BECK CBT kaalulangus

Tere, mõni aasta tagasi, mida ma tegin nii, nagu arvasin negatiivselt jne, aja jooksul see möödus kuigi tahtsin arsti juurde minna Seega peaksite valima pea ja ostude vahel ning depressioonitahte puudumise vahel. ST includes cognitive, experiential, behavioral, and interpersonal techniques. Tabel 1: kardiometaboolsete riskitegurite keskmised ± SD muutused.

BECK CBT kaalulangus

Kuidas siis aru saada, et see on depressioon?? Lihtsamalt öeldes on peamine tegur, millele saate keskenduda, see, et BECK CBT kaalulangus tujul pole objektiivseid põhjuseid. Lihtsalt on tunne, et see on halb, ja see on kõik. Ja tavapäraseid arusaadavaid põhjuseid on igapäevase vaatenurga järgi raske kindlaks teha. Mõnikord saab kerge depressiooniga ise hakkama. Pealegi, kui tegemist on kerge vormiga, siis tõenäoliselt aja jooksul saab kõik iseenesest korda, meie keha saab omaenda sisemiste ressursside tõttu paljude asjadega hakkama.

Kuid on olukordi, kus peate ise võitluse lõpetama ja lõpuks arsti juurde minema. Lihtsalt sellepärast, et vähemalt on BECK CBT kaalulangus võitmine lihtsam ja kiirem ning maksimaalselt BECK CBT kaalulangus see mõnikord ainus viis, sest sellega pole seotud mitte ainult psühholoogia, vaid ka füsioloogia.

Seega, kui on kahtlusi, on kõige parem pöörduda arsti poole. Ainult tema suudab adekvaatselt hinnata, millist abi te vajate või ei vaja. Depressioonravi Depressiooni raviks on tavaliselt vaja psühholoogi ja psühhoterapeudi koostööd.

Psühholoog räägib depressioonis olevaga, aitab olukorda analüüsida ja probleemi olemuse kindlaks teha. Hea spetsialist otsib ka haiguse sekundaarseid teadvuseta, varjatud eeliseid, töötab kliendiga traumaatiliste sündmustega, jälgib ilmselgeid käitumishäireid ja mõtlemise destruktiivseid jooni. Psühhoterapeut määrab omakorda olukorrale vastavad ravimid, mis aitavad toime tulla haiguse füsioloogiliste ilmingutega. Pange tähele, et ravimite võtmist võib välja kirjutada ainult spetsialist vastava meditsiinidiplomiga psühhoterapeut või psühhiaater!

Te ei saa ravimeid võtta, sest "sõbrale kirjutati välja ja see aitas teda". Kui soovite kohe veenduda, et teie seisund on normi piirides, soovitan teil kasutada Becki skaalat - spetsiaalset testi depressiooni raskuse hindamiseks. Becki depressiooni test Selle küsimustiku saate ise teha, et tuvastada kõige levinumad depressiooni sümptomid.

Depressiooniskaala töötasid välja Ameerika psühhoterapeut Aaron Beck ja tema kolleegid juba Valige igast avalduste rühmast üks, mis sobib kõige paremini teie enesetundega täna BECK CBT kaalulangus viimase kahe nädala jooksul. Ma ei tunne end ärritunud, õnnetuna 1. Tunnen end õnnetuna 2. Olen kogu aeg õnnetu ega saa end sellest tundest vabastada 3. Olen nii õnnetu ja kurb, et ei jaksa. Ma ei muretse oma tuleviku pärast 1. Tulevikule mõeldes tekitab minus pettumust 2.

Cognitive Restructuring in Schizophrenia

Tunnen, et mul pole tulevikus midagi oodata 3. Ma tunnen, et tulevik on lootusetu ja midagi paremaks ei muutu. Ma ei tunne end läbikukkununa 1. Mul on tunne, et mul on olnud rohkem tagasilööke kui enamikul teistel inimestel. Kui ma vaatan oma elule tagasi, siis näen vaid ebaõnnestumiste jada 3. Tunnen end täieliku läbikukkumisena. Mul on elust sama lõbus kui varem 1. Ma ei naudi elu nii palju kui varem.

Ma ei saa enam millestki tõelist naudingut. Ma pole kõigega rahul, kõigest on kõrini viis 0. Ma ei tunne end milleski BECK CBT kaalulangus 1. Üsna sageli tunnen end süüdi 2. Tunnen end peaaegu alati süüdi. Tunnen end kogu aeg süüdi. Ma ei tunne, et mind saaks millegi eest karistada. Tunnen, et mind võidakse millegi eest karistada 2. Ma eeldan, et mind BECK CBT kaalulangus 3. Mulle tundub, et mind karistatakse millegi eest. Ma pole endas pettunud 1. Olen endas pettunud 2. Mul on endast vastik 3.

Ma vihkan ennast 0. Olen kindel, et ma pole teistest halvem 1. Olen enesekriitiline ja noomin end oma nõrkuste ja vigade pärast 2. Ma süüdistan ennast kogu aeg oma tegudes. Ma süüdistan ennast kõiges halvas, mis juhtub. Ma ei mõtle enesetapule 1. Mõtted tulevad enesetapule, aga ma ei tee seda. Tahaksin enesetappu teha 3.

Ma tapaksin end, kui võimalus avaneks kümme 0. Ma ei nuta rohkem kui tavaliselt 1.

BECK CBT kaalulangus

Nüüd nutan tavalisest sagedamini. Ma nutan nüüd kogu aeg 3. Enne sain veel nutta, aga nüüd ei saa isegi siis, kui tahaksin üksteist 0. Ma pole praegu enam ärrituv kui tavaliselt 1. Mind häirib lihtsamalt kui varem, isegi pisiasjade pärast 2. Nüüd häirib mind kogu aeg 3. Miski ei tüüta mind enam, sest kõik on muutunud ükskõikseks 12 0.

Tundub ebatõenäoline, etTäielik Becki dieet kogu eluks: kaalulanguse viieetapiline programm Oxmoori maja, saab nii lihtsalt vallandada. Tema isa, Dr Aaron Becktöötas välja praeguseks hästi uuritud depressiooni psühhoteraapia - kognitiivne teraapia, mida tavaliselt nimetatakse kognitiivne käitumisteraapia CBT. CBT-d on edukalt kasutatud paljude käitumis- ja psühholoogiliste probleemide korral. Judith Beck andis oma uue raamatu välja Nagu on kirjeldatud autoriga antud intervjuus aSan Francisco kroonikaartikkel, see pole kiire ja lihtne dieediraamat.

Ma pole kaotanud huvi teiste inimeste vastu 1. Mind huvitavad teised inimesed vähem kui varem 2. Mul on peaaegu kadunud huvi teiste inimeste vastu 3. Kaotasin täielikult huvi teiste inimeste vastu kolmteist 0. Ma olen võimeline langetama otsuseid samamoodi nagu alati 1.

estilltravel.com

Lükkan otsuste tegemist varasemast sagedamini edasi 2. Mul on raskem otsuseid langetada kui varem 3. Ma ei saa enam otsuseid teha neliteist 0. Ma ei tunne, et näeksin tavalisest kehvem välja 1. Mul on mure, et näen vana välja või ei ole atraktiivne.

Ma tean, et minu välimuses on toimunud olulisi muutusi, mis muutsid mind atraktiivseks 3. Olen kindel, et näen kole välja viisteist 0. Ma saan töötada samamoodi nagu varem 1.

Mul on vaja midagi vaeva näha, et midagi tegema hakata 2. Mul on raske end millekski sundida 3. Ma ei saa üldse mingit tööd teha kuusteist 0.

BECK CBT kaalulangus

Magan sama hästi kui enne 1. Nüüd magan halvemini kui varem 2. Ärkan BECK CBT kaalulangus varem kui tavaliselt ja mul on raske uuesti magama jääda 3. Ma praktiliselt ei maga üldse või ärkan mitu tundi varem kui tavaliselt ega suuda enam magama jääda 17 0. Ma pole enam väsinud kui tavaliselt 1. Väsin BECK CBT kaalulangus kui varem 2. Ma väsin peaaegu kõigest, mida ma teen 3.

Ma ei saa väsimuse tõttu midagi teha kaheksateist 0.

Psühhoteraapia

Minu isu pole tavalisest halvem 1. Mu söögiisu on hullem kui vanasti 2. Nüüd on mu toidud, mis takistavad rasva poletamist palju hullem. Mul on söögiisu üldse kadunud 19 peate sellele küsimusele vastama, kui te ei tahtnud kaalust alla võtta tahtlikult : 0. Kui viimasel ajal olen kaalust alla võtnud, siis väga vähe 1. Olen kaalust alla võtnud üle 2 kg 2. Olen kaalust alla võtnud üle 5 kg 3.

Olen kaalust alla võtnud üle 7 kg 20 0. Ma ei muretse oma tervise pärast enam kui tavaliselt 1. Olen mures selliste probleemide pärast nagu erinevad valud, seedehäired, kõhukinnisus 2. Olen oma tervise pärast nii mures, et mul on isegi raske mõelda millelegi muule.

Becki depressiooni inventuuri test - Neuropaatia

Olen oma tervise pärast nii mures, et ei oska millelegi muule mõelda. Ma pole märganud mingeid muutusi oma seksuaalsetes huvides 1. Mind huvitab seks vähem kui tavaliselt 2. Mind huvitab seks praegu palju vähem.

Olen oma seksuaalse huvi täielikult kaotanud. Hinnang küsimustiku tulemustele Igal vastusevariandil on number 0 kuni 3. Lugege kokku teie vastustele vastavate numbrite koguarv.

Rakendamise võimalused ja tunnused

Kui sisestasite: 0—13 punkti - teil läheb hästi. Need on variatsioonid, mida peetakse enamiku inimeste jaoks normiks. Võimalik, et saate oma elu ise korraldada, kuid parem on seda teha kohe, ilma et BECK CBT kaalulangus CBT kaalulangus oleks tagumisele põletile asetatud.

Konsulteerige oma arstiga. Mida saate ise teha, kui olukord pole kriitiline? Sa pead rohkem magama. Tavaliselt vajab inimene 8 tundi und, teie norm on 9—10 tundi. Pange tähele, et depressiooni ajal on unehäired tavalised. Une normaliseerimiseks kohandage kõigepealt päevakava ja uneaega. Proovige korraga magama minna ja ärkama häiregaisegi nädalavahetustel.

Looge ka magamamineku rituaal. See on sama korduv toimingute jada, mis jõuab voodisse näiteks tass taimeteed, magamistoa õhutamine, pesemine. On oluline, et magades oleks tuba tõesti pime. Tõmmake kardinad välja, lülitage öötuli välja.