Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

See tähendab, et minutiline itsitamisfestival võib kulutada 40— kalorit. Kui mõlemad rühmad kaotasid märkimisväärses koguses kehakaalu, siis kõndimisrühma liikmed kaotasid keskmiselt umbes 4 naela 1,8 kg rohkem kui need, kes ei kõndinud.

Hoidke oma selga sirge ja kõht kõvasti sisse tõmmatud, et kehahoiakut toetada. Teie kõhul peaks tunduma, nagu tõmbaksite kinni kitsad püksid.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Hoidke lõug maaga paralleelselt, kui kõnnite kõrvadest maha tõmmatud õlgadega. Laske oma kätel mugavalt kiikuda. Kasutage loomulikku sammu ja kui soovite oma tempot tõsta, keskenduge tagumise jala suurema kiirusega ettepoole tõmbamisele. Kõndides hingake normaalselt, et hapnik voolaks teie töötavatesse lihastesse. Hoidke asendit umbes sekundit.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Vabastage aeglaselt asend ja pöörduge tagasi oma esialgse asendi juurde. Õhurattasõit on veel üks hea harjutus reie toniseerimiseks.

Kuidas kaotada 10 naela. kuu jooksulindi kasutamisel

Heitke selili, tõstke jalad üles ja liigutage jalgu nii, nagu sõidaksite jalgrattaga. Tehke seda nii minuti jooksul edasi kui ka tagasi. Korrake seda viis minutit. Istmed tõstavad teie kõhtu.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Võite proovida ka Kapalbhati pranayamat. Minge jõuharjutustele.

Alustage parema tervise nimel kõndimist Kas olete hõivatud inimene, kes soovib elada tervislikumalt ja parem välja näha? Kui jah, siis kraavi kurjad vabandused ja alustage kohe kõndimisprogrammi!

Kikkpoks, raskuste tõstmine, krõmpsud jne tugevdavad teie keha lihaseid. Uni aitab teil keha ja vaimu taaskäivitada.

Põletage kaalulanguse kaloreid

Niisiis, järgmisel päeval jalutama minnes ei tunne te end eriti väsinuna ega unisena. Mõni päev peate alkoholi vältima. Alkohol jaguneb suhkruks, mis lõpuks ladustatakse rasvana.

Mitu kalorit saate põletada? Sõltuvalt teie kehakaalust, kõndimistempost ja aja kestusest võite 20 nädala jooksul kaotada kuni naela. Piirid endokrinoloogias. Kõndimine on krooniliste haiguste ennetamisel kasulik, kuid kui mõtlete ka sellele, kas kõndides saab kaalust alla võtta, on ka vastus jah.

Kalorid põletasid kõndides

Mis puudutab seda, kui palju kaalu võite kõndides kaotada, siis tulemused on erinevad. Siiski üks Uuring leidis, et osalejad kaotasid kõndides keskmiselt kolm kilo. Ja see võib olla ilmne, kuid uuringust ilmnes ka see, et mida rohkem sa kõnnid, seda rohkem kaalu kaotad.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Jalutades 20 kilomeetrit päevas

Kõndimine nõuab varustusest vähe, seda saab teha enam-vähem kõikjal ja vähem on tõenäoline, et liigeseid koormaks jooksmine. Kuid see, et püsti kõndimine on inimestele lihtne, loomulik viis, kuidas kulutada energiat toidust, mida sööme, ei tähenda see, et me ei saaks õppida seda paremini tegema - ja suurendaks kõhupõletust.

Järgides allolevaid näpunäiteid, saate teada, kuidas kehakaalu alandamine on vähese mõjuga viis oma keha eesmärkide saavutamiseks. Kõnninipid enne kodust lahkumist. Valige sobivad kingad. Shutterstock Ainus jalutamiseks vajalik varustus välja arvatud juhul, kui see asub rannas on kingad ja on tõenäoline, et teil on juba tööks sobiv paar. Kõndimisjalatsitel on painduvad tallad ja jäigad kannalauad, et vältida küljelt küljele liikumist.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Tavaliste lamedate pindade jaoks on vaja ainult madala kontsaga kingi, mis on mugavad, pehmendatud ja kerged. Shutterstock Enne kui mõtlete tossude nöörimisele, mõelge lugudele, mida soovite kuulda, kui teete samme oma paigaldaja poole.

Suurepärane heliriba oma jalutuskäigule motiveerib teid rohkem pingutama ja kaugemale minema. Parim on see, et te ilmselt isegi ei märka lisapingutusi, mida lõpuks panete.

  1. Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -
  2. Ühendage treening ja dieet Kui alustate kaalulangetamise teekonda, on loomulik, et soovite tulemusi kiiresti näha.
  3. KAS 10 MIILI KõNDIMINE PäEVAS ON LIIGA PALJU KAALU LANGETAMISEKS? - TERVIS -
  4. KUIDAS KAOTADA 10 NAELA. KUU JOOKSULINDI KASUTAMISEL - TERVIS -

Otsige lugusid, mis on vahemikus 75— BPM - need tempod aitavad teil sünkroniseerida oma sammu rütmiga. Shutterstock Hea, kui teil on selge ettekujutus sellest, kus te igal päeval kõnnite.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Tunnete end mugavalt ja enesekindlalt, teades, mida kõndides oodata, ja ei raiska kõndimisaega lennuliini väljamõtlemisele. Proovige välja mõelda käputäis marsruute, mille pikkus, klass ja maastik erinevad. Ainult paar marsruudivalikut võivad teie uut takistada kõhu lõhkamise harjumus korduvaks muutumisest. Shutterstock Arvukalt uuringud kinnita, et tugeva tugigrupi olemasolu on saavutamise ja hoidmise seisukohalt ülioluline kaalulangetamise edukusjuures sotsiaalse tugivõrgustiku hulka kuuluvad inimesed kaotavad rohkem kaalu kui üksikud kolleegid.

See ei ole nali: tõeline naer võib põhjustada 10—20 protsendi kasvu baasenergia kulutamisel ja südame löögisageduse puhkeolekul, vastavalt ajakirjas avaldatud uuringule Rahvusvaheline ülekaalulisuse ajakiri. See tähendab, et minutiline itsitamisfestival võib kulutada 40— kalorit.

Shutterstock Me kõik ei ela San Diegos, mis tähendab, et peame toime tulema dünaamilise kliimaga.

Kaalulangus kondimine 6 miili paevas

Ärge lubage, et kuum, külm, märg, tuuline või jäine ilm hoiab teid kõhu juurest ära. Kui teil on kehv ilm, kõndige siseruumides, näiteks kaubanduskeskuses. Külmade lihaste venitamise asemel soojendage viis minutit aeglaselt kõndides ja alustage seejärel kiiret kõndimist.

  • Piirid endokrinoloogias.
  • Rasva kaotuse ajakirja artiklid
  • KUIDAS KõNDIDA 20 KM PäEVAS JA KAALUST ALLA VõTTA - TERVIS -
  • Miks peaksite kaalulanguse ja parema tervise nimel kõndima, mitte jooksma - Elu -
  • Kas iga päev 1 tunni kõndimine aitab kaalulangust? - Toit -
  • Kuidas jalgsi kaalust alla võtta?
  • BTS Kaalulanguse fanfic
  • Siit saate teada, kui palju peate kaalust alla võtma iga päev kõndima Ühtset lähenemist kõigile ei ole, kui tegemist on kaalukaotus.

Aeglustage oma viit viimast minutit, et jahtuda. Pärast jahtumist tehke kindlasti kergeid venitusi.

Kõndimine kolm miili päevas kaalulanguse jaoks

Alustage aeglaselt ja suurendage järk-järgult samme, et vältida valulikke lihaseid ja liigeseid. Alustage jõu ja vastupidavuse arendamisel kaugemale ja pikemaks ajaks kõndimist.

Alustage kõndides 5 või 10 minutit päevas, tehes vähemalt 30 minutit kardiovaskulaarsete hüvede nimel.

Jagage oma minutiline jalutuskäik julgelt lühemateks seanssideks, kui vaja. Kui teete juba iga päev 30 minutit mõõdukat füüsilist tegevust, hakake rohkem tegema. Pikendage treeningu aega, kasutades lifti asemel treppe; väljuge bussist mõni peatus varem; parkige oma auto parkla kõige kaugemasse otsa.

Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta?

Tehke jõuharjutusi vähemalt kaks korda nädalas. Kaaluge kergete käeraskuste kasutamist, et aidata oma ülakeha üles ehitada. Infundeerige oma programmi kõndides energiat; kasutage seda oma peamise treeningtegevusena või kasutage seda koos mõne teise järjestusega, et asju natuke segada. Tee kõndimine lõbusaks; võta kaasa sõber või lemmikloom ja vali turvaline asukoht, mis sulle meeldib.

Liitu jalutusklubiga. Värvake meeskonnakaaslasi või pereliikmeid õhtusöögijärgsele jalutuskäigule - veenduge, et nad suudaksid teie tempos ja kauguses kõndida.