Kondimine 6 miili paevas kaalulangus

Jkjk no ur fine sa oled täiesti tervislik. Jooga ja aeroobika peaksid sind toonima, sest jooga juhendaja võin selle eest anda.

Niisiis, siin on küsimus: kui kaalulangetamiseks kulgeb jalgsi, siis kui kaugele peaksite iga päev kõndima? Sellele küsimusele vastamine sõltub suuresti sellistest teguritest nagu teie vanus ja teie sobivus. Üldiselt võivad inimesed, kes on oma tervisekäigu alguses, alustada vähem kõndimisega.

Mõõt on keskmiselt kuni sammusõltuvalt teie pikkusest ja sammu pikkusest. Kuidas põletada rohkem kaloreid kõndides Kui soovite kõndides rohkem põletada kaloreidon nende kalorite arvu tootvate metaboolsete ekvivalentide MET uuringud näidanud, kuidas seda teha. Te põletate rohkem kaloreid kõndides rohkem miili. Jalutuskäigu ajal kiiremini on vähe mõju iga kilomeetri kohta põletatud kaloritele, kuid see võib olla vahepeal erinev, kuna teete sama aja jooksul rohkem distantsi. Kui teil on jalgsi ainult 15 minutit või 30 minutit, siis on kiire strateegia kiire strateegia.

Kui kuulute sellesse kategooriasse ja soovite kaalust alla võtta mõned kilod, peaksite püüdma kõndida umbes 5 miili päevas. Ühes Aastal uurisid teadlased ajakirjas Avaldatud artikli jaoks üle terve täiskasvanu Füüsilise aktiivsuse ja tervise ajakirija jõudis järeldusele, et 18—aastased naised peavad kaalulanguse saamiseks kõndima 12 sammu päevas umbes 6 miili. Tõesti usun, et teie lihaseid on kasvatanud ja seetõttu on teie kehakaalu langus kõige parem mitte kellelgi.

Brad kõnnib ja jooksutab kooli iga päev, kui ta keskmiselt 5 km möödub 9 km ja harrastades koolist hommiku kaugus on 6 km ja kogu reis on 1 tund, kui kaugel bradist kõnnib? Brad kõnnib ja jooksutab kooli iga päev. Ta keskmiselt 5 km kõnnib ja 9 km jooksutab sörkimist.

Kaugus kodust koolini on 6 km ja kogu reisi kestab 1 tund. See tähendab, et ta kõnnib umbes 3, 75 km kaugusel.

kondimine 6 miili paevas kaalulangus

Kas on normaalne, kui tüdruk kaalub naela ja 5'6 tolli pikk ja mitte paksu? Normaalsus on ülehinnatud.

Pealegi võib see olla lihastik. Lihaskude kaalub rohkem kui rasv. Im 5'6 ja ma olen aastane tüdruk ja kaalute jooksu rajal ja töötavad välja 5 korda nädalas 3 päeva ja 2 päeva kaalul toas soovivad kaotada vähemalt 15 £, mida ma peaksin tegema?

Esimene asi on vaadata, mida sa sööd. Sa pead põletama rohkem kaloreid, kui võtate sisse. Üksinda ei tee midagi, keha peaks kasutama umbes kalorit. Töötades välja ja ma ei tea, kui intensiivne on teie treeningon kogu päeva kulu 2 ja 2 vahel; me ütlemeet muuta see lihtsamaks. Nüüd, loodan, et olete pööranud tähelepanu matemaatika klassisei soovi te päevas rohkem kui kalat. See võtab 3, kaalu, et kaotada nael. Võime öelda, et võtate ainult päeva, mis jätab ülejäänud. Pidage meeles, et lihaste rasva vahetamine ei näita kehakaalu langust.

Kui te Meilleur Fat Burner Pour femme kaotada 20 naela, kas jalgrattaga sõidate 5 miili või jalgsi 5 miili kaugusel? Iga kaalukadu katse peab alustama sellega, mida sa sööd süüa, sest toidud, mida meil täna on saadaval, võivad olla nii suured kalorit.

Kui te ei kontrolli oma tarbimist, on sujuvalt võimatu kehakaalu ära kasutada … Üks 5 miili või ühe jalutuskäigu kaugusel 5 miili kaugusel ei lase teil piisavalt kaotada, et seda mõõtaks, kuid kondimine 6 miili paevas kaalulangus sa saad mitu nädalas, saab see tõesti midagi muuta.

Jalutuskäik on eelistatavam. Kui saate seda teha ja mitme nädala möödudes käia, peate nägema mõningast edu. Kui palju kaalu võite kaotada, kui sõidate jalgrattaga 2, 5 miili kaugusele ja jalutate 2, 5 miili päevas 7 päeva nädalas?

Noh, see sõltub sellest, kui palju sa juba kaalute, kui kiiresti sa sõidad ja kõndisid ning kuidas oma keha töötab. Kui te kõnnite 2 miili 5 päeva jooksul, võite kaotada kõht rasva? Kui te kombineerite seda, kui te ei tarbi liiga palju kaloreid, siis võite hakata kaotama rasva. Kahjuks ei saa te mingisugust rasva organismis sihtida, olenemata sellest, millist treeningut teete. Kui palju kaloreid peaks 5'1 naela naisel sööma, kasutades jooksulint 5 päeva nädalas jalgsi 3, 5 km 3, 6 miili tunnis?

Sõltub sellest, mis su eesmärk on. Kalorite tarbimist saab hinnata ligikaudu 11 x [ideaalne kaal pb]. Kuid teie tarbimine ei tohiks olla väiksem kui kalorit päevas või üle väiksema teie hoolduskvaliteedi nt korral on teie hooldustase ligikaudunii et peaksite tarbima vähemaltvälja arvatud juhul, kui arst on selle järelevalve all.

Nii et kui teie tarbimine onsiis lihtsalt sööd piisavalt, et see arvestab, kui palju te sellel päeval treeningutega ka põletate nt kui te lastakse jooksulint kilogrammi ja siis sööte kalorit sel päeval.

Kui palju põletad, sõltub teie kehakaalust ja jõupingutustest - olge ettevaatlik, mida masin teatab, sest kui see ei palu teil oma kaalu sisestada, arvatakse kalorite põletatud aruanne tõenäoliselt naelale. On olemas mitmeid online-kalorite põletamise kalkulaatoreid, mille abil saate google, mis ütleb teile, kui palju te põletate iga harjutusega. Määrake, kas ma olen rasv. Kõhu on 40 tolli. Ma tean, et see on natuke ülekaaluline, kuid rasv?

Kas te võite kaalust alla võtta 2 miili jalgsi 7 päeva nädalas? Esialgu ei pruugi sa enam näha erinevust, kuid tulemused näitavad mõnda aega. Aga kui teete seda, peaksite minema vähemalt 3 miili tunnis. Ma olen rasv Ma kondimine 6 miili paevas kaalulangus 5'6 ja £ Ma tõstavad raskused ja spordi mu sõbrad öelda, et ma ei ole rasvane, aga ma ei ole veendunud, et tahan ainult mõned arvamused?

Ei, ja kui sa mängid palju sporti, siis ilmselt on see enamasti lihaseline. Miks ma ei kaota oma kehakaalu?

Alustage parema tervise nimel kõndimist Kas olete hõivatud inimene, kes soovib elada tervislikumalt ja parem välja näha? Kui jah, siis kraavi kurjad vabandused ja alustage kohe kõndimisprogrammi! Kõndimine pole mõeldud ainult liikumiseks - see võib olla ka väga tõhus viis heas vormis hoidmiseks! Siin on mõned suurepärased põhjused, miks peaksite kaalulanguse ja parema tervise nimel kõndima, EI jooksma. Kõndimine on parem valik Mitteaktiivsus põhjustab rasvumist ja halba tervist.

Ma sõidan oma jalgratta rajal kokku miili nädalas, ma söön 5 korda päevas vilja hommikul ja kana oad küpsetada ja kartulipüree iga muu söögikartuli jaoks? Kui te sõidate oma jalgrattaga miili nädalas ja sööte 5 korda päevas, kaasa arvatud puuviljad, kana, oad, köögiviljad ja kartulipuderid, siis võib-olla peate kaalust alla võtma kartulipüree. Te ei pruugi kaotada kaalu, vaid hoiab jalgrattaga nii palju mütsi kui lihastooni. Veenduge, et olete ka iga päev alkoholijoobes 8 klaasi vett, et aidata dieeti toomisel sööta toksiine kehast välja.

Kas on hea iga päev kaalude tõstmine? Kas on raske iga päev tõstma?

kondimine 6 miili paevas kaalulangus

See pole halb, kuid ka kasulik. Kui tõstad igapäevaselt kaalu, peaksite seda tegema ainult kuni tund. Teie keha ei saa füüsiliselt säilitada kõrge energiasisalduse massi tõstmiseks kauem kui see. Kui mõtlete pikaajaliselt näiteks kaalutegurite tõstmisel aasta või mitme kuu jooksulsiis peaksite võtma iga päev vabaks. Kui proovite kaalu tõsta lühema aja 3 kuud või vähem ja soovite kaalu tõsta nii tihti kui võimalik, võta vähemalt üks päev nädalas välja hea valik on pühapäev … liiga palju kaalu tõusmist.

Kuid kui teete liiga palju päevi, võib keha saada väga valus. On väga mõistlik võtta vähemalt üks päev nädalas, kui mitte Kui teil tekib valus, võtke paar päeva järjest välja.

Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima

Kui te otsustate valu läbi viia, võite lõpuks lihase, sideme või kõõluse rebimine. Öelda "ei ole valu ei võita" on väga vale. Kui teil tekib valu, lõpetage koheselt. On hea oodata väsimust, kuid valu ei ole hea … Lisage mõnda kardiot tavapäraseks. Kuid te ei tohiks iga päev kaalusid üles tõsta. Sa peaksid segama rutiini üles. Näiteks tõstetage kaalutõus ühel päeval ja tehke järgmise südametegevus.

Südamehaigused hõlmavad jooksmist, jalgrattasõitu, elliptilise masina käitamist, trepid või muud liikumisalast tegevust. See mitte ainult ei anna keha vahele kaalu tõstmist, vaid lubab ka teie kehal põletada kaloreid viisil, kus te ehitate lihaseid ja kaotate keha rasva.

Te ei tohiks ka sama tõstekoormust teha 2 päeva järjest. Näiteks kui te pingid vajutage, tehke kätt lokke, alaselge pikendusi ja tõmbeid ühel päeval, ärge tehke seda järgmisel päeval. Sa pead lasta neil lihastel puhata. Järgmisel päeval peaksite keskenduma lihadele, mida te välja ei töötanud, nagu jalgade laiendused, ülemise harjutuse harjutused, lokkide või mistahes kõhu harjutused nagu jalgratta treeniminekäe pikendamine töötab triceps ja hüppeliselt … Kui palju sa peaksid tegema?

Kui palju kaloreid põletatakse möödudes?

Siiski ei soovitata mingit harjutust maksimaalselt kasutada. Selge oht selle tegemiseks on see, et võite kergesti lihaseid tõmmata, vigastada ennast ja võib-olla liiga pahaks töötada paariks päevaks.

Ükskõik mis seadetes teete mingit harjutust, peaksite olema võimeline tegema kümmet neist. Kui te lähete pedaalile 25 naela, peaksite seda 10 korda saama.

kondimine 6 miili paevas kaalulangus

Kui teete õlg vajutage 50 naela, peaksite seda 10 korda tegema. Hea strateegia on teha 10, võtta 30 sekundi pausi, teha 10 uuesti sama masinagavõtta 30 sekundi pausi ja teha veel 10 sama masinaga. Sel moel suudate masinat kondimine 6 miili paevas kaalulangus maksimeerida ja millist lihaseid te töötate, mitte lihtsalt väikeste jõupingutuste tegemist … Kaalutõstmine esimest korda. Kui olete kaaluteguriga uus, siis ärge ületage seda esimesel päeval. Esimesed paar päeva on aeg, kus te tõenäoliselt ennast vigastaksite.

See pole kindlasti lõbus, kui arvate, et te võite teatud summa teha ja koju jõudmiseks ainult teada saada, et olete tõesti valus ja ei suuda järgmise nädala jooksul välja töötada. Veenduge, et te tõmbaksite enne, kui alustate tõste tõstmist, ja tehke ainult seda, mida teate, mida saate teha … Sinu keha kohaneb hästi. Suurim asi, mida peaksite mõistma kaalu tõstmise või üldise harjutamise kohta, on see, et keha sobib väga hästi. Kui teete 10 kordust 40 naela kohta.

Kuid kui te seda teete ikka veel nädala pärast, olete loonud nn "lihasmälu", kus teie keha põleb nii vähe kaloreid kui ka väikest energiat, kuna see võib sellel ajaperioodil seda massi. Seetõttu on väga tore treeningut sageli muuta. Muster on hea, kui te pidevalt tõsta kaalutase või võistkondade arvu, kuid kui teate, et te ei kavatse, püüdke rutiini üles vähemalt iga nädala järel … Näide Rutiinne.

Siin on näide rutiinist, mille keegi võib nädalat teha … Märkus: kõik tegevused hõlmavad kolme komplekti 10 repi, mille vahele on 30 sekundit, va südamehaigused. Esmaspäev: Rindkere treenimine laud, rindkerepress, pingutuspresskäte treenimine bicep-kõver, käe pikendamine … Teisipäev: südame elliptiline, jooksev … Kolmapäev: katkestus kerge südamega jääv kuju Neljapäev: -up, kogu kõhuõlu, jalgratta lööktagasi ülemine tagasi treening, alaselja pikendaminepuusad surnud tõus.

Reede: südame jalgratas, laine. Laupäev: jalad jalgade pikendamine, jalgade vajutus, jalgurõõm, squatsõla õlakoor, sõjaväepress, vertikaalne veojõu. Pühapäev: Break kerge südamega jääv kuju. Nagu "Sinu keha õnnestub hästi", kirjeldab eespool teie keha, hästi, kondimine 6 miili paevas kaalulangus. Kui teil on kehv ilm, kõndige siseruumides, näiteks kaubanduskeskuses. Külmade lihaste venitamise asemel soojendage viis minutit aeglaselt kõndides ja alustage seejärel kiiret kõndimist.

Aeglustage oma viit viimast minutit, et jahtuda. Pärast jahtumist tehke kindlasti kergeid venitusi. Alustage aeglaselt ja suurendage järk-järgult samme, et vältida valulikke lihaseid ja liigeseid.

Alustage jõu ja vastupidavuse arendamisel kaugemale ja pikemaks ajaks kõndimist. Alustage kõndides 5 või 10 minutit päevas, tehes vähemalt 30 minutit kardiovaskulaarsete hüvede nimel. Jagage oma minutiline jalutuskäik julgelt lühemateks seanssideks, kui vaja.

Kas päevas kaheksa miili kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Kui teete juba iga päev 30 minutit mõõdukat füüsilist tegevust, hakake rohkem tegema. Pikendage treeningu aega, kasutades lifti asemel treppe; väljuge bussist mõni peatus varem; parkige oma auto parkla kõige kaugemasse otsa. Tehke jõuharjutusi vähemalt kaks korda nädalas.

  1. Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust? - Toit -
  2. Onnelik viis rasvapoletaja osta
  3. 30 nõuannet kaalulanguse jaoks kõndides - Kaalukaotus
  4. Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus.
  5. Toidud, mis poletavad kiiresti rasva
  6. MIKS PEAKSITE KAALULANGUSE JA PAREMA TERVISE NIMEL KõNDIMA, MITTE JOOKSMA - ELU -
  7. KAS PäEVAS KAHEKSA MIILI KõNDIMINE AITAB KAALUST ALLA VõTTA? - TERVIS -
  8. Rapid kaalulangus 7 paeva jooksul

Kaaluge kergete käeraskuste kasutamist, et aidata oma ülakeha üles ehitada. Infundeerige oma programmi kõndides energiat; kasutage seda oma peamise treeningtegevusena või kasutage seda koos mõne teise järjestusega, et asju natuke segada.

Kas 10 miili kõndimine päevas on liiga palju kaalu langetamiseks?

Tee kõndimine lõbusaks; võta kaasa sõber või lemmikloom ja vali turvaline asukoht, mis sulle meeldib. Liitu jalutusklubiga. Värvake meeskonnakaaslasi või pereliikmeid õhtusöögijärgsele jalutuskäigule - veenduge, et nad suudaksid teie tempos ja kauguses kõndida. Jää jahedaks ja joo palju vett; kandke vajadusel päikesekreemi. Pidage meeles, et kiire jalutuskäik on suurepärane vähese mõjuga treeningtehnika suurepärase tervise saamiseks ja säilitamiseks.

See on lihtne ja odav viis treenida ning see on nutikas viis oma kaalu kontrolli all hoidmiseks. Teaduslikud uuringud tõestavad jätkuvalt, et kõndimine on kehale üldiselt kasulikum kui jooksmine. Kohustustest loobumine: Siin esitatud tekst ja lingid sisule on loodud ainult informatiivsetel eesmärkidel. Need ei ole mõeldud professionaalse meditsiinilise nõustamise, diagnoosimise või ravi asendamiseks.