Keto kaalulangus parast petta sooki

Kui Sa ilusti koostage oma tassi, siis peale rõõmu teenistuses ja ise toitu, Saate nautida vaadet nõud ja selle tulemusena on võimalik piirduda ka väiksema koguse sööki. Selle asemel, et kulutada oma vaimset energiat, et otsustada, kas petta või mitte, ja tunda end siis süüdi, suunake see välja, et välja selgitada, mis teile kõige paremini sobib. See vedelik dieet. Väikesed trikid ja saladused toitumine kaalulangus.

Pettused või päevad segavad ketoosi

Ikka ja jälle Keto kaalulangus parast petta sooki samu negatiivseid sõnu: "portsjoni kontroll", "välja lõigatud", "söö vähem", "kõrvalda", "detox" ja "ei".

Enamik Keto kaalulangus parast petta sooki on mitu korda proovinud teatud toite "välja lõigata" - ainult lestaks. Igasugune kaalukaotus on ajutine või mis veel hullem - olematu.

Keto kaalulangus parast petta sooki rasva kadu pubmed

Toidu- ja dieetitööstusel on siin ülekaal. Nad otsustavad, mida piirata, kuid saate ühe erilise vastutuse liiva, mida nimetatakse tahtejõuks. Kuni teil on jõudu "välja lõigata", "süüa vähem", "kõrvaldada" ja "detox" Kuid siin on see, mida toidu- ja dieetitööstus ei soovi, et te teaksite: Mõiste "tahtejõud", mis on seotud söödava toiduga, on müüt - ja see on see, mis seab teid kaalukaotuse kaotamiseks.

Keelud on dieedi ajal ja mitte kahjustada oma tervist.

Toidu- ja joogikategooriate suurte keeldude keelustamine kõlab nii äärmuslikult, see peab toimima, eks? Suvalisi piiranguid ei toetata ühtegi teaduslikku uurimistööd. Näiteks oad, läätsed ja täisteratooted on ühed kõige toitainerikkamad toidud, mida süüa saab!

See on ekstreemne tehnika, mis on mõeldud skaala ajutiseks nihutamiseks paar kilo alla. Lisaks tõelise toidu söömisega seotud rõõmude kaotamisele peate suure tõenäosusega tegema erandeid ka kõrgema süsivesinikusisaldusega toitude suhtes, kui teil on vähem keskkonnamõjusid, näiteks pühade, puhkuse või tööülesannete ajal.

Keto kaalulangus parast petta sooki Kiire rasvade kaotus nadalas

Sel ajal jätab tahtejõuga seotud keel teid täielikult ja üdini jubedaks. Olete "nõrk", "laisk" ja tunnete end vasakult, nagu oleks kaalulangus ja parem tervis võimatu. Yuji KotaniGetty Images Tahtejõud on kiirelt lahendatav lahendus, mis võib teid aeg-ajalt kella 16 ajal pruunide juurde pakkumisest kaugemale viia, kuid piirangud sisaldavad dieedid sõltuvad müütilisest kontrolli ideest, mis eirab inimese põhibioloogiat: Mida piirame, seda tõenäolisem on, et nurjuda.

Tegelikult leiti Miks see siis täpselt on? Nii paljud tegurid mängivad rolli selles, mida sööte, miks sööte ja kus olete füüsiliselt, kui sööte.

Kuidas võtta keto-petupäev õigesti

Mida rohkem me aga keskendume eesmärgi saavutamiseks vahendi söömisele piiramisele, seda vähem lõpetame oma füüsilise ja vaimse tervise tähtsustamise. See viib spiraalini hirmu, eraldatuse ja häbi juurde - tunneteni, mis kutsuvad meid esile depressiooni, ärevuse ja raskuste tõstmise pärast. Meie elu ei koosne söögikavadest, dieetidest ja kalorite arvestamisest - need koosnevad kogemustest, mis pakuvad rikastamist ja täideviimist mitmel viisil. Terviklikum lähenemisviis paremale tervisele algab sellest, kuidas me räägime ja mõtleme toidust, kuna see mõjutab meie tervist.

Kui olete minuga sellel teemal, siis võtame mõned neist päästikutest pea peale ja asendame need parema keelega.

Nimekiri on õige toitumine tõhusalt salendav, tra ja hea toitumine.

Riietumine küljele ja muud dieedimüüdid on lahti ühendatud : 11 teaduspõhist viisi, kuidas oma keha rohkem süüa, stressi vähem tunda ja oma keha suurepäraselt tunda amazon. Toitainerikkamate toiduvalikute tegemine Keto kaalulangus parast petta sooki tähenda, et peaksite kinni pidama rangetest ja kiiretest reeglitest, mida toitudele sööte.

Mõõdukus on järjekordne tropp seda on kõigi jaoks liiga subjektiivne määratleda! Kui tunnete end enne söömist, söömise ajal ja pärast söömist, aitab see teie enda norme suunata.

Mõelge toitudele, mis maitsevad suurepäraselt kuid ärge alati tundke end nii suurepärastenanagu toidud, mida te mõnikord sööte - mitte alati ja kindlasti mitte kunagi.

Kas saate keto dieeti petta? | Toit | May

Asendage "reeglid" valikutega. Tarbitud toidu osas juhiistmel olemine ei ole mingisugune proov, mida peate tegema - see on teie elu!

Kategooriateta Keto petupäevad: eksperdid jagavad, kui nad ketoosi tegelikult rööpast välja viivad Kas keto dieedil olles on võimalik petta päeva? Uurisime ekspertidelt, kas see on võimalik ja kas kukute ühe söögikorra ajal ketoosist välja. Tervisliku Toitumise The ketogeenne dieetmida tavaliselt tuntakse hüüdnime keto järgi, on viimastel aastatel muutunud laialt populaarseks - ja seda ei tee enam mitte ainult fitness-fanaatikud ja terviseguru. A madala süsivesikute sisaldusegarasva põletamine alternatiivina on selle dieedi eesmärk tarbimise vähendamine netosüsivesikud organismi sattumiseks ketoosi.

Ja elamiseks peate sööma, kas mul on õigus?! Pidage meeles, et teie tervislik seisund muutub, tehes sagedamini paremaid ja toitvamaid toiduvalikuid. Söödava toidu väärtustamine ja lõpuks see, kuidas tunnete, annab toidule liiga palju jõudu. Enda üle otsustamine on ausalt öeldes viimane asi, mida meil tänapäeval vaja on. Unustage "head" või "halvad" toidud ja kaotage täielikult "petmise" mõiste.

Sa sööd sööki, mis moodustab sinu päeva käigu - ükski toit eraldi ei saa teie tervislikku seisundit muuta ega rikkuda.

Keeksu Peaks vist Keeksuks või Kreepsuks ümber tegema, oleks tõepärasem. Rõõmus rull, sa küll tubli, et nii palju liigud. Täitsa wau! Aa kuidas sul eelmine kord õnnestus nii palju maha saada?

Arvestades bioloogiat versiooni "Ma ei saa söömist lõpetada Pöörduge esimeste poole ja olete Slimming Pasta vormis ülejäänud päeva vastu võtta.

Mõõdukuse asemel mõelge rohkem. Rohkem on tootmiseks rohkem. Kui valite söögikordade ajal suupistete või suupistete jaoks rohkem köögivilju ja rohkem puuvilju, kui see on saadaval, viib teid parema tervise saavutamiseks õigele teele.

Pidage meeles, et vastutate oma prioriteetide järgimise eest.

Which is better- low carb or Mediterranean diets?

Kui midagi tundub vastupandamatu või kui keegi üritab sundida teid tegema midagi sellist, mis ei tundu teie füüsilisele või vaimsele tervisele kasulik, tuletage endale meelde, et teil on valik.

Teil on võimalus süüa seda vastupandamatut küpsetist ja seda armastada. Samuti on teie valik öelda küpsistele küpsistega ei ka toiduga lükkamine võib olla alusetu kaastunde vorm. Ärge langege ohvriks - see on teie valik, millal saate oma armastatud toite nautida.

Keto kaalulangus parast petta sooki UCI tervise kaalulangus

Lõppkokkuvõttes pole piirangutel meie räpases, kirglikus igapäevaelus kohta. Jah, te sööte mõnikord liiga palju. Jah, te sööte suhkrut, kui te ei plaaninud magustoitu süüa.

Petukordade positiivsed ja negatiivsed küljed

Jah, mõnikord jätate hommikusöögi vahele ja mätsite oma sahtlisse kogunevaid sõõrikuid. Mis siis? Keegi pole immuunne igapäevaelu tegelikkusele.

Toitumine 1 Märts Dieet — suurepärane võimalus neile, kes soovivad kaalus kiiresti ja tõhusalt, ilma veeta liiga palju vaeva. Erinevaid toitumise väga palju. Nad kõik erinevalt mõjutada teie keha. Nii et enne, kui valida toit, läbida tervisekontroll ja loe nõuandeid toitumise isiklikust kogemusest. Selles osas kodulehel on sul võimalik ainult proovitud ja tõhusaid meetodeid kehakaalu kasutades erilist dieeti.