ühes kohas. Need edunäitajad on teie parimad sõbrad, kui enesekindlus algab või kui teie edusammud platseeruvad. Viga 3: üleminek ülikõrgete treeningute koolitusele On olemas vana idee, et väga kõrge treeninguga treenimine aitab teil kiiremini keharasva langetada ja lihaste lihaseid esile tuua.

1. Chicken and Broccoli

Ehkki kõrge repressiooniga treeningutel on koht treeningprogrammis, tuleb see võistluseelse tsükli ajal maksma suuri kulusid: jõu kaotamine, lihaste täiskõhu langus ja vähenenud lihasmass. Ja see toob kaasa suure pettumuse. Tugevuse langus on ettevalmistamise ajal vältimatu, eriti seetõttu, et kalorite puudus mõjutab teie energia ja hormoonide tootmist.

Kuid minu kogemuste kohaselt kiirendab ülikõrgetele kordustele üleminek ainult kiirust, millega kaotate jõu ja suuruse. Ikka soovite, et raskem kaalustimulaator säilitaks teie jõu Kaalulangus alias hoiaks lihaseid täiuslikumana. Vastus on, et treenige samamoodi, nagu treenisite, eelkõige oma lihaste ehitamiseks! Piisava raskuse kasutamine Ultimate kaalulangus sooki prep teil säilitada oma jõudu ja hoida lihaseid täiuslikumana.

Rasketest tõstmistest mahalaadimiseks kasutage ainult kõrge reprodutseerimise ja väikese raskusega treeninguid. Ja kui teil pole kuskil oma programmis tühjendusprogrammi, siis on teil vaja abi. Kui soovite treeningu ajal rohkem kaloreid põletada, kasutage lisaks rasketele raskustele valikulises koguses intensiivsustehnikaid.

Üks minu lemmikuid võistluseks ettevalmistamise Ultimate kaalulangus sooki prep on supersettid, mille viskan trenni lõpus, et lihast tõesti väsitada ja rohkem kaloreid põletada.

Võite Ka Nagu

Viga 4: vaade sotsiaalsetele LiPO R kaalulangus Minust sai ühiskondlik erak oma esimese võistluse ettevalmistamise ajal ja kahetsen seda tänaseni.

Ärge eksige: võistlusteks ettevalmistamine esitab väljakutse teie ühiskondlikule elule. Selle tulemuseks on tunduvalt vähem seltskondlikke sööke, jooke ja kokkusaamisi, kui lubasite end väljaspool hooaega.

See võib mõjutada ka teie suhteid.

Cheerleaderi kaalulangus

Teie partner või pereliikmed ei pruugi mõista, et sööte üksi, sööte erinevaid toite või võtate Tupperware'i perekondlikel väljasõitudel. Kuid siin on asi selles, et toetava osavõtja Kaalulangus kasi veenid on ettevalmistamisel positiivsete kogemuste saamiseks hädavajalik.

Veelgi enam, ma väidan, et peate kutsuma teisi oma maailma. See ei saa olema lihtne.

Thermo Rip Fat Burner Arvustused

Võistluseks ettevalmistamine võib olla väga enesekeskne aeg ja see on teie tasakaalu leidmine, samal ajal end sõpradest ja perekonnast eraldamata. Kuid kui soovite jätkata aastaid hobina või isegi professionaalina võistlemist, pole teil valikut. Mul on olnud väga õnne, et mul on väga toetavaid sõpru ja pereliikmeid, kuid paljud 11 LB kaalulangus, kellega ma olen rääkinud, on minevikus kannatanud tänu sellele, et nad lasksid võistluse ettevalmistamisel oma elu paremaks muuta.

Ärge laske sellel teiega juhtuda. Viga 5: maratonitreeningute läbiviimine Nii nagu toitumise puhul, kipuvad ka algajad, kes pole kindlad, kuidas võistluste ettevalmistamist alustada, kõik algusest peale. Nende treeningud muutuvad kohe oluliselt pikemaks, kui nad enne olid, mahukate tõstmistreeningute, lõputu hulga südame ja vähese puhkepäevadega või ilma.

6 Weight Friendly Dinner Recipes to Kick Start Your Healthy Eating

Kuna neil on kalorite defitsiit, on nende keha palju haavatavam energiakulu jaoks märkimisväärses koguses lihaskoe põletamiseks.

See lähenemine ei tasu ära. Pikaajaliselt suure intensiivsusega treenimine viib tavaliselt varajase läbipõlemiseni ja paneb sind Ultimate kaalulangus sooki prep välja nägema tasane või jäme.

Kui teie kardiotreening on liiga ammendav koos pikkade jõusaaliseanssidega, saate end kurnata. Siin Ultimate kaalulangus sooki prep parem lähenemisviis: piirake oma jõutreeningu kestusega mitte üle tunni, välja arvatud soojendus ja kardio. Olge jõusaalis efektiivne, keskendudes mitmeliigilistele harjutustele ja vältige igal treeningul treenimist kuni läbikukkumiseni.

Teie taastumine aeglustub keharasva ja kalorite vähenemise tagajärjel, nii et arvestage sellega ja veenduge, et olete programmeeritud piisavalt puhata. Kardio osas olge konservatiivne ja kasutage seda abivahendina suurema kaloridefitsiidi loomisel. Prepimise esimestel päevadel Ultimate kaalulangus sooki prep piirata kardioseansside arvu, tuginedes soovitud efekti saavutamiseks peamiselt oma dieedile.

Kui olete saavutanud platsi, lisage enne uuesti hindamist vaid iganädalast kardioseanssi. Kõrvaldage need viis tavalist algaja viga ja saate suurepärase alguse. Prep nõuab endiselt rasket tööd, järjekindlust ja pühendumist, kuid protsess Ultimate kaalulangus sooki prep palju sujuvam ja hoiate kokku rohkem lihaseid, põletate rohkem keharasva ja muudate võistlemise nauditavamaks.

Võite isegi teada saada, miks nii paljud sportlased tulevad tagasi teise laskmise jaoks.