Lihtne kaalulangus elustiili muutused, 5 Levinud valed, mida inimesed endale kaalukaotuse operatsiooni kaalumisel ütlevad

Enne kaalulangetamise operatsioonile siirdumist mõelge, kas olete tõesti raske töö teinud. Hiljuti avaldas aga Cowell, et on viimase aastaga veelgi kaalust kaotanud ja eriti nüüd, Los Angeleses koos kallima ja pojaga karantiinis olles. Isegi kui sööte aeg-ajalt maiustusi või lemmiktoitu, võite siiski kaalust alla võtta.

Kas see on tõesti nii lihtne? Naine muutis elustiilis vaid üht asja ja võttis 30 kilo alla

Üldiselt on parim viis jätkusuutlikuks kaalulangetamiseks kombineerida elustiili, toitumist ja treeningut. Seega, kui teid ei huvita dieedipidamine, jätke see vahele ja võtke kaalust alla võtmiseks mõned lihtsad elustiili muudatused.

ZIGO

Sammud 1. Kui teie plaan on dieedi pidamise asemel väikseid elustiili muutusi, ei kaota te palju ega langeta kehakaalu aeglaselt võrreldes tarbitud kalorite või dieedi arvutamisega. Eesmärk on järk-järgult kaalust alla võtta iga nädal või kuu.

Kaalu kaotamine on lihtsam, kui seate ühe suure pikaajalise eesmärgi asemel saavutamiseks tagasihoidlikud eesmärgid. Liiga suur eesmärk võib viia kaalulangetusplaani kaotamiseni.

Lihtne kaalulangus elustiili muutused

Väiksemate eesmärkide seadmine ja realistlikkus on edu võti. Ehkki ilma dieedita on võimatu kaotada igal nädalal palju kaalu, pole proovida nädalas alla 0,5—1 kg kaalust alla võtta ohutu viis.

Kaotamine rohkem kui see tähendab, et sööte ebapiisavalt, mis võib viia alatoitumuseni, pakkumata organismile vajalikke toitaineid.

Lihtne kaalulangus elustiili muutused

Pange kirja kõik elustiili muudatused, mida saate teha. Kuigi see ei nõua teie dieeti ega kalorite arvutamist, mida te tarbite või vähendate toidu tarbimist, nõuab kehakaalu langetamine siiski elustiili muutmist.

Kaalust alla võtmine on isegi olemas

Eesmärkide saavutamiseks võite neid väikeseid muudatusi teha oma elu paljudes aspektides. Töötage aeglaselt tasemel, mis teile sobib. Õiged elustiili muutused on see, mis paneb sind end pikaajaliselt kohandama. Vanade harjumuste juurde naasmine võib taas kaalus juurde võtta. Ideed väikeste muudatuste alustamiseks on järgmised: Minge lifti asemel trepist, vähendage gaseeritud vett või mitte, jooge 2—3 korda nädalas, sööge rohkem köögivilju.

Lihtne kaalulangus elustiili muutused

Pidage meeles, et elustiili muutmine ei ole sama mis "dieediga dieet". Kui see on nii, siis pole teil huvi seda teha ja te ei saa seda kaua teha. Koostage söögikava. Isegi kui te ei järgi kindlat dieeti, aitab teie dieedi kavandamine kaalust alla võtta.

  1. Kaalulangus 7 paeva vee kiiresti
  2. Parim viis rasva poletamiseks kuu jooksul
  3. Simon Cowell
  4. Kaalulangu on paljude inimete jaok populaarne eemärk.
  5. Mis on koige ohutum rasvapoletaja

Uuringu juhtiv autor märkis, et "me ei ole oma geneetilise meigi täielikud orjad ja suudame oma käitumist muutes oma tulevasele tervisele palju muuta", seega ärge lootke oma geenidele ettekäändena. Üks mõeldav tegur on see, et kuigi operatsioon ise võib olla madala riskiga, on teil oht operatsiooni hooletuse või õnnetuse ohvriks igal ajal, kui teile operatsioon tehakse. Samuti on oluline tagada, et oleksite kaalunud pikaajalisi riske ja arvatakse, et arvukad edasijõudvad mõjud mõjutavad patsiente ka aastaid pärast operatsiooni.

9 viisi vaimse kaalulanguse ettevalmistamiseks - kaalukeskus - Healths -

Mõelge oma eesmärgist kui kaalustkontroll ja pidage meeles, et soovite lähitulevikus jääda oma uue tervisliku toitumise juurde. Kui te dieedite ja seate ebareaalseid ootusi, taastate tõenäoliselt kaotatud kaalu kohe, kui plaanist maha lähete. Kuid kui muudate saavutatavaid elustiili muudatusi, jäävad kaotatud kilod eemale.

Enne oma uue elustiili juurde asumist valmistuge korralikult, järgides edu mõttes seda vaimset kontrollnimekirja. See võib olla nii lihtne, kui soov välja näha ja ennast paremini tunda - 30 lisakilo ringi lohistamine väsitab ja loid ning riietes on ebamugav.

Loe lihtne kaalulangus elustiili muutused Full Video ärakirja

Või võib teil olla konkreetseid tervisevajadusi, näiteks vähendada diabeediriski või vähendada kõrget vererõhku. Kaalu langetamise tõeliste hüvede suhtes psühholoogiline ülesehitamine loob motivatsiooni, mis muudab söögikava ja treeningkava järgimise lihtsamaks, selgitab Heather Bauer, RD, raamatu autor Leib on kurat: võida kaalulangetamise lahing, võttes oma dieedidemonite kontrolli alla. Kui järgite ranget dieediprogrammi, mille käigus sunnite teatud toitude tarbimist ülemäära vähendama, siis lõpuks jõuab see ainult teie endile.

  • 5 Tavalised valed, mida inimesed ütlevad kaalulangetusoperatsiooni kaalumisel endale - Elu -
  • Looge kaalulanguse tugivõrgustik iStock Enne kui saate nautida tervisliku kaalulangusega kaasnevaid füüsilisi muutusi, peate esmalt läbima vaimse muutuse, mis aitab teil vanu halbu harjumusi kaotada.
  • Slimming Vape mahl
  • 68 paeva kaalulangus
  • Mis on parim rasva poletamine toit

Jo-jo efekt on see, kui dieediprogramm tagab kiire kaalulanguse, kuid lõpuks kaal normaliseerub või isegi suureneb. Jojo-efekti tõttu toimuvad drastilised kehakaalu muutused võivad arvatavasti põhjustada ka mitmeid füüsilisi ja vaimseid haigusi.

Lihtne kaalulangus elustiili muutused

Mitmed uuringud on näidanud, et jo-jo efekt võib suurendada kõrge vererõhu, kõrge kolesterooli ja sapipõie haiguste riski. Sel põhjusel soovitavad terviseeksperdid täiskasvanutel, kes ei ole rasvunud ja kellel pole kehakaaluga seotud terviseprobleeme, säilitada stabiilne kehakaal, et vältida jo-jo-efekti tõttu terviseprobleemide tekkimise ohtu. Kaalulangetamine ja kaalu taastamine võivad avaldada negatiivseid psühholoogilisi mõjusid, nagu lootusetus ja depressioon.

  • Dieedita kaalulangus - Vihjeid -
  • Ideaale kehakaalu omamine on igaühe unitu.
  • Kaalust alla võtmine on isegi olemas - Elu -
  • Kaotasin nelja kuuga üle 10 kg: ”Elustiili äppi on nii mugav ja lihtne kasutada!” | Elisa Eesti
  • Keha rasva poletusreziimi
  • Tervislikum viis rasva poletamiseks
  • Slimming Sukkpuksid Arvustused

Normaalse kehakaaluga naistel, kellel oli täiskasvanueas jo-jo-efekt, oli 3,5-kordne suurem südamepuudulikkuse äkksurma risk, samas kui südame isheemiatõvega seotud surma oht 66 protsenti. Cowell süüdistas oma vigastustes enda ebatervisliku elustiili ja tõsiasja, et ta elas nagu vampiir, ning oli magamise asemel hoopis iga päev kaheksani hommikul üleval. Cowell tunnistas, et on praeguseks kokku alla võtnud ligi 30 kilo.