Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Lihtsalt kultuurilistel põhjustel. Nagu eelnevast poleks veel küll. Toetuse saad kanda arveldusarvele:. Ma arvan, et probleemiks on just see, et teoorias on see kõik kena, kuid väga raske järgida reaalses elus. Ka Piiblis mainitud paastumise juhtumid ei ületa oluliselt 40 päeva.

Kas sa oled kunagi mõelnud, kust tulevad mõningad sinu uskumused, et asjad käivad just nii ja mitte mingil juhul kuidagi teisiti?

Me kõik usume mingeid teatud asju, mille puhul me lihtsalt TEAME, et need on tõde, kuid tegelikult pole kunagi mõelnud, miks me nii Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus või Kuidas eemaldada relvade rasva on tõestus.

Ma olen viimastel aastatel haiguse tõttu paljudest oma vanadest uskumustest lahti lasknud, sest näha oli, et paljud tervisega seotud uskumused, mida meile lapsepõlvest alates õpetatakse ja meedias korrutatakse ilmselgelt polnud mind viinud sinna, kus keegi olla sooviks.

Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Kuna suur osa mu maailmast varises kokku, siis ma hakkasin uuesti nullist peale ja tuli välja, et palju asju, mida ma uskusin, olidki lihtsalt uskumused, millel tegelikult polnud mingit erilist põhjust. Kõigist neist teemadest tuleb ükskord juttu ja siis ma selgitan täpsemalt, millistel põhjustel ma kõik need uskumused kuu peale saatsin, kuid lühidalt öeldes söön ma enamasti 2 korda päevas ja vahele jätan just hommikusöögi, ma ei söö lihatooteid ega ka mitte Vahemere-stiilis toitu, ma ei kasuta toidu valmistamisel rasvaineid ega ujuta oma salateid oliiviõliga üle arvates, et see on hirmus tervislik.

Paastumine_FB Live 14.05

Toitumisnõustajad propageerivad nagu ühest suust, et regulaarsed toidukorrad kogu päeva jooksul aitavad nälga kontrolli all hoida ja seega peaks sööma 6 einet päevas, et mitte lasta oma veresuhkrul langeda, seedesüsteem töötaks kogu aeg täiskäigul jne. Ideaalne elu peaks käima valemi järgi: hommikusöök, snäkk, lõunasöök, snäkk, õhtusöök, snäkk.

See pole päris õhust võetud, sest paljud uuringud tõesti näitavad, et saledad inimesed söövad tavaliselt sagedamini kui ülekaalulised või rasvunud inimesed.

Samas pole kindlaid andmeid, et see on just sagedasti söömine, mis aitab inimestel kaalu kaotada või säilitada.

8 kaalulangetuse nippi

Mõtle nüüd korra loogiliselt, kas meie eelkäijad, kelle keskkonda ja elustiili silmas pidades on meie keha toimemehhanismid loodud, sõid ja näksisid pea iga paari tunni järel? Nad olid sunnitud kogu aeg paastuma ja seejuures veel end füüsiliselt liigutama, kas saaki jahtides, ise metsloomade eest põgenedes või süüa otsides. Kuna toitu oli piiratud koguses, siis ellu jäid ainult need, kes kõige paremini suutsid kohaneda toidupuuduse perioodidega.

  • Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.
  • Parimad rasvapoletuslahendused
  • On tehtud tohutu arv uuringuid, mis toetavad ideed, et intervallpaastumine võib olla üks kõige kasulikumaid toitumisharjumusi.

Me oleme mitmel korral juba varem käsitlenud seda teemat, et rakud ja organsüsteemid omandasid mehhanismid, et nendes keerulistes keskkondlikes tingimustes ellu jääda. Üks selline kohanemine on seotud ainevahetuse võimest lülituda ümber maksa- ja lihasrakkudes oleva glükogeeni kasutamiselt rasvhapete muundamiseks ketokehadeks ning nende energiaks kasutamine.

Meie bioloogiline kell aitab sünkroniseerida ärkamist, puhkamist, söömist Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus paastumist ümbritsevate tingimustega, et kohaneda aastaaegade vaheldumise, muutusega päeva pikkuses ja toidu olemasoluga.

Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Eluvormide kujunemisel meie planeedil on suurt rolli mänginud igapäevane valguse ja pimeduse vaheldumise tsükkel, näiteks mõjutab see meie kehatemperatuuri ja teatud hormoonide näiteks melatoniin, kasvuhormoon, kortisool eritumist. Täpselt samuti on evolutsiooniliselt välja kujunenud ööpäevane toitumistsükkel: enamikel loomadel vahelduvad söömisperioodid paastumisega, millest Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus tihti kattub uneajaga.

Üks osa sellest on ka võime süüa korraga palju toitu, kui see on kättesaadav ja sellest osa talletamine tulevikuks ehk siis paastuperioodiks ilma, et periood, kus toitu ei tarbita, kahjustaks meie vitaalsust ja füüsilist võimekust.

Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Pärast 24 tunni paastumist sisenevad inimesed, närilised ja teised imetajad alternatiivsesse metaboolsesse faasi, mis sõltub vähem glükoosist ja rohkem ketokehadest. Paastumisaeg on samuti oluline selleks, et keha saaks olla puhkerežiimil ja end tervendada, et organism oleks võimeline koguma energiat, kuni saabub päevavalgus või kuni toit on lõpuks jälle kättesaadav.

Seeläbi on inimesed väga vastuvõtlikud rasvumise, diabeedi, südame-veresoonkonnahaiguste, vähi ja neurodegeneratiivsetele haigustele näiteks Parkinsoni tõbi.

Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Kaasaegses ühiskonnas elame me väga erinevalt: päevavalgus ei dikteeri meile enam ette, mida me saame ja ei saa teha. Kunstliku valguse olemasolu võimaldab meil tegutseda kogu ööpäeva jooksul, mistõttu me ei järgi enam valguse ja pimeduse vaheldumist.

Paastumine 18 tundi paevas kaalulangus

Näiteks võimaldab see graafikuga tööd paljudes sektorites nagu tööstuses, transpordis, tervishoius, avaliku korra ja turvalisuse tagamises, meelelahutuses, infotehnoloogias, turisminduses, toitlustamises jne.

Need teenused ja tööstused omakorda võimaldavad ülejäänud rahvastikul olla ärkvel, aktiivsed ja näljased pikema aja vältel, kui see looduslikes tingimustes võimalik oleks.