Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

See aitab mul püsida motiveeritud, kuni jõuan finišisse. Peale testi tulemusi sain väga professionaalset nõu, kuidas võiksin enda toitumist muuta ning milliseid alternatiivseid toiduaineid kasutada.

Tervisliku kuu jooksul kaalust alla võtta tundub keeruline, kuid see pole võimatu neile, kes keskenduvad ja pingutavad.

Täiuslik toitumine, et kaotada 10kg kuus?

Saladus on toitev toitumine ja regulaarne treenimine. Sammud 1.

Esimene asi, mida saate teha, on mõelda kogu kuu konkreetne kaal või eesmärk mis on realistlik. Mõelge täpselt, mitu kilo soovite kuu jooksul kaotada, ja muudele eesmärkidele, mis teie tervist ja heaolu parandavad.

Eesmärkide seadmine

Võite proovida kaotada näiteks g kuni 1 kg nädalas. Kuu lõpus ulatub see 2—4 kiloni. Kõike, mis ületab seda väärtust, võib olla tervislikul viisil võimatu saavutada.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud mõelda ka eesmärkidele, mis on seotud liikumise ja igapäevaeluga, näiteks 30 minutit trenni kolm korda nädalas.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

See aitab mitte ainult kaalust alla võtta, vaid on ka üldiselt tervislik. Pidage meeles, et kaotamine palju kaal korraga on riskantne ja ebaefektiivne; mida kiiremini keha rasva põletab, seda lihtsam on seda tagasi saada.

Seetõttu on oluline teha realistlikke otsuseid ja mitte järgida moehullu dieete näiteks võtta tablette või vitamiine, mis väidetavalt aitavad näiteks "kuivada". Tehke oma mõõtmised. See on peamine viis, kuidas saate oma arengut jälgida ja teada saada, kas teie dieedi muutused mõjutavad või mitte.

Kaalu jälgimiseks ja registreerimiseks minge üks või kaks korda nädalas skaalale.

Kuidas vähendada rohkem kui 5 kilogrammi kuus

Tulemused ilmnevad tõenäoliselt protsessi esimese 15 päeva jooksul. Tehke kindlasti mõõtmised, sest mitte ainult kaal ei määra, kui palju kilo kaotate.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

Mõõtke iga kahe nädala tagant oma õlad, rinnaosa, vöökoht, puusad ja reied, et näha oma edusamme kogu kuu jooksul. Pange oma edusammud päevikusse kirja. Selle abil saate valmistuda kehakaalu langetamiseks, enese motiveerimiseks ja protsessi veelgi paremaks jälgimiseks. Kirjutage alguses oma kaalulangusest ja eesmärkidest.

Kuidas kaotada rohkem kui 5 kilogrammi kuus (fotodega) - Vihjeid -

Pange kirja, mitu kilo soovite kaotada ja kuidas te oma edusamme jälgite. Kirjutage ka oma dieedi või igapäevase elu aspektidest, mida soovite muuta, näiteks sooda vähendamine, rohkem trenni tegemine, rohkem puuviljade söömine jne. Lisaks saate üksikasjalikult kirjeldada oma dieeti ja harjutusi. Uuringud näitavad, et seda tüüpi seiret teostavad inimesed suudavad paremini oma eesmärkidest kinni pidada. Kaalu langetamiseks peate vähendama oma päevast kaloraaži.

Selleks lõigake need lihtsalt oma dieedist Kaalulangus Leicester või Fat Burner Naine paevas trenni tegema.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

See tähendab: grammi kehakaalu langetamiseks peate nädalas vähendama kalorit. Selleks vähendage tarbimist kalori võrra päevas, et jõuda kuu lõpuni kokku ,5 naelaga. Kasutage päevikut või mobiiltelefonirakendust, et mõista, kui palju kaloreid saate toidust lõigata.

Tervisliku kuu jooksul kaalust alla võtta tundub keeruline, kuid see pole võimatu neile, kes keskenduvad ja pingutavad.

Lahutades ½-1 kg nädalas, lahutage kalorit päevas. Ärge sööge vähem kui kalorit päevas, et vältida toitumisvaeguste tekkimist, rasvase massi kaotamist või kehakaalu langetamise takistamist. Protsess võib isegi täielikult peatuda, kui teie dieet pole tasakaalus.

  • Mida ei tasu kindlasti teha, kui soovid kaalu langetada? - Elis Nikolai : Elis Nikolai
  • Eesmärkide Seadmine | Perekond ja lapsed
  • Eesmärkide seadmine Eesmärkide seadmine Eesmärkide seadmine on motivatsiooni kõige olulisem samm.

Parim viis kalorite vähendamiseks on süüa toitvaid, madala kalorsusega toite ja harjutada harjutusi. Lisage valgud, puuviljad ja köögiviljad igasse söögikorda. Kaalu langetamiseks ja kogu kuu jooksul vähem kalorite söömiseks peaksite tarbima madala kalorsusega toitaineid. Nendes toitudes on vähe kaloreid ja palju valke, kiudaineid, vitamiine ja mineraale.

Lahjad valgud hõlbustavad kehakaalu langetamist ja jätavad keha kauem rahule. Tarbige iga söögikorra või suupistega 85— g lahja valku.

Kuidas kaalust alla võtta üle kuu

Head näited: kana, veiseliha, munad, madala rasvasisaldusega piimatooted, tofu või köögiviljad. Lisaks valkudele on puu- ja köögiviljad ka toitvad ja madala kalorsusega. Need sisaldavad suures koguses kiudaineid, mis hõlbustavad seedimist ja jätavad keha rohkem rahule.

Lisage puuviljad ja köögiviljad iga söögikorra või suupiste juurde. Söö ½ tassi puuvilju või väikest tükki või 1 tass köögivilju või 2 tassi lehtköögivilja.

9 SMART-eesmärgi näidet kaalulangetamiseks aastal 2021

Puhtad teraviljad on paremad ja toitvamad kui rafineeritud terad ja valge jahu. Lisage need Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud dieedile, et sellest kasu saada.

  • KUIDAS KAALUST ALLA VõTTA üHE KUU JOOKSUL (PILTIDEGA) - ENTSÜKLOPEEDIA -
  • Kaalust alla 3 kuu jooksul 15 kg
  • Kaalust kaotas Kovalkovi tehnika Kaalust alla 3 kuu jooksul 15 kg Kuu aega saate kergesti kaalust alla võtta.

Täisteratoodetes on lisaks vähem töödeldavale ka rohkem valke, kiudaineid ja muid olulisi toitaineid. Teravilja portsjon on umbes ½ tassi 30 grammi. Lisage iga päev oma toidukorda kaks või kolm portsjonit.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

Uuringud näitavad, et dieedid, milles on vähem teravilju ja muid süsivesikuid, aitavad kaalukaotusele rohkem kaasa kui madala kalorsusega dieedid.

Protsessi kiirendamiseks piirake teravilja.

3 VIISI, KUIDAS 3 KUUGA KAOTADA 23 KG KAALU - NÕUANDEID -

Ära tee ajast nii palju suupisteid. Liiga hilja söömine võib olla kahjulik ja aidata kaasa ka kaalutõusule - veelgi enam, kui kavatsete rasva põletada kuu aja jooksul. Ole ettevaatlik ja mõõdukas. Mõned suupisted sobivad isegi neile, kes soovivad kaalust alla võtta. Söö midagi, milles on maksimaalselt kalorit, samuti palju valke ja kiudaineid.

See kombinatsioon annab energiat, olulisi toitaineid ja rahulolutunnet kauem. Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud suupistel võib olla madala rasvasisaldusega juust ja puuviljatükk või mõni Kreeka jogurt või keedetud muna. Sööge suupisteid ainult tund või kaks enne järgmist sööki, kui tunnete end näljasena. Ärge sööge midagi, kui teil on järgmise söögikorra jaoks vähe aega. Sel juhul võtke enese kontrollimiseks vett või mõnda muud kalorivaba jooki.

Realistlik kaalulangus eesmark 3 kuud

Lõika ebatervislikud toidud. Aeg-ajalt saate endale lubada, kuid peate piirama igapäevaselt söödud jama kogust, kui soovite tõesti kuu aja jooksul kaalust alla võtta. Seda tüüpi tooted on tavaliselt väga kalorikad ja sisaldavad vähe toitaineid. Mõned näited: Külmkapp.