Kaalulangus 12-tunnine soomine. Lihasmassi kasvatamine

Ülejäänud 16 tundi päevas on paastuaeg, mille jooksul ei kulutata kaloreid. Vaja on rohkem uuringuid, et otsustada, kas ajaliselt piiratud söömine võib parandada veresuhkru taset. Kuna paastumine algab alles 12 tundi pärast viimast toidukorda, on üsna haruldane, et meie keha läheb rasvapõletuse režiimile. Kui kasutate kehakaalu langetamiseks ja tervise parandamiseks ajaliselt piiratud söömist, peaks tundide arv, mida endale lubate süüa, olema väiksem kui tavaliselt lubatud. Soovitatavad Portali

Vahelduv paast on praegu üks populaarsemaid toitumisprogramme. Erinevalt dieedist, mis sulle ütleb mida süüa, keskendub vahelduv paastumine millal sööma. Iga päev söödud Kaalulangus 12-tunnine soomine piiramine võib aidata teil vähem kaloreid tarbida. See võib pakkuda ka kasu tervisele, sealhulgas kaalulangus ning südame tervise ja veresuhkru taseme paranemine.

Kaota üleliigseid kilosid magades Uuendatud Aasta pikim pühadeperiood on seljataga ja selles mõttes võiks ju küsida, et mis siin peale kaklust enam rusikatega vehkida. Tahtsime parimat, aga kehakaaliga läks nagu tavaliselt. Pole viga, parem hilja kui mitte kunagi. Jaanuar on üks populaarsemaid kuid aastas, kui inimesed katsetavad uusi asju või alustavad mõne uue algatusega.

Vahelduvat paastumist on mitmeid vorme, sealhulgas levinud vorm, mida nimetatakse ajaliselt piiratud söömiseks. See artikkel räägib teile kõike, mida peate teadma ajaliselt piiratud söömise kohta.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

Mis on ajaliselt piiratud söömine? Vahelduv paastumine on lai mõiste, mis viitab mitmele konkreetsele söömisharjumusele. Iga tüüpi paastumine hõlmab paastuperioode, mis on pikemad kui tavaline 8—tunnine üleöö paast 1. Tähtajaliselt piiratud söömise näide on see, kui otsustate süüa kogu päeva jooksul toitu 8-tunnise ajavahemiku jooksul, näiteks kella 10— Ülejäänud 16 tundi päevas on paastuaeg, Kaalulangus 12-tunnine soomine jooksul ei kulutata kaloreid.

Sama ajakava korratakse iga päev.

Lihtne trikk, mis võib aidata kaalust alla võtta - Toit ja trenn - Tervis

Kokkuvõte: Ajaliselt piiratud söömine on teatud tüüpi paastumine, mis piirab teie toidutarbimist teatud arvu tundideni päevas. See võib aidata teil vähem süüa Paljud inimesed söövad ärkamisest kuni magamamineku hetkeni. Sellelt söömisviisilt ajaliselt piiratud söömisele üleminek võib põhjustada looduslikult vähem söömist.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

Tegelikult on mõned uuringud näidanud, et ajaliselt piiratud söömine võib vähendada päevas söödud kalorite arvu 2. Veel üks uuring teatas, et noored mehed sõid päevas umbes vähem kaloreid, kui nad piirasid toidutarbimist 4-tunnise perioodiga 4.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

Kuid muud uuringud on näidanud, et mõned inimesed ei söö tähtajaliselt piiratud söömise ajal tegelikult vähem kaloreid 2, 5. Kui valite toitmisperioodil kõrge kalorsusega toite, võite süüa tavalise päevase toidukoguse, isegi kui sööte lühemat aega. Veelgi enam, enamikus ajaliselt piiratud söömist käsitlevates uuringutes on kalorite Kaalulangus 12-tunnine soomine mõõtmiseks kasutatud dieediregistrit.

Söömine ja joomine pärast maovähendusoperatsiooni

Dieedireklaamid loodavad osalejatel kirjutada üles, mida ja kui palju nad söövad. Kahjuks pole toitumisrekordid eriti täpsed 6. Seetõttu ei tea teadlased just seda, kui palju ajaliselt piiratud söömine tegelikult kalorite tarbimist muudab. See, kas see söödava toidu kogust tegelikult vähendab või mitte, sõltub tõenäoliselt inimesest.

  • Vahelduv paast on praegu üks populaarsemaid toitumisprogramme.
  • Fat Burn Lee
  • Miks On Söögikordade Kaalulangus Oluline? - Söögid-joogid
  • 55 naela kaalulangus mees
  • Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.
  • Lihtne trikk, mis võib aidata kaalust alla võtta
  • Suudle teda mitte mulle kaalulangus
  • Teie kõige kiirem kaalulangus mis moega?

Kokkuvõte: Mõne inimese jaoks vähendab ajaliselt piiratud söömine päevas söödavate kalorite arvu. Kuid kui sööte kõrgema kalorsusega toite, ei pruugi te ajaliselt piiratud söömisega vähem süüa. Ajaliselt piiratud söömise tervisemõjud Ajaliselt piiratud söömisel võib olla mitmeid tervisega seotud eeliseid, sealhulgas kaalulangus, parem südame tervis ja madalam veresuhkru tase. Teistest uuringutest normaalkaalus inimestel pole siiski täheldatud kaalulangust sarnase kestusega akende söömisel 2, 9.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

See, kas tunnete kaalukaotust tähtajalise söömise korral või mitte, sõltub tõenäoliselt sellest, kas õnnestub söömisperioodil süüa vähem kaloreid või mitte Kui selline söömisstiil aitab teil iga päev vähem kaloreid süüa, võib see aja jooksul põhjustada kaalulangust.

Kui see ei kehti teie jaoks, ei pruugi ajaliselt piiratud söömine teie kaalulangus olla kõige parem panus. Südame tervis Südamehaiguste riski võivad mõjutada mitmed teie veres olevad ained ja üks neist olulistest ainetest on kolesterool.

  1. Galileo saate dieet - Perekooli Foorum
  2. Kui halb on süüa vaid üks kord päevas?

Teised uuringud, mis kasutasid sarnase pikkusega Kaalulangus parast NuvaRing, ei näidanud siiski mingit kasu kolesteroolitasemest 9. Mõlemas uuringus kasutati normaalkaaluga täiskasvanuid, seega võivad ebajärjekindlad tulemused olla tingitud kaalukaotuse Kaalulangus 12-tunnine soomine.

Kui osalejad kaotasid ajaliselt piiratud söömisega kaalu, paranes nende kolesteroolitase. Kui nad ei kaotanud kaalu, ei paranenud see ka 8, 9. Mitmed uuringud on näidanud, et pisut pikemad 10—tunnised söömisaknad võivad samuti kolesterooli taset tõsta.

Mis on ajaliselt piiratud söömine?

Veresuhkur Teie veres on glükoosi või suhkru sisaldus veres oluline. Kui teie veres on liiga palju suhkrut, võib see põhjustada diabeeti ja kahjustada mitut kehaosa.

Üldiselt ei ole tähtajalise söömise mõju veresuhkrule täiesti selge. Vaja on rohkem uuringuid, et otsustada, kas ajaliselt piiratud söömine võib parandada veresuhkru taset. Kokkuvõte: Mõned uuringud näitavad, et ajaliselt piiratud söömine võib põhjustada kehakaalu langust, parandada südame tervist ja langetada veresuhkru taset.

Ajaliselt piiratud söömine: Algajate juhend | Toit | May

Kuid mitte kõik uuringud pole nõus ja vaja on lisateavet. Kuidas seda teha Ajaliselt piiratud söömine on väga lihtne - vali lihtsalt kindel arv tunde, mille jooksul sööd iga päev kõik kalorid. Kui kasutate kehakaalu langetamiseks ja tervise parandamiseks ajaliselt piiratud söömist, peaks tundide arv, mida endale lubate süüa, olema väiksem kui tavaliselt lubatud.

Näiteks kui sööte oma esimest söögikorda tavaliselt kell 8.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

Ajaliselt piiratud söömise korral vähendaksite seda arvu. Näiteks võiksite valida, kas sööte ainult 8—9-tunnise akna ajal. See eemaldab põhimõtteliselt ühe või kaks sööki või suupisteid, mida tavaliselt sööte.

Kahjuks pole ajaliselt piiratud söömise kohta piisavalt uuringuid, et teada saada, milline söömisakna kestus on parim. Enamik inimesi kasutab aga aknaid iga päev 6—10 tundi. Kuna ajaliselt piiratud söömine keskendub pigem sellele, mida sööte kui sellele, mida sööte, võib seda kombineerida ka mis tahes tüüpi dieediga, näiteks madala süsivesikusisaldusega dieediga või kõrge valgusisaldusega dieediga. Kokkuvõte: Ajaliselt piiratud söömist on lihtne teha. Valisite lihtsalt ajaperioodi, mille jooksul sööte iga päev oma Kaalulangus 12-tunnine soomine.

See periood on tavaliselt 6—10 tundi pikk. Ajaliselt piiratud söömine pluss treening Regulaarselt treenides võite küsida, kuidas ajaliselt piiratud söömine teie treeninguid mõjutab. Ühes kaheksanädalases uuringus uuriti ajaliselt piiratud söömist noormeestel, kes järgisid jõutreeningu programmi.

Rasva põletamine

Selles leiti, et tähtajaliselt söövad mehed suutsid oma jõudu tõsta sama palju kui tavapäraselt söönud kontrollrühm Sarnane uuring täiskasvanud meestega, kes treenisid raskust, võrdles ajaliselt piiratud söömist 8-tunnise söömisakna ajal normaalse söömisharjumusega. Veelgi enam, mõlemal rühmal olid sarnased parandused nii jõu kui ka vastupidavuse osas. Nende uuringute põhjal näib, et saate piiratud aja jooksul söömisprogrammi järgides treenida ja teha suuri edusamme.

Siiski on Kaalulangus 12-tunnine soomine uuringuid naistel ja neil, kes teevad aeroobset treeningut, näiteks jooksmist või ujumist.

Intermittent Fasting - Paljas Porgand

Kokkuvõte: Uuringud näitavad, et ajaliselt piiratud söömine ei mõjuta negatiivselt teie võimekust treenida ja tugevamaks muutuda. Alumine rida Ajaliselt piiratud söömine on toitumisstrateegia, mis keskendub pigem sellele, mida sööte, mitte sellele, mida sööte. Kui piirata kogu oma igapäevane toidutarbimine lühema aja jooksul, võib olla võimalik süüa vähem toitu ja kaotada kaalu.

Kaalulangus 12-tunnine soomine

Veelgi enam, mõned uuringud on näidanud, et ajaliselt piiratud söömine võib südame tervisele ja veresuhkrule kasuks tulla, ehkki kõik uuringud pole sellega nõus.

Ajaliselt piiratud söömine ei ole kõigile, kuid see on populaarne toitumisviis, mida võiksite proovida ise. Soovitatavad Portali